Page 1 of 1
Task's mažas klausimėlis ;D
Posted: 2011 Jan 28 21:11
by xFrostas
Aš nesuprantu pvz kai būna
Code: Select all
#define TASKID_UNKNOWN // ir iš kur gaut tuos skaičius, tinka betkokie? ar kažur yra jie surašyti? //
Re: Task's mažas klausimėlis ;D
Posted: 2011 Jan 29 10:49
by zirualas
Man atrodo cia betkoks skaicius ;D. Tiesiog ID, is galvos issitrauki ir viskas, bent man taip atrodo ..
Re: Task's mažas klausimėlis ;D
Posted: 2011 Jan 29 12:39
by xFrostas
Gerai, laukiu daugiau nuomonių. Kas kaip daro ;D
Re: Task's mažas klausimėlis ;D
Posted: 2011 Jan 29 15:17
by beast
Taip, tai bet kokie skaičiai. Task id sugalvojamas tam, kad paskui galėtum atlikti veiksmus būtent su tuo task.
Re: Task's mažas klausimėlis ;D
Posted: 2011 Jan 29 15:23
by xFrostas
Nu dėkui tada :]
Re: Task's mažas klausimėlis ;D
Posted: 2011 Jan 29 20:11
by aaarnas
Esmė yra tokia. Jei pvz tau reikia padaryti kažkokį efektą: tarkim po 2s turi pradėti groti garsas, o po 5 kažkas sprogti.
Tai darai:
Code: Select all
set_task(2.0, "Garsas", id)set_task(5.0, "Sprogimas", id)
Viskas būtų gerai, jei mums nereiktų nutraukti (remove_task) sprogimo task'o, jei žaidėjas miršta. Jei darysim remove_task(id), mums išjungs abu task, dėl to daroma taip:
Code: Select all
#define TASK_GARSAS 456#define TASK_SPROGIMAS 556 set_task(2.0, "Garsas", id+TASK_GARSAS)set_task(5.0, "Sprogimas", id+TASK_SPROGIMAS)
Dabar jei mums reikia išjungti sprogimą, darom remove_task(TASK_SPROGIMAS+id), ir jis dings
Esmė tokia, kad taskid gali būti bele koks. Mes skaičius parašom tokius, kad jie nesutaptų.
Be to nepamiršk:
Code: Select all
public Garsas(id) {id-=TASK_SPROGIMAS}
Nes id bus id ir TASK_SPROGIMAS suma

Re: Task's mažas klausimėlis ;D
Posted: 2011 Jan 29 20:41
by xFrostas
Taip dėkui, jau mokėsiu su task's.
