Gerai.
Pirmiausia susikuri globalų masyvą, pvz.:
g_NerodytiMeniu[33] (
g_ - globalus masyvas, nebūtinai turime prirašyti.
[32] - max žaidėjų skaičius + 1, nes indeksai nuo
0 iki
32).
Kai žaidėjas prisijungia nustatai
false, nes reikia, kad jam rodytų meniu.
Code: Select all
// Iškviečiamas kai žaidėjas galutinai prisijungiapublic client_putinserver(id){ g_NerodytiMeniu[id] = false; }
Toje funkcijoje, kur iškviečiamas meniu, tikrini ar
g_NerodytiMeniu[žaidėjo_indeksas] lygus
true. Jei tai tiesa meniu jam nerodomas.
Code: Select all
public player_spawn(id) { if (g_NerodytiMeniu[id]) // tas pats kaip "g_NerodytiMeniu[id] == true" return; // Sustojama new menu = menu_create("Meniu:", "menu_cases") menu_additem(menu, "Usp", "1", 0) menu_additem(menu, "Glock", "2", 0) menu_additem(menu, "Elite", "3", 0) menu_additem(menu, "Fiveseven", "4", 0) menu_additem(menu, "Daugiau nerodyti", "7", 0) // Sukuriame papildoma mygtuka menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Uzdaryti") menu_display(id, menu, 0)}
Ir galiausiai, kai žaidėjas paspaudžia
7, nustatomas
g_NerodytiMeniu[žaidėjo_indeksas] = true
Code: Select all
public menu_cases(id, menu, item) { if (item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED } new data[6], szName[64] new access, callback menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, szName, 63, callback) new key = str_to_num(data) switch(key) { case 1: { strip_user_weapons(id) give_item(id, "weapon_usp") cs_set_user_bpammo(id, CSW_USP, 100) } case 2: { strip_user_weapons(id) give_item(id, "weapon_glock18") cs_set_user_bpammo(id, CSW_GLOCK18, 100) } case 3: { strip_user_weapons(id) give_item(id, "weapon_elite") cs_set_user_bpammo(id, CSW_ELITE, 100) } case 4: { strip_user_weapons(id) give_item(id, "weapon_fiveseven") cs_set_user_bpammo(id, CSW_FIVESEVEN, 100) } case 7: { g_NerodytiMeniu[id] = true; // Nustatome } } return PLUGIN_HANDLED}
Tikiuosi viską supratai ir kitą kartą jau mokėsi pats.