Page 1 of 2

Respawn buginasi ar kaip?

Posted: 2011 Jan 23 22:27
by xFrostas
Aš padariau jog kai žaidėjas prisijungia jam išmestu meniu su klasėmis ir kai pasirenki klasę tave turėtu spawninti į ct team.

1. Spawnina kažkaip bugovai rodo kad aš esu ct bet mėto po viso map kampus (lyg būčiau spec)
2. Kaip padaryt kad kai pasirenki klasę tave įmestu į random team? CT arba T

Va ką naudoju jai kas (čia tik meniu handleris):

Code: Select all

 public Races_Menu(id, menu, item) {     if (item == MENU_EXIT)     {         menu_destroy(menu)        return PLUGIN_HANDLED    }    new data[6], iName[64]    new access, callback    menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback)     new key = str_to_num(data)    key--     if (PlayerRace[id][CurrentRace[id]] != key)     {         RaceChoosen[id] = true        RaceKey[id] = key        print_color(id, "/ctrRace choosen: /g%s", Races[key])        cs_set_user_team(id, CS_TEAM_CT) // Kaip padaryt kad mestu į bet kurį team (random)        ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id) // spawn funkcija    }    else     {         Main_Races_Menu(id)        print_color(id, "/ctrRace already choosen: /g%s", Races[key])     }    menu_destroy(menu)    return PLUGIN_HANDLED} 

Re: Respawn buginasi ar kaip?

Posted: 2011 Jan 24 19:53
by newb
Random team bus taip

Code: Select all

new CsTeams:Team = random(2) ? CS_TEAM_T : CS_TEAM_CTcs_set_user_team(id, Team)
O respawnas turi veikti gerai...

-- 2011 Sau 24 19:56 --

Nezinau kam tu darai sita

Code: Select all

key--
Bet jau rasytum iskart taip

Code: Select all

new key = str_to_num(data) - 1

Re: Respawn buginasi ar kaip?

Posted: 2011 Jan 24 20:23
by aaarnas
Ėmm. Drįsiu paprieštarauti.

Code: Select all

new CsTeams:Team = random(2) ? CS_TEAM_T : CS_TEAM_CTcs_set_user_team(id, Team)
random gražins 0, 1, arba 2, nebent nori, kad terroristai būtų didesnė tikimybė.

Beje galima tiesiog taip:

Code: Select all

cs_set_user_team(id, random(1) ? CS_TEAM_T : CS_TEAM_CT)
Su key-- žaidžia, nes meniu id bus padaręs nuo 1 (nes perduoda informaciją per meniu), o masyve info renkama nuo 0.

Re: Respawn buginasi ar kaip?

Posted: 2011 Jan 24 20:32
by xFrostas
su teams padėjot ačiū, dabar lauksiu dėl respawn.

Re: Respawn buginasi ar kaip?

Posted: 2011 Jan 24 20:39
by aaarnas
Su respawn čia viskas gerai. Tikriausiai būsi plugine kažkaip užblokavęs žaidėjo prisikėlimą ir norėdamas jį prikelti nepašalini blokavimo. Įdomu kaip padarei, kad prisijungus į serverį neprikeltų žaidėjo.

Re: Respawn buginasi ar kaip?

Posted: 2011 Jan 24 20:42
by xFrostas
nedariau ;/ o kaip padaryt?

Re: Respawn buginasi ar kaip?

Posted: 2011 Jan 24 21:32
by aaarnas
Hmm. Nieko nedarei?

Tada pamėgink su set_task uždelsti prisikėlimą, nes gali būti, kad nespėjama pakeisti žaidėjo komanda. Gali su 0.1s uždelsimu padaryti.

Re: Respawn buginasi ar kaip?

Posted: 2011 Jan 24 21:39
by newb
aaarnas wrote: random gražins 0, 1, arba 2, nebent nori, kad terroristai būtų didesnė tikimybė.
Nevisai... Random(1) grazina tik 0, random(2) 1 arba 0.

Jo, taip butu gal ir geriau

Code: Select all

cs_set_user_team(id, random(2) ? CS_TEAM_T : CS_TEAM_CT)

Re: Respawn buginasi ar kaip?

Posted: 2011 Jan 24 22:05
by aaarnas
Hmm. Na man tas random niekada nepatiko :/

Re: Respawn buginasi ar kaip?

Posted: 2011 Jan 25 17:40
by xFrostas
vistiek tas pats bandžiau ir su 5s. uždelsimu. :/
---------------------------------------------
ir dar neleidžia "kill" konsolėje ir kai slay'inu save daug kartu galiu, rašo, kad slayed tipo bet gyvas esu ir toliau mėto.