Page 1 of 2

Efektai, pasakyit ar gerai

Posted: 2012 Mar 30 22:28
by Pukuotukas951
Šta mano kodo 2 dalys, jie turėtų veikti taip: Drebėti vaizdas visiem žaidėjam 10 sekundžių , o kitas Apakinti visus CT su flash.

Prašau pataisykit jai yra klaidų, tas public dreba tai tik vieam žaidėjui, o kaip visiem nustatuti tai nežinau.

Code: Select all

public Dreba(id){    message_begin(MSG_ONE,g_iMsgScreenShake,{20,0,0},id)    write_short(14<<14) //<- kiekis    write_short(10<<10) //<- kiek laiko tęsis    write_short(14<<14) //<- dažnis    message_end()} public Flash(id){    if(is_user_alive(id) && get_user_team(id) == 2)    {     message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("ScreenFade"), {0,0,0}, 0)     write_short( 1<<15 )     write_short( 1<<10 )    write_short( 1<<12 )    write_byte( 255 )     write_byte( 255 )     write_byte( 255 )     write_byte( 255 )     message_end()     emit_sound(id, CHAN_BODY, "weapons/flashbang-2.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_HIGH)    }}

Re: Efektai, pasakyit ar gerai

Posted: 2012 Mar 30 23:19
by Aurimas

Code: Select all

public Dreba(id){    message_begin(MSG_ONE,g_iMsgScreenShake,{20,0,0},0)    write_short(14<<14) //<- kiekis    write_short(10<<10) //<- kiek laiko tęsis    write_short(14<<14) //<- dažnis    message_end()} public Flash(id){    if(is_user_alive(id) && get_user_team(id) == 2)    {     message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("ScreenFade"), {0,0,0}, id)    write_short( 1<<15 )    write_short( 1<<10 )    write_short( 1<<12 )    write_byte( 255 )    write_byte( 255 )    write_byte( 255 )    write_byte( 255 )    message_end()     emit_sound(id, CHAN_BODY, "weapons/flashbang-2.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_HIGH)    }}

Re: Efektai, pasakyit ar gerai

Posted: 2012 Mar 31 11:13
by newb
Nezinau kada tu nori juos ijunginet, bet esme butu tokia

Code: Select all

#include <amxmodx> new g_iMsgScreenShake, g_iMsgScreenFade public plugin_init() {        register_clcmd("say a", "asd")            g_iMsgScreenShake = get_user_msgid("ScreenShake")      g_iMsgScreenFade = get_user_msgid("ScreenFade")} public asd() {        new players[32], num        get_players(players, num, "a")        for(new i; i < num; i++)        Shake(players[i])        get_players(players, num, "ae", "CT")        for(new i; i < num; i++)        Fade(players[i])    } Fade(id) {    message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_iMsgScreenFade, _, id)    write_short(1 << 10)    write_short(1 << 10)    write_short(1 << 12)    write_byte(255)    write_byte(255)    write_byte(255)    write_byte(255)    message_end()        emit_sound(id, CHAN_BODY, "weapons/flashbang-2.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_HIGH)} Shake(id) {    message_begin(MSG_ONE, g_iMsgScreenShake, _, id)    write_short(1 << 14)    write_short(3 << 14)    write_short(1 << 14)    message_end()}

Re: Efektai, pasakyit ar gerai

Posted: 2012 Mar 31 12:06
by Aurimas
Tiesiog įsidėk tą kodą, kurį parašiau ir veiks.

Re: Efektai, pasakyit ar gerai

Posted: 2012 Mar 31 14:09
by Pukuotukas951
newb wrote:Nezinau kada tu nori juos ijunginet, bet esme butu tokia

Code: Select all

#include <amxmodx> new g_iMsgScreenShake, g_iMsgScreenFade public plugin_init() {        register_clcmd("say a", "asd")            g_iMsgScreenShake = get_user_msgid("ScreenShake")      g_iMsgScreenFade = get_user_msgid("ScreenFade")} public asd() {        new players[32], num        get_players(players, num, "a")        for(new i; i < num; i++)        Shake(players[i])        get_players(players, num, "ae", "CT")        for(new i; i < num; i++)        Fade(players[i])    } Fade(id) {    message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_iMsgScreenFade, _, id)    write_short(1 << 10)    write_short(1 << 10)    write_short(1 << 12)    write_byte(255)    write_byte(255)    write_byte(255)    write_byte(255)    message_end()        emit_sound(id, CHAN_BODY, "weapons/flashbang-2.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_HIGH)} Shake(id) {    message_begin(MSG_ONE, g_iMsgScreenShake, _, id)    write_short(1 << 14)    write_short(3 << 14)    write_short(1 << 14)    message_end()}
Gerai, tik man atskirai reikėjo public shake ir pblic flash, nes atskiruose pasirinkimuose jie bus. Tai kaip juos atskirti?

Re: Efektai, pasakyit ar gerai

Posted: 2012 Mar 31 14:28
by newb
Nu tai

Code: Select all

new players[32], numget_players(players, num, "a")   for(new i; i < num; i++)    Shake(players[i])
Ir

Code: Select all

new players[32], numget_players(players, num, "ae", "CT")   for(new i; i < num; i++)    Fade(players[i])

Re: Efektai, pasakyit ar gerai

Posted: 2012 Mar 31 15:08
by Pukuotukas951
Ačiū, o kuriuos skaičius reik keist kad padidintum drebėjimo stiprumą ir kad pailgintum fade laiką kaip tikro flash būtum gavęs?

Re: Efektai, pasakyit ar gerai

Posted: 2012 Mar 31 15:27
by hleV

Re: Efektai, pasakyit ar gerai

Posted: 2012 Mar 31 15:45
by Pukuotukas951
Gerai, tai

ScreenShake
Structure:
short Amplitudė
short Trukmė
short Pasikartojimas/dažnis

Pas mane yra nustatyta taip:

write_short(1 << 14)
write_short(3 << 14)
write_short(1 << 14)


drebėjias trunka 10 sekundžių, bet man tie skaičiai nk nesako nes, nesuprantu kodel ne 10 << 10 , o 3 << 14 yra 10sekundžių. Dėl to nežinau kaip padaryt, kad drebėjimas būtų stipresnis.

Re: Efektai, pasakyit ar gerai

Posted: 2012 Mar 31 16:16
by newb
Nes cia nesekundes ir aiskint kas tai, nemanau, kad daug ka pasakytu tau.