Page 1 of 1

Neprisideda kalses and ZP

Posted: 2011 Jan 14 22:46
by kesiukas
Sveiki. Parsisiunciau kelis zp klasiu pluginus. Juos idedu kaip i plugins, plugins.ini faile parasau ju pavadinima, yjungiu is naujo serva, bet paspaudus m raide tarp zombiu klasiu nera tu mano idetu clasiu, tai ka man daryti, kad jos ten butu.

Re: Neprisideda kalses and ZP

Posted: 2011 Jan 15 04:23
by aaarnas
Rašyk į plugins-zplague.ini, o ne plugins.ini failą.

Re: Neprisideda kalses and ZP

Posted: 2011 Jan 15 13:02
by kesiukas
Jau veikia :D. O kaip padaryti, kad zombiai negaletu naudotis parasiustu.

Re: Neprisideda kalses and ZP

Posted: 2011 Jan 15 14:07
by aaarnas
Čia pluginas iš mano serverio:

Code: Select all

#include <amxmodx>#include <fakemeta>#include <hamsandwich>#include <zombieplague> #define PLUGIN  "parachute"#define AUTHOR  "cheap_suit"#define VERSION "1.1" new const g_paramodel[] = "models/parachute.mdl"new g_entmodel[33], cvar_fallspeed public plugin_init(){    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)    register_forward(FM_PlayerPreThink,  "fwd_playerprethink")    RegisterHam(Ham_Killed, "player", "bacon_killed")    cvar_fallspeed = register_cvar("parachute_fallspeed", "80.0")} public plugin_precache()    precache_model(g_paramodel) public client_connect(id)                parachute_reset(id) public client_disconnect(id)    parachute_reset(id) public bacon_killed(victim, attacker, shouldgib)    parachute_reset(victim) public parachute_reset(id){    if(g_entmodel[id] > 0 && pev_valid(g_entmodel[id]))         engfunc(EngFunc_RemoveEntity, g_entmodel[id])           g_entmodel[id] = 0} public zp_user_infected_post(id) parachute_reset(id)    public fwd_playerprethink(id){    if(!is_user_alive(id) || zp_get_user_zombie(id))         return FMRES_IGNORED        static Float:frame, flags; flags  = pev(id, pev_flags)    if(g_entmodel[id] > 0 && (flags & FL_ONGROUND))    {        if(pev(g_entmodel[id], pev_sequence) != 2)        {            set_pev(g_entmodel[id], pev_sequence,     2)            set_pev(g_entmodel[id], pev_gaitsequence, 1)            set_pev(g_entmodel[id], pev_frame,    0.0)            set_pev(g_entmodel[id], pev_fuser1,       0.0)            set_pev(g_entmodel[id], pev_animtime,     0.0)            set_pev(g_entmodel[id], pev_framerate,    0.0)                        return FMRES_IGNORED        }         frame = pev(g_entmodel[id], pev_fuser1) + 2.0        set_pev(g_entmodel[id], pev_fuser1, frame)        set_pev(g_entmodel[id], pev_frame,  frame)         if(frame > 254.0)         {            engfunc(EngFunc_RemoveEntity, g_entmodel[id])            g_entmodel[id] = 0        }    }        if(pev(id, pev_button) & IN_USE)     {        static Float:velocity[3]        pev(id, pev_velocity, velocity)         if(velocity[2] < 0.0)        {            if(g_entmodel[id] < 1)            {                g_entmodel[id] = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, "info_target"))                if(g_entmodel[id] > 0)                 {                    engfunc(EngFunc_SetModel, g_entmodel[id], g_paramodel)                    set_pev(g_entmodel[id], pev_classname,    "parachute")                    set_pev(g_entmodel[id], pev_aiment,       id)                    set_pev(g_entmodel[id], pev_owner,        id)                    set_pev(g_entmodel[id], pev_movetype,     MOVETYPE_FOLLOW)                    set_pev(g_entmodel[id], pev_sequence,     0)                    set_pev(g_entmodel[id], pev_gaitsequence, 1)                    set_pev(g_entmodel[id], pev_frame,    0.0)                    set_pev(g_entmodel[id], pev_fuser1,       0.0)                }            }            else if(g_entmodel[id] > 0)            {                static Float:fallspeed; fallspeed = get_pcvar_float(cvar_fallspeed) * -1.0                velocity[2] = (velocity[2] + 40.0 < fallspeed) ? velocity[2] + 40.0 : fallspeed                set_pev(id, pev_velocity, velocity)                                set_pev(id, pev_sequence, 3), set_pev(id, pev_gaitsequence, 1)                set_pev(id, pev_frame, 1.0),  set_pev(id, pev_framerate, 1.0)                                if(pev(g_entmodel[id], pev_sequence) == 0)                {                    frame = pev(g_entmodel[id], pev_fuser1) + 1.0                    set_pev(g_entmodel[id], pev_fuser1, frame)                    set_pev(g_entmodel[id], pev_frame,  frame)                     if(frame > 100.0)                     {                        set_pev(g_entmodel[id], pev_animtime,     0.0)                        set_pev(g_entmodel[id], pev_framerate,    0.4)                        set_pev(g_entmodel[id], pev_sequence,     1)                        set_pev(g_entmodel[id], pev_gaitsequence, 1)                        set_pev(g_entmodel[id], pev_frame,    0.0)                        set_pev(g_entmodel[id], pev_fuser1,       0.0)                    }                }            }        }        else if(g_entmodel[id] > 0)        {            engfunc(EngFunc_RemoveEntity, g_entmodel[id])            g_entmodel[id] = 0        }    }    else if((pev(id, pev_oldbuttons) & IN_USE) && g_entmodel[id] > 0)    {        engfunc(EngFunc_RemoveEntity, g_entmodel[id])        g_entmodel[id] = 0    }    return FMRES_IGNORED} 
Parašiutus turės nuolatos, bet tik žmonės.

Re: Neprisideda kalses and ZP

Posted: 2011 Jan 21 19:23
by kesiukas
O neitu padaryti, kad ju nuolatos neturėti. O turėtu tik tada, kai nusiperka is gunxp modo???

Ir kaip dar padaryti, kad kai ant gunxp modo nusiperku byta, kad jos neturetu zm, nes ir zm ja turi jau buna nusipirke ir su ja laksto.