Page 1 of 1

Geresnis meniu

Posted: 2012 Apr 06 22:45
by xFrostas
Tarkim turiu tokį meniu

Code: Select all

 #define Max 2 new const Variants[Max][] ={    "First",    "Second"} new PlayerVariant[33][Max] public Main_Menu(id){    new menu = menu_create("\rChoose:", "Menu")     for (new i; i < Max; i++)    {        new szItems[512], szTempID[32]         formatex(szItems, charsmax(szItems), "\y%s", Variants[PlayerVariant[id][i]])         num_to_str(i, szTempID, charsmax(szTempID))         menu_additem(menu, szItems, szTempID, 0)    }    menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)    menu_display(id, menu, 0)}
Bet kodėl žaidime rodo
1. First
2. First
Kodėl?

Re: Geresnis meniu

Posted: 2012 Apr 07 14:44
by aaarnas
Nes PlayerVariant[id] pas tave yra 0 pastoviai. Čia turėtų būti:

Code: Select all

formatex(szItems, charsmax(szItems), "\y%s", Variants[i])

Re: Geresnis meniu

Posted: 2012 Apr 07 17:58
by xFrostas
Ačiū, dar reikia ir taip

Code: Select all

for (new i = 0; i < Max; i++){

Re: Geresnis meniu

Posted: 2012 Apr 07 20:22
by aaarnas
Pawn'e naujai sukuriamas kintamasis visada 0 būna.

Re: Geresnis meniu

Posted: 2012 Apr 07 22:21
by xFrostas
Tai taip, bet nežinau, kitaip vistiek taspats, na nevisai, jei pridedu dar vieną tai būna taip.

1. Second
2. First
3. First

o third nėra, ir first susimaišę.

Re: Geresnis meniu

Posted: 2012 Apr 08 09:38
by newb
Va krc kaip mazdaug turi atrodyti toks meniu

Code: Select all

#include <amxmodx> new MainShopMenu[][] = {    "menu1",    "menu2",    "menu3",    "menu4"} public plugin_init() {      register_clcmd("say menu", "Create_Menu")}    public Create_Menu(id) {    new Menu = menu_create("\rWhat Ever:", "MainMenu_Handler")        new size = sizeof(MainShopMenu)        for (new i, Items[16]; i < size; i++) {        formatex(Items, charsmax(Items), "\y%s", MainShopMenu[i])                menu_additem(Menu, Items)    }        menu_setprop(Menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)    menu_display(id, Menu)       } public MainMenu_Handler(id, Menu, item) {        switch (item) {        case 0: {            client_print(id, 3, "1")        }        case 1: {            client_print(id, 3, "2")        }        case 2: {            client_print(id, 3, "3")        }        case 3: {            client_print(id, 3, "4")        }    }        menu_destroy(Menu)    return PLUGIN_HANDLED}