Page 1 of 2

del gravitacijos sumazinimo

Posted: 2012 Feb 12 16:58
by life55
Sveiki, seniau zinojau dvi komandas su kuriomis galimejo sumazinti zaidejui gravitacija, viena is ju prisimenu bet ji arba neveikia arba netaip uzrasiau. Gal galit man priminti kita buda, atsimenu kad su tuo budu man iseidavo

Code: Select all

                         set_user_gravity(id, 600/800);
P.S. Desiu mazesnia gravitacija i vipmenu.

Re: del gravitacijos sumazinimo

Posted: 2012 Feb 12 17:04
by hleV
set_user_gravity(id, <tavo gravitacija> / 800.0);

Re: del gravitacijos sumazinimo

Posted: 2012 Feb 12 17:23
by life55
Yeah dekui, +KARMA.

Kadangi nenoriu kurti antros temos, tai gal galetum pamokinti (jai taip imanoma) kad pvz kai buna pasirinkimas kad ir vipmenu, kaip padaryti kad kai paspaudi 9 lentelias neberodytu visa map'a.

Re: del gravitacijos sumazinimo

Posted: 2012 Feb 12 17:38
by Fly3r
Tu nori, kad kai paspaudus 9 nerodytų tam žaidėjui VIPmenu visą mepą?
Sukuri kintamąjį, kai žaidėjas prisijungia nustatai false. Toj funkcijoj, kur iškviečiamas menu tikrini ar false, jeigu false, tai parodo meniu ir nustatai tą kintamąjį true ir viskas.

Re: del gravitacijos sumazinimo

Posted: 2012 Feb 12 17:51
by life55
Nelabai supratau, gal gali pavyzdi numesti?

P.S. man reikia kad nerodytu tos menu tik tada jai zmogus pasirenka tai. Na pvz:
1) ginklas
2) ginklas
3) ginklas

9) daugiau nerodyti
0) isjungti

Re: del gravitacijos sumazinimo

Posted: 2012 Feb 12 18:23
by Fly3r
Numesk savo kodą, pamokysiu.

Re: del gravitacijos sumazinimo

Posted: 2012 Feb 14 19:26
by life55
Padaryk ant sio kodo kaip pavyzdi, kad su knopke "7" issijungtu lentelia ir visa map jos daugiau nemestu

Code: Select all

#include <amxmodx>#include <cstrike>#include <fun>#include <fakemeta>#include <hamsandwich> public plugin_init() {    register_plugin("Menu when spawned", "1.0", "rotosas")    RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "player_spawn", 1)} public player_spawn(id) {        new menu = menu_create("Meniu:", "menu_cases")    menu_additem(menu, "Usp", "1", 0)    menu_additem(menu, "Glock", "2", 0)    menu_additem(menu, "Elite", "3", 0)    menu_additem(menu, "Fiveseven", "4", 0)    menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Uzdaryti")    menu_display(id, menu, 0)} public menu_cases(id, menu, item) {    if (item == MENU_EXIT)    {        menu_destroy(menu)        return PLUGIN_HANDLED    }     new data[6], szName[64]    new access, callback    menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, szName, 63, callback)    new key = str_to_num(data)     switch(key)    {            case 1:        {            strip_user_weapons(id)             give_item(id, "weapon_usp")             cs_set_user_bpammo(id, CSW_USP, 100)        }            case 2:        {            strip_user_weapons(id)             give_item(id, "weapon_glock18")             cs_set_user_bpammo(id, CSW_GLOCK18, 100)        }     case 3:        {            strip_user_weapons(id)             give_item(id, "weapon_elite")             cs_set_user_bpammo(id, CSW_ELITE, 100)        }     case 4:        {            strip_user_weapons(id)             give_item(id, "weapon_fiveseven")             cs_set_user_bpammo(id, CSW_FIVESEVEN, 100)        }    }    return PLUGIN_HANDLED}

Re: del gravitacijos sumazinimo

Posted: 2012 Feb 15 14:09
by Fly3r
O tau reikia, kad IP išsisaugotų dar? Nes jeigu žaidėjas paisirinks 7, jam neberodys, bet kai resikonektins, tai jam vėl rodys.

Re: del gravitacijos sumazinimo

Posted: 2012 Feb 15 16:15
by life55
Nereikia

Re: del gravitacijos sumazinimo

Posted: 2012 Feb 15 18:56
by Fly3r
Gerai.
Pirmiausia susikuri globalų masyvą, pvz.: g_NerodytiMeniu[33] (g_ - globalus masyvas, nebūtinai turime prirašyti. [32] - max žaidėjų skaičius + 1, nes indeksai nuo 0 iki 32).

Code: Select all

new g_NerodytiMeniu[33];
Kai žaidėjas prisijungia nustatai false, nes reikia, kad jam rodytų meniu.

Code: Select all

 // Iškviečiamas kai žaidėjas galutinai prisijungiapublic client_putinserver(id){          g_NerodytiMeniu[id] = false;      }  
Toje funkcijoje, kur iškviečiamas meniu, tikrini ar g_NerodytiMeniu[žaidėjo_indeksas] lygus true. Jei tai tiesa meniu jam nerodomas.

Code: Select all

 public player_spawn(id) {    if (g_NerodytiMeniu[id]) // tas pats kaip "g_NerodytiMeniu[id] == true"             return; // Sustojama    new menu = menu_create("Meniu:", "menu_cases")    menu_additem(menu, "Usp", "1", 0)    menu_additem(menu, "Glock", "2", 0)    menu_additem(menu, "Elite", "3", 0)    menu_additem(menu, "Fiveseven", "4", 0)    menu_additem(menu, "Daugiau nerodyti", "7", 0) // Sukuriame papildoma mygtuka    menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Uzdaryti")    menu_display(id, menu, 0)}
Ir galiausiai, kai žaidėjas paspaudžia 7, nustatomas g_NerodytiMeniu[žaidėjo_indeksas] = true

Code: Select all

 public menu_cases(id, menu, item) {    if (item == MENU_EXIT)    {        menu_destroy(menu)        return PLUGIN_HANDLED    }     new data[6], szName[64]    new access, callback    menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, szName, 63, callback)    new key = str_to_num(data)     switch(key)    {            case 1:        {            strip_user_weapons(id)             give_item(id, "weapon_usp")             cs_set_user_bpammo(id, CSW_USP, 100)        }            case 2:        {            strip_user_weapons(id)             give_item(id, "weapon_glock18")             cs_set_user_bpammo(id, CSW_GLOCK18, 100)        }     case 3:        {            strip_user_weapons(id)             give_item(id, "weapon_elite")             cs_set_user_bpammo(id, CSW_ELITE, 100)        }     case 4:        {            strip_user_weapons(id)             give_item(id, "weapon_fiveseven")             cs_set_user_bpammo(id, CSW_FIVESEVEN, 100)        }    case 7:        {            g_NerodytiMeniu[id] = true; // Nustatome        }    }    return PLUGIN_HANDLED}
Tikiuosi viską supratai ir kitą kartą jau mokėsi pats.