Page 1 of 1

Crit damage

Posted: 2012 Jan 01 20:43
by KamiN
Galit gal pvz kodo parašyt, kaip padaryti, kad žaidėjas koks nors gautų 20% galimybę padaryti 2x daugiau dmg?

Re: Crit damage

Posted: 2012 Jan 01 21:44
by psychical

Code: Select all

new rand = random_num(1,5); if(rand == 3){    //kazkas atsitinka} 
random isrenka 1 skaiciu is 5 (atsitiktinai) kitaip sakant yra 20% sansas, kad paklius skaicius 3, jei skaicius 3 pakliuna tai zaidejuis kazka padaro

Re: Crit damage

Posted: 2012 Jan 02 14:26
by baltymas
psychical wrote:

Code: Select all

new rand = random_num(1,5); if(rand == 3){    //kazkas atsitinka} 
random isrenka 1 skaiciu is 5 (atsitiktinai) kitaip sakant yra 20% sansas, kad paklius skaicius 3, jei skaicius 3 pakliuna tai zaidejuis kazka padaro
Tu įsiskaityk ko žmogus prašo. :)

Re: Crit damage

Posted: 2012 Jan 02 15:28
by psychical
To ka praso ta ir daviau, jis praso 20% sanso tai yra 1/5 (100%/20%=5) tai vat ir pats galvok :) kad iskris random 3 yra 1 is 5, kitaip sakant 20%

P.S. Nebent as labai klystu ir mane gali pataisyti expertai :)

Re: Crit damage

Posted: 2012 Jan 02 20:28
by newb

Code: Select all

if(!random(5))
^^
O seip jis tikriausei norejo pasakyti, kad nieko neparasei apie dmg :D

Re: Crit damage

Posted: 2012 Jan 02 20:41
by psychical
newb wrote:

Code: Select all

if(!random(5))
^^
O seip jis tikriausei norejo pasakyti, kad nieko neparasei apie dmg :D
Labai linksma? ;DD

Code: Select all

#include <amxmodx>#include <hamsandwich> public plugin_init(){    register_plugin("2x dmg for vips", "1.0.0", "Kurejas");    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "player_attack", 0);} public player_attack(victim, Useless, attacker, Float:damage, damagebits){    if(victim == attacker || !is_user_connected(victim) || !is_user_connected(attacker))        return HAM_IGNORED;     if(get_user_flags(attacker) & ADMIN_LEVEL_H)    {        if(!random(5))        {            SetHamParamFloat(4, damage * 2);            return HAM_HANDLED;        }    }    return HAM_IGNORED;} 

Re: Crit damage

Posted: 2012 Jan 02 20:50
by hleV
Geresnė praktika būtų victim == attacker check'ą dėt pradžioj, o is_user_connected() po to.

Re: Crit damage

Posted: 2012 Jan 02 20:56
by psychical
hleV wrote:Geresnė praktika būtų victim == attacker check'ą dėt pradžioj, o is_user_connected() po to.
Changed