Page 1 of 1

roundstart eventas

Posted: 2012 Aug 09 09:59
by GhostMan
Kaip iškviesti round start eventa tik ką atsiradusiem žaidėjam, bet prieš freeztime?

Re: roundstart eventas

Posted: 2012 Aug 26 21:38
by Re4per

Code: Select all

 public plugin_init() {    register_event("HLTV", "Event_NewRound", "a", "1=0", "2=0");} public Event_NewRound(){    for(new id = 1; id <= get_maxplayers(); id++)     {        client_print(id, print_chat, "hello") //veiks visiem zaidejam                if(is_user_alive(id))            user_slap(id) //veiks tik gyviem zaidejam    }}  

Re: roundstart eventas

Posted: 2012 Aug 26 22:08
by psychical
HLTV eventas iškviečiamas, kai praeitą round'ą mirę žaidėjai, dar būna negyvi.

--------------------

Code: Select all

public plugin_init()    register_event("HLTV", "Event_NewRound", "a", "1=0", "2=0"); public Event_NewRound()    set_task(0.5, "RegSpawn");    public RegSpawn(){    for(new id = 1; id <= get_maxplayers(); id++)    {        client_print(id, print_chat, "hello"); //veiks visiem zaidejam               if(is_user_alive(id))            user_slap(id) //veiks tik gyviem zaidejam    }}
Čia variantas, kad visi būtų gyvi.
P.S. Man tik tas for() ciklas kažkodėl nepatinka...

Re: roundstart eventas

Posted: 2012 Aug 26 22:29
by aaarnas
Tiksliau, HLTV iškviečiamas vos tik prasidėjus naujam raundui ir kai žaidėjai dar nėra spawninti.
Uždėk su set_task(0.1 uždelsimą ir iškvies tada apytiksliai normaliai, po prisikėlimo. Jei galima, tai truputį daugiau nei 0.1, nes gali būti ne visi prisikėlę.

Re: roundstart eventas

Posted: 2012 Aug 27 10:56
by newb

Code: Select all

public RegSpawn() {    client_print(0, print_chat, "hello"); //veiks visiem zaidejam        new players[32], num    get_players(players, num, "a")        for(new i; i < num; i++)        user_slap(players[i], 1) //veiks tik gyviem zaidejam    }