Page 1 of 1
Ginklų Vip Meniu
Posted: 2012 Jun 03 16:37
by Trickas
Galėtumėt, gal padaryt vipmeniu, būčiau dėkingas. Meniu turėtų mest po 1sec. nuo rnd pradžios, jis neveiktų visuose: awp_, aim_ mapuose. Ir atsirastų tik nuo antro raundo.
Ant ADMIN_LEVEL_H
[DusK.LT] Ginklu VIP Meniu:
1. M4A1 + Deagle
2. AK47 + Deagle
3. Famas + Deagle
0. Išeiti
Kartu duotų ir visas granatas.
Re: Ginklų Vip Meniu
Posted: 2012 Jun 03 21:59
by newb
Man atrodo ar jau 10 karta sita tema matau ?
Code: Select all
#include <amxmodx>#include <amxmisc>#include <fun>#include <cstrike> new round public plugin_init() { new map[5] get_mapname(map, charsmax(map)) if(equal(map, "aim_") || equal(map, "awp_")) pause("d") register_event("TextMsg", "Restart", "a", "2=#Game_will_restart_in") register_event("HLTV", "NewRound", "a", "1=0", "2=0") // 1 sec po spawno //register_logevent("NewRound", 2, "1=Round_Start") // 1 sec po freeze time pabaigos} public Restart() { round = 0} public NewRound() { if(round++ >= 1) set_task(1.0, "delay")} public delay() { new players[32], num get_players(players, num, "a") for(new i, id; i < num; i++) { id = players[i] if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H) Create_Menu(id) }} Create_Menu(id) { new Menu = menu_create("\r[DusK.LT] \wGinklu VIP Meniu:", "MainMenu_Handler") menu_additem(Menu, "M4A1 + Deagle") menu_additem(Menu, "AK47 + Deagle") menu_additem(Menu, "Famas + Deagle") menu_setprop(Menu, MPROP_EXITNAME, "Iseiti") menu_setprop(Menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL) menu_display(id, Menu, 0) } public MainMenu_Handler(id, Menu, item) { if(item == MENU_EXIT || !is_user_alive(id)) { menu_destroy(Menu) return PLUGIN_HANDLED } strip_user_weapons(id) switch (item) { case 0: { give_item(id, "weapon_m4a1") cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90) } case 1: { give_item(id, "weapon_ak47") cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90) } case 2: { give_item(id, "weapon_famas") cs_set_user_bpammo(id, CSW_FAMAS, 90) } } give_item(id, "weapon_deagle") cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35) give_item(id, "weapon_knife") give_item(id, "weapon_hegrenade") give_item(id, "weapon_smokegrenade") give_item(id, "weapon_flashbang") give_item(id, "weapon_flashbang") menu_destroy(Menu) return PLUGIN_HANDLED}
Re: Ginklų Vip Meniu
Posted: 2012 Jun 03 22:27
by NZT
Kaip atrodytų kodas, jeigu vietoj Famas būtų AWP?
Re: Ginklų Vip Meniu
Posted: 2012 Jun 03 22:29
by newb
Truputi kitaip xDDDD
Re: Ginklų Vip Meniu
Posted: 2012 Jun 03 23:44
by psychical
newb wrote:Truputi kitaip xDDDD
Tikslus atsakymas ;DD
Re: Ginklų Vip Meniu
Posted: 2012 Jun 04 08:16
by newb
NZT wrote:Kaip atrodytų kodas, jeigu vietoj Famas būtų AWP?
O jeigu rimtai, tai pakeist visus zodzius is famas i awp (case sensitive) ir logiskai sumastyt kur nustatomos kulkos, ir pakeist 90 i 30 ^_^
Re: Ginklų Vip Meniu
Posted: 2012 Jun 04 10:25
by hleV
NZT wrote:Kaip atrodytų kodas, jeigu vietoj Famas būtų AWP?
Visą kodą perrašyt, nes AWP neįmanoma įdėt į meniu.
Re: Ginklų Vip Meniu
Posted: 2012 Jun 04 14:07
by TETYYS
newb wrote:xDDDD

Re: Ginklų Vip Meniu
Posted: 2012 Jun 04 15:00
by newb