Page 1 of 1

Ginklų Vip Meniu

Posted: 2012 Jun 03 16:37
by Trickas
Galėtumėt, gal padaryt vipmeniu, būčiau dėkingas. Meniu turėtų mest po 1sec. nuo rnd pradžios, jis neveiktų visuose: awp_, aim_ mapuose. Ir atsirastų tik nuo antro raundo.

Ant ADMIN_LEVEL_H

[DusK.LT] Ginklu VIP Meniu:

1. M4A1 + Deagle
2. AK47 + Deagle
3. Famas + Deagle


0. Išeiti

Kartu duotų ir visas granatas.

Re: Ginklų Vip Meniu

Posted: 2012 Jun 03 21:59
by newb
Man atrodo ar jau 10 karta sita tema matau ?

Code: Select all

#include <amxmodx>#include <amxmisc>#include <fun>#include <cstrike> new round public plugin_init() {    new map[5]    get_mapname(map, charsmax(map))        if(equal(map, "aim_") || equal(map, "awp_"))        pause("d")        register_event("TextMsg", "Restart", "a", "2=#Game_will_restart_in")        register_event("HLTV", "NewRound", "a", "1=0", "2=0")  // 1 sec po spawno    //register_logevent("NewRound", 2, "1=Round_Start") // 1 sec po freeze time pabaigos} public Restart() {    round = 0} public NewRound() {    if(round++ >= 1)        set_task(1.0, "delay")} public delay() {    new players[32], num    get_players(players, num, "a")        for(new i, id; i < num; i++) {        id = players[i]        if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)            Create_Menu(id)    }} Create_Menu(id) {    new Menu = menu_create("\r[DusK.LT] \wGinklu VIP Meniu:", "MainMenu_Handler")     menu_additem(Menu, "M4A1 + Deagle")    menu_additem(Menu, "AK47 + Deagle")    menu_additem(Menu, "Famas + Deagle")        menu_setprop(Menu, MPROP_EXITNAME, "Iseiti")    menu_setprop(Menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)    menu_display(id, Menu, 0)       }  public MainMenu_Handler(id, Menu, item) {        if(item == MENU_EXIT || !is_user_alive(id)) {        menu_destroy(Menu)        return PLUGIN_HANDLED    }        strip_user_weapons(id)        switch (item) {        case 0: {            give_item(id, "weapon_m4a1")            cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90)        }        case 1: {            give_item(id, "weapon_ak47")            cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90)        }        case 2: {            give_item(id, "weapon_famas")            cs_set_user_bpammo(id, CSW_FAMAS, 90)        }    }        give_item(id, "weapon_deagle")    cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35)        give_item(id, "weapon_knife")        give_item(id, "weapon_hegrenade")    give_item(id, "weapon_smokegrenade")    give_item(id, "weapon_flashbang")    give_item(id, "weapon_flashbang")        menu_destroy(Menu)    return PLUGIN_HANDLED}

Re: Ginklų Vip Meniu

Posted: 2012 Jun 03 22:27
by NZT
Kaip atrodytų kodas, jeigu vietoj Famas būtų AWP?

Re: Ginklų Vip Meniu

Posted: 2012 Jun 03 22:29
by newb
Truputi kitaip xDDDD

Re: Ginklų Vip Meniu

Posted: 2012 Jun 03 23:44
by psychical
newb wrote:Truputi kitaip xDDDD
Tikslus atsakymas ;DD

Re: Ginklų Vip Meniu

Posted: 2012 Jun 04 08:16
by newb
NZT wrote:Kaip atrodytų kodas, jeigu vietoj Famas būtų AWP?
O jeigu rimtai, tai pakeist visus zodzius is famas i awp (case sensitive) ir logiskai sumastyt kur nustatomos kulkos, ir pakeist 90 i 30 ^_^

Re: Ginklų Vip Meniu

Posted: 2012 Jun 04 10:25
by hleV
NZT wrote:Kaip atrodytų kodas, jeigu vietoj Famas būtų AWP?
Visą kodą perrašyt, nes AWP neįmanoma įdėt į meniu.

Re: Ginklų Vip Meniu

Posted: 2012 Jun 04 14:07
by TETYYS
newb wrote:xDDDD
Image

Re: Ginklų Vip Meniu

Posted: 2012 Jun 04 15:00
by newb
Image