Page 1 of 1

Kills++

Posted: 2012 Apr 03 15:27
by InvIs
Nemokėjau temos apibūdint, tai parašiau taip, kaip išėjo.

Prie reikalo:

Code: Select all

register_event("DeathMsg", "event_death", "a");

Code: Select all

public event_death(id){    new killer = read_data(1);    new victim = read_data(2);    if(victim != killer && cs_get_user_team(killer) != cs_get_user_team(victim))    {        kills[killer]++    }}
Kodėl sprogus bombai, prie kills[id] prisideda +3? Tiktų, jei dadėčiau get_user_weapon(killer) != CSW_C4 ?

Re: Kills++

Posted: 2012 Apr 03 15:42
by newb
Neimanoma.

Re: Kills++

Posted: 2012 Apr 03 15:54
by InvIs
Kas neįmanoma?

Re: Kills++

Posted: 2012 Apr 03 16:01
by newb
Kad pridetu 3 killus. Nebent tu ten pat naudoji kills[id], kai id isvis nera sitame evente.

Re: Kills++

Posted: 2012 Apr 03 16:21
by InvIs
Ne nu...

Pas mane kai kills == 4 rašo žinutę visam servui.
Ir tarkim žaidėjas nužudo vieną ir susprogdina c4, žinutė vistiek parašoma.

Re: Kills++

Posted: 2012 Apr 03 16:27
by newb
Krc, kills[killer] nuo bombos sprogimo neprisides.

Re: Kills++

Posted: 2012 Apr 03 16:30
by InvIs
Nu aš skaičiau, kad šitas eventas c4 neskaito, bet žinutę tai rašo.. :D

Re: Kills++

Posted: 2012 Apr 03 16:51
by hleV
Mirus nuo C4 sprogimo DeathMsg nėra iškviečiamas. Naudok Ham_Killed arba CSX forward'ą kažkurį.