Page 1 of 2
Efektai, pasakyit ar gerai
Posted: 2012 Mar 30 22:28
by Pukuotukas951
Šta mano kodo 2 dalys, jie turėtų veikti taip: Drebėti vaizdas visiem žaidėjam 10 sekundžių , o kitas Apakinti visus CT su flash.
Prašau pataisykit jai yra klaidų, tas public dreba tai tik vieam žaidėjui, o kaip visiem nustatuti tai nežinau.
Code: Select all
public Dreba(id){ message_begin(MSG_ONE,g_iMsgScreenShake,{20,0,0},id) write_short(14<<14) //<- kiekis write_short(10<<10) //<- kiek laiko tęsis write_short(14<<14) //<- dažnis message_end()} public Flash(id){ if(is_user_alive(id) && get_user_team(id) == 2) { message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("ScreenFade"), {0,0,0}, 0) write_short( 1<<15 ) write_short( 1<<10 ) write_short( 1<<12 ) write_byte( 255 ) write_byte( 255 ) write_byte( 255 ) write_byte( 255 ) message_end() emit_sound(id, CHAN_BODY, "weapons/flashbang-2.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_HIGH) }}
Re: Efektai, pasakyit ar gerai
Posted: 2012 Mar 30 23:19
by Aurimas
Code: Select all
public Dreba(id){ message_begin(MSG_ONE,g_iMsgScreenShake,{20,0,0},0) write_short(14<<14) //<- kiekis write_short(10<<10) //<- kiek laiko tęsis write_short(14<<14) //<- dažnis message_end()} public Flash(id){ if(is_user_alive(id) && get_user_team(id) == 2) { message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("ScreenFade"), {0,0,0}, id) write_short( 1<<15 ) write_short( 1<<10 ) write_short( 1<<12 ) write_byte( 255 ) write_byte( 255 ) write_byte( 255 ) write_byte( 255 ) message_end() emit_sound(id, CHAN_BODY, "weapons/flashbang-2.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_HIGH) }}
Re: Efektai, pasakyit ar gerai
Posted: 2012 Mar 31 11:13
by newb
Nezinau kada tu nori juos ijunginet, bet esme butu tokia
Code: Select all
#include <amxmodx> new g_iMsgScreenShake, g_iMsgScreenFade public plugin_init() { register_clcmd("say a", "asd") g_iMsgScreenShake = get_user_msgid("ScreenShake") g_iMsgScreenFade = get_user_msgid("ScreenFade")} public asd() { new players[32], num get_players(players, num, "a") for(new i; i < num; i++) Shake(players[i]) get_players(players, num, "ae", "CT") for(new i; i < num; i++) Fade(players[i]) } Fade(id) { message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_iMsgScreenFade, _, id) write_short(1 << 10) write_short(1 << 10) write_short(1 << 12) write_byte(255) write_byte(255) write_byte(255) write_byte(255) message_end() emit_sound(id, CHAN_BODY, "weapons/flashbang-2.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_HIGH)} Shake(id) { message_begin(MSG_ONE, g_iMsgScreenShake, _, id) write_short(1 << 14) write_short(3 << 14) write_short(1 << 14) message_end()}
Re: Efektai, pasakyit ar gerai
Posted: 2012 Mar 31 12:06
by Aurimas
Tiesiog įsidėk tą kodą, kurį parašiau ir veiks.
Re: Efektai, pasakyit ar gerai
Posted: 2012 Mar 31 14:09
by Pukuotukas951
newb wrote:Nezinau kada tu nori juos ijunginet, bet esme butu tokia
Code: Select all
#include <amxmodx> new g_iMsgScreenShake, g_iMsgScreenFade public plugin_init() { register_clcmd("say a", "asd") g_iMsgScreenShake = get_user_msgid("ScreenShake") g_iMsgScreenFade = get_user_msgid("ScreenFade")} public asd() { new players[32], num get_players(players, num, "a") for(new i; i < num; i++) Shake(players[i]) get_players(players, num, "ae", "CT") for(new i; i < num; i++) Fade(players[i]) } Fade(id) { message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_iMsgScreenFade, _, id) write_short(1 << 10) write_short(1 << 10) write_short(1 << 12) write_byte(255) write_byte(255) write_byte(255) write_byte(255) message_end() emit_sound(id, CHAN_BODY, "weapons/flashbang-2.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_HIGH)} Shake(id) { message_begin(MSG_ONE, g_iMsgScreenShake, _, id) write_short(1 << 14) write_short(3 << 14) write_short(1 << 14) message_end()}
Gerai, tik man atskirai reikėjo public shake ir pblic flash, nes atskiruose pasirinkimuose jie bus. Tai kaip juos atskirti?
Re: Efektai, pasakyit ar gerai
Posted: 2012 Mar 31 14:28
by newb
Nu tai
Code: Select all
new players[32], numget_players(players, num, "a") for(new i; i < num; i++) Shake(players[i])
Ir
Code: Select all
new players[32], numget_players(players, num, "ae", "CT") for(new i; i < num; i++) Fade(players[i])
Re: Efektai, pasakyit ar gerai
Posted: 2012 Mar 31 15:08
by Pukuotukas951
Ačiū, o kuriuos skaičius reik keist kad padidintum drebėjimo stiprumą ir kad pailgintum fade laiką kaip tikro flash būtum gavęs?
Re: Efektai, pasakyit ar gerai
Posted: 2012 Mar 31 15:27
by hleV
Re: Efektai, pasakyit ar gerai
Posted: 2012 Mar 31 15:45
by Pukuotukas951
Gerai, tai
ScreenShake
Structure:
short Amplitudė
short Trukmė
short Pasikartojimas/dažnis
Pas mane yra nustatyta taip:
write_short(1 << 14)
write_short(3 << 14)
write_short(1 << 14)
drebėjias trunka 10 sekundžių, bet man tie skaičiai nk nesako nes, nesuprantu kodel ne 10 << 10 , o 3 << 14 yra 10sekundžių. Dėl to nežinau kaip padaryt, kad drebėjimas būtų stipresnis.
Re: Efektai, pasakyit ar gerai
Posted: 2012 Mar 31 16:16
by newb
Nes cia nesekundes ir aiskint kas tai, nemanau, kad daug ka pasakytu tau.