Page 1 of 1

Dėl Fakemeta ir Engine ir dar vienas klausimėlis

Posted: 2012 Oct 03 07:53
by zirualas
Žinau, kad su Fakemeta galima žaidėjo ar kokio kito entity poziciją nustatyti su

Code: Select all

set_pev(id/ent, pev_origin, fOrigin) //fOrigin kordinatės
O kaip tai padaryti su Engine? Nes girdėjau jei turi ir Fakemeta ir Engine include, tai nėra geriausias sprendimas, apkrauna pluginą daugiau (bent jau skaičiau kažką panašaus).
Laukiu pagalbos, ačiū iš anksto.

-EDIT-
Taip pat norėjau paklausti ką reikėtu naudoti jei noriu sukurti neapčiuopiama daiktą, bet jis duotu tam tikrą bonusą, jų būtų keletą (daiktų). Reikėtu kurti pvz su masyvu:

Code: Select all

new pItems[4] //4itemai
ar su enum?

Code: Select all

enum {pirmasItem,antrasItem,treciasItem,ketvirtasItem}

Re: Dėl Fakemeta ir Engine ir dar vienas klausimėlis

Posted: 2012 Oct 03 11:26
by psychical

Code: Select all

/* Proper origin setting, keeps updated with Half-Life engine. */entity_set_origin(iIndex, const Float:fNewOrigin[3]);
Čia engine funkcija.

O dėl tavo antro klausimo tai aš nesupratau

Re: Dėl Fakemeta ir Engine ir dar vienas klausimėlis

Posted: 2012 Oct 03 12:09
by zirualas
Na aš jį išsisprendžiau, bet nežinau ar teisingai, tai paaiškinsiu. Supranti turiu menu kuriame galima nusipirkti kokį nors daiktą kuris nėra counter-strike žaidime. Mano pirmas item: Sword of Genghis Khan.
Jis duoda +15% dmg. O kitas item yra kristalas kuris duoda -10% cooldown, tai va, aš tuos daiktus registravau kaip masyvą, kad nereikėtu kurti daug atskiru kintamųjų. Pasidariau taip:

Code: Select all

new pItems[3]//nes pakolkas tik 3 item
ir po to viršuj plugino pasirašiau komentarą

Code: Select all

/*Items ID's:    Sword of Genghis Khan - 0    Crystal of Wisdom - 1    Boots of Fury - 2 */
Dabar supratai mano idėją?

Tuo pačiu noriu paklausti, kaip įdėti %i ar %s į menu_additem? Nes noriu parašyti, kad kardas kainuoja tiek tiek priklausant nuo cVar.
Štai komanda kuria dabar turiu:

Code: Select all

menu_additem(shopMenu, "Sword of Genghis Khan (\r15% damage\w)");

Re: Dėl Fakemeta ir Engine ir dar vienas klausimėlis

Posted: 2012 Oct 03 12:18
by psychical
Į menu_additem(), norinnt įrašyt %s/%i naudok format()/formatex()

Re: Dėl Fakemeta ir Engine ir dar vienas klausimėlis

Posted: 2012 Oct 03 12:45
by zirualas
Ok pamėginsiu, ir paskutinis klausymas kuri man iškilo, kodėl man console meta tokius errorus, ieškojau nete, nelabai ką radau.
L 10/03/2012 - 13:41:35: Invalid CVAR pointer
L 10/03/2012 - 13:41:35: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "Untitled.amxx")
L 10/03/2012 - 13:41:35: [AMXX] Run time error 10: native error (native "get_pcvar_num")
L 10/03/2012 - 13:41:35: [AMXX] [0] Untitled.sma::shopMenuHandler (line 103
Štai kodo dalis:

Code: Select all

case 0: {                       if(get_pcvar_num(cvar_1item_cost) == cs_get_user_money(id)) {                pItem[0] = 1;                 client_print(id, print_chat, "[UnTitled]You bought Sword of Genghis Khan!");                cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id) - get_pcvar_num(cvar_1item_cost));            }}

Re: Dėl Fakemeta ir Engine ir dar vienas klausimėlis

Posted: 2012 Oct 03 15:47
by psychical
Amm, parodyk, kaip registruoji ta "cvar_1item_cost" viršuje ir kaip jam priskiri "register_cvar()" ? Be to, pabandyk tą cvar_1item_cost <- 1, perkelti ne į pradžią, o į galą -> cvar_item1_cost, nors dėl šito abejoju

Re: Dėl Fakemeta ir Engine ir dar vienas klausimėlis

Posted: 2012 Oct 03 16:26
by zirualas
Štai:

Code: Select all

cvar_1item_cost = register_cvar("Sword_of_Genghis_Khan_Price", "8000")
-EDIT-

Ha! Radau kvaila klaida buvo. Tiesiog kai registravau Ham_Spawn gale padėjau ; iš įpročio, tai dėl to cvarai neveikė.
Viska susitvarkiau, ačiū.