apsauga nuo hs
Posted: 2012 Sep 02 15:09
Kaip padaryti, kad pataikius į galvą būtų 50% tikimybė tą padarytą žalą blokuoti?
Suprantu, kad galima taip kažką padaryt, bet į kurią man vietą kišti šitą kodą? Nes to kur viršui aš nelabai suprantu.
Code: Select all
public player_Attack ( id, iAttacker, Float:flDamage, Float:fVecDir[3], tr ){ if ( get_user_flags( id ) & VIP_ACCESS ) { if ( IsPlayer( iAttacker ) && heavy_active[ id ] && cs_get_user_team( id ) != cs_get_user_team( iAttacker ) && get_tr2( tr, TR_iHitgroup ) == HIT_HEAD && get_tr2( tr, TR_iHitgroup ) == HIT_HEAD ) { set_tr2( tr, TR_iHitgroup, HIT_CHEST ); set_tr2( tr, TR_iHitgroup, HIT_STOMACH ); message_begin( MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msgFade, .player=id ); { write_short( 1<<12 ); write_short( 1<<5 ); write_short( FFADE_IN ); write_byte( 139 ); write_byte( 34 ); write_byte( 34 ); write_byte( 75 ); } message_end( ); message_begin( MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msgShake, .player=id ); { write_short( 255<<5 ); write_short( 50<<5 ); write_short( 255<<5 ); } message_end( ); } }}
Code: Select all
new iRandom = random_num( 1 , 100 );if(iRandom <= 50){}