Page 1 of 2
Nerespawnina
Posted: 2011 Jan 29 22:36
by xFrostas
Kodėl šaidėjo nerespawnina? jį turi respawnint kai jis prisijungęs pasirenka Rasę.
Code: Select all
public RaceChoosed_Spawn(id){ id -= TASKID_FIRSTCONNECT if (!is_user_connected(id) || is_user_alive(id) || cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_SPECTATOR) return ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id)}
Re: Nerespawnina
Posted: 2011 Jan 29 23:14
by beast
Bandyk debugint, paprintink žinutę žaidėjui ir žiūrėk ar gauna, jei ne, tai reiškia, kad iki tos vietos net nedaeinama.
Dar tarp kitko, kai tikrini ar žaidėjas gyvas, papildomai tikrint ar prisijungęs nebereikia.
Re: Nerespawnina
Posted: 2011 Jan 29 23:16
by baltymas
kam tas "!" prie is_user_connected?
Re: Nerespawnina
Posted: 2011 Jan 29 23:21
by xFrostas
"!" duoda false.
Re: Nerespawnina
Posted: 2011 Jan 29 23:25
by baltymas
o tada tu čia tikrini is_user_alive ir bandai prikelti gyvą?
Re: Nerespawnina
Posted: 2011 Jan 29 23:26
by xFrostas
jai nuemu
debugina
L 01/29/2011 - 23:23:08: [CSTRIKE] Player out of range (-12443)
L 01/29/2011 - 23:23:08: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "xWarII.amxx")
L 01/29/2011 - 23:23:08: [AMXX] Run time error 10: native error (native "cs_get_user_team")
L 01/29/2011 - 23:23:08: [AMXX] [0] xWarII.sma::RaceChoosed_Spawn (line 372)
O jai taip kaip rodžiau (žr. pirmą postą) tik su tekstu, teksto nerašo ir nedebugina.
-- 2011 Sau 30 00:29 --
baltymas, kadangi "!" duoda priešingai tai reiškias
bus negyvas,
bus gyvas. Pasižiūrėk į kodą, aš ties tą vieta return'inu.
Re: Nerespawnina
Posted: 2011 Jan 29 23:29
by baltymas
kokia 372 line?
Re: Nerespawnina
Posted: 2011 Jan 29 23:32
by xFrostas
Code: Select all
if (!is_user_connected(id) || is_user_alive(id) || cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_SPECTATOR)
Re: Nerespawnina
Posted: 2011 Jan 29 23:35
by baltymas
man panašu error mete, bet sutaisiau su get_user_team(id) == 1.

Gali pamėginti dar prieš tą is_user_alive "!" uždėti.
Re: Nerespawnina
Posted: 2011 Jan 30 00:54
by aaarnas
Tas žaidėjas ką tik prisijungęs į serverį ? Tai man atrodo jam reikia nustatyti team ir modelį pirma.