Page 1 of 1
random 3
Posted: 2012 Jan 04 12:50
by xedga
Code: Select all
public random{ // Paima 1 g_TargetPlayer = (target_player == RANDOM_TARGET_PLAYER) ? GetRandomAlive(random_num(1, GetAliveCount())) : target_player} public start{ // kazka padaro set_kanors(g_TargetPlayer)
Kaip reikėtu paimti 3
skirtingus random žaidėjus. Tikiuosi supratot mintį, ačių už pagalba iš anksto

Re: random 3
Posted: 2012 Jan 04 14:00
by aaarnas
Code: Select all
new players[32], num, rplayers[3] get_players(players, num, "a") // Gali nusistatyti kokių žaidėjų reikia, kokių ne. if(num < 3) return; for(new i, rand; i < 3; i++) { rand = random(num--) rplayers[i] = players[rand] players[rand] = players[num] } // rplayers[0-2] yra 3 skirtingi žaidėjai
Pakeičiau į
newb variantą, kuris daug geresnis.
Re: random 3
Posted: 2012 Jan 04 14:44
by newb
Code: Select all
for(new i, rand; i < 3; i++) { rand = random(num--) rplayers[i] = players[rand] players[rand] = players[num] }
Re: random 3
Posted: 2012 Jan 04 18:59
by aaarnas
newb wrote:Code: Select all
for(new i, rand; i < 3; i++) { rand = random(num--) rplayers[i] = players[rand] players[rand] = players[num] }
Labai geras. +1
Re: random 3
Posted: 2012 Jan 04 19:23
by newb
Seip cia truputi perdarytas hleVo budas

Re: random 3
Posted: 2012 Jan 04 19:28
by aaarnas
Na tada abu šaunuoliai

Re: random 3
Posted: 2012 Jan 04 20:30
by xedga
Labai dekoju, bandžiau pritaikyt, bet nesigavo, gal tuomet dar padėtumėt? Reiktu kad tie 3(random'ai) butu perkelti i CT, o likusieji į T.
Re: random 3
Posted: 2012 Jan 05 00:24
by newb
Perkelk visus i T ir tada 3 randomus i CT.
Re: random 3
Posted: 2012 Jan 05 11:12
by xedga
Ok, ir vėl dėkingas

Susitvarkiau, lb ačiū newb ir aaarnas už pagalba ;)