Crit damage
Posted: 2012 Jan 01 20:43
Galit gal pvz kodo parašyt, kaip padaryti, kad žaidėjas koks nors gautų 20% galimybę padaryti 2x daugiau dmg?
Code: Select all
new rand = random_num(1,5); if(rand == 3){ //kazkas atsitinka}
Tu įsiskaityk ko žmogus prašo.psychical wrote:random isrenka 1 skaiciu is 5 (atsitiktinai) kitaip sakant yra 20% sansas, kad paklius skaicius 3, jei skaicius 3 pakliuna tai zaidejuis kazka padaroCode: Select all
new rand = random_num(1,5); if(rand == 3){ //kazkas atsitinka}
Code: Select all
if(!random(5))
Labai linksma? ;DDnewb wrote:^^Code: Select all
if(!random(5))
O seip jis tikriausei norejo pasakyti, kad nieko neparasei apie dmg
Code: Select all
#include <amxmodx>#include <hamsandwich> public plugin_init(){ register_plugin("2x dmg for vips", "1.0.0", "Kurejas"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "player_attack", 0);} public player_attack(victim, Useless, attacker, Float:damage, damagebits){ if(victim == attacker || !is_user_connected(victim) || !is_user_connected(attacker)) return HAM_IGNORED; if(get_user_flags(attacker) & ADMIN_LEVEL_H) { if(!random(5)) { SetHamParamFloat(4, damage * 2); return HAM_HANDLED; } } return HAM_IGNORED;}
ChangedhleV wrote:Geresnė praktika būtų victim == attacker check'ą dėt pradžioj, o is_user_connected() po to.