Page 1 of 1

random 3

Posted: 2012 Jan 04 12:50
by xedga

Code: Select all

public random{    // Paima 1    g_TargetPlayer = (target_player == RANDOM_TARGET_PLAYER) ? GetRandomAlive(random_num(1, GetAliveCount())) : target_player} public start{    // kazka padaro    set_kanors(g_TargetPlayer)
Kaip reikėtu paimti 3 skirtingus random žaidėjus. Tikiuosi supratot mintį, ačių už pagalba iš anksto :)

Re: random 3

Posted: 2012 Jan 04 14:00
by aaarnas

Code: Select all

    new players[32], num, rplayers[3]    get_players(players, num, "a") // Gali nusistatyti kokių žaidėjų reikia, kokių ne.        if(num < 3) return;        for(new i, rand; i < 3; i++) {        rand = random(num--)        rplayers[i] = players[rand]          players[rand] = players[num]     }        // rplayers[0-2] yra 3 skirtingi žaidėjai
Pakeičiau į newb variantą, kuris daug geresnis.

Re: random 3

Posted: 2012 Jan 04 14:44
by newb

Code: Select all

    for(new i, rand; i < 3; i++) {        rand = random(num--)        rplayers[i] = players[rand]          players[rand] = players[num]     }

Re: random 3

Posted: 2012 Jan 04 18:59
by aaarnas
newb wrote:

Code: Select all

    for(new i, rand; i < 3; i++) {        rand = random(num--)        rplayers[i] = players[rand]          players[rand] = players[num]     }
Labai geras. +1

Re: random 3

Posted: 2012 Jan 04 19:23
by newb
Seip cia truputi perdarytas hleVo budas :D

Re: random 3

Posted: 2012 Jan 04 19:28
by aaarnas
Na tada abu šaunuoliai :D

Re: random 3

Posted: 2012 Jan 04 20:30
by xedga
Labai dekoju, bandžiau pritaikyt, bet nesigavo, gal tuomet dar padėtumėt? Reiktu kad tie 3(random'ai) butu perkelti i CT, o likusieji į T.

Re: random 3

Posted: 2012 Jan 05 00:24
by newb
Perkelk visus i T ir tada 3 randomus i CT.

Re: random 3

Posted: 2012 Jan 05 11:12
by xedga
Ok, ir vėl dėkingas :) Susitvarkiau, lb ačiū newb ir aaarnas už pagalba ;)