Page 1 of 1

Spawn tikrinimas

Posted: 2012 Apr 09 15:25
by Pukuotukas951
Kaip su spawn funkcija tikrinti kitą funkciją?

Kad nuo spawn'o tikrintu ar žaidėjas pasirinkęs tą funkciją ar ne. Bet esmė yra tokia: žaidėjas atsiranda komandoje, tuomet jam leidžia panaudoti meniu viena karta per spawna, aišku koks nors meniu atidaromas parašant tekstą kokį nors, o ne auto. Gal galit pasakyt kaip tai padaryt? Koda mėginsiu pats susidėliot, tik idėjos reikia kaip tai įgyvendinti.

Re: Spawn tikrinimas

Posted: 2012 Apr 09 15:48
by InvIs

Code: Select all

 register_clcmd("say /menu", "meniu") public spawn(id){    panaudojo[id] = false} public meniu(id){    if(!panaudojo[id])    {        // Kažkas       panaudojo[id] = true    }    else    {        client_print(id, print_chat, "Jūs jau naudojote šią komandą")    }}

Re: Spawn tikrinimas

Posted: 2012 Apr 17 15:24
by Pukuotukas951
Nu mažadaug suparatau, bet bugu yra, man per vieną spawną leidžia, o paskui nebe. Kame bėda?

Code: Select all

public menu( id ){    if ( !( get_user_flags( id ) & VIP_LEVEL ) )    {        client_printc( id, "%s Neturi vip", PREFIX );    }     if ( !is_user_alive(id) )    {        client_printc( id, "%s turi but gyvas", PREFIX );    }     if ( !g_has_user_menu[ id ] )    {        new CsTeams:user_team;        user_team = cs_get_user_team( id );         if ( user_team == CS_TEAM_T )        {            TMenu( id );        }         else if ( user_team == CS_TEAM_CT )        {            CTMenu( id );        }        g_has_user_menu[ id ] = true;    }     else    {        client_printc( id, "%s Panaudojai", PREFIX );    }     return PLUGIN_HANDLED;}

Code: Select all

public CTMenu(id, key) {    switch (key) {        case 0: {.................        }         case 1: {....................        }         case 2: {...........           }        }    }     g_has_user_menu[ id ] = true;    return PLUGIN_HANDLED;}

dėl to g_has_user_menu[ id ] = true; , pasakykit ar prie swich case... jo reikia gale??

Re: Spawn tikrinimas

Posted: 2012 Apr 17 16:02
by Aurimas
spawne darai reikšmę į false?

Re: Spawn tikrinimas

Posted: 2012 Apr 17 16:07
by Pukuotukas951
Na taip:

Va:

Code: Select all

    RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "FwdHamSpawn_Post", 1); public FwdHamSpawn_Post( id ){    g_has_user_menu[id] = false;    return HAM_IGNORED;}

Re: Spawn tikrinimas

Posted: 2012 Apr 17 16:21
by psychical
Iš menu()

Code: Select all

g_has_user_menu[ id ] = true;
istrink


Taipogi CTMenu()

Code: Select all

g_has_user_menu[ id ] = true;
dek case'uose

Code: Select all

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "FwdHamSpawn_Post", 1);
->

Code: Select all

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "FwdHamSpawn_Post");
Nežinau ar turės reikšmės

Re: Spawn tikrinimas

Posted: 2012 Apr 17 16:52
by Pukuotukas951
Į kiekvieną case atskirai?

Re: Spawn tikrinimas

Posted: 2012 Apr 17 18:05
by psychical
Pukuotukas951 wrote:Į kiekvieną case atskirai?
Ne, žinok, į kas antrą... :seiles:

Re: Spawn tikrinimas

Posted: 2012 May 17 20:51
by Pukuotukas951
Gerai, po daug testų yra bugas.

Kai panaudoju meniu ir lieku gyvas tą round, tai kitą round neleidžia naudot vip menu nes rašo kad jau panaudojau. Tai kokį tikrinimą daryt, kad kas round'ą 1 kartą leistų naudot?