Page 1 of 1
Išmeta iš servo
Posted: 2011 Jan 31 20:17
by xFrostas
Kodėl, kai nušaunu žaidėją su tokia klase mane išmeta iš servo manau, kad bėda bus su šituo
Code: Select all
public Ev_KOD_Death(){ for (new i; i <= MaxPlayers; i++) { if (PlayerRace[i][CurrentRace[i]] == Killer_of_Death) { static Float:originF[3], origin[3] entity_get_vector(read_data(2), EV_VEC_origin, originF) FVecIVec(originF, origin) Create_Ring(origin) } }}
Re: Išmeta iš servo
Posted: 2011 Jan 31 23:31
by newb
Kam cia reikalignas
Ir kodel tu nenaudoji id ?
Re: Išmeta iš servo
Posted: 2011 Feb 01 14:57
by xFrostas
Aš nežinojau ar galima ant šito evento id naudoti.
Re: Išmeta iš servo
Posted: 2011 Feb 01 15:28
by newb
Ant sito tai ant kokio ?
Re: Išmeta iš servo
Posted: 2011 Feb 01 16:04
by xFrostas
Code: Select all
register_event("DeathMsg", "Ev_KOD_Death", "a", "1>0")
Re: Išmeta iš servo
Posted: 2011 Feb 01 16:27
by beast
xFrostas wrote:Aš nežinojau ar galima ant šito evento id naudoti.

Cikle kintamąjį gali pavadinti kaip nori, kad ir id, kad ir jkdbsagbjsadkg, neesmė. Esmė tave, kad nesupranti ciklo struktūros.
Čia jo tau greičiausiai daryti nereikia.
Tau reikia gauti aukos id. Šiame evente tai gali padaryti taip:
static victim
victim = read_data(2)
Ir toliau atitinkamai atlieki veiksmus su juo:
Code: Select all
static victimvictim = read_data(2) // čia greičiausiai pagal idėją, kai auka miršta, apie ją sukuriamas žiedas...// tačiau nematydamas PlayerRace masyvo, negaliu pasakyti, ar tikrinimas geras...if (PlayerRace[CurrentRace[victim]] == Killer_of_Death){ static Float:originF[3], origin[3] entity_get_vector(victim, EV_VEC_origin, originF) FVecIVec(originF, origin) Create_Ring(origin)}
Re: Išmeta iš servo
Posted: 2011 Feb 01 21:16
by aaarnas
Jei išmeta iš serverio, spėju būsi blogai aprašęs message Create_Ring funkcijoje.
Re: Išmeta iš servo
Posted: 2011 Feb 01 21:17
by xFrostas
Taip, jau suradau, kažką blogai padariau kai nustatinėjau žiedo spalvas, atsiprašau, kad apkaltinau tavo kodą ;D