Page 1 of 1
sentry guns
Posted: 2011 Dec 18 19:59
by Normis
Sveiki turiu CSDM modą, ir naudoju sentryguns.amxx pluginą, taiva čia jau senai su šia problema kovoju ir nusprendžiau ištaisyti šią problema ir manau pagelbėsit man. Tai va šiande pažiejau į log ir pamačiau error.
Code: Select all
L 12/17/2011 - 23:09:25: [CSTRIKE] Invalid player 17L 12/17/2011 - 23:09:25: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "sentryguns.amxx")L 12/17/2011 - 23:09:25: [AMXX] Run time error 10: native error (native "cs_get_user_team")L 12/17/2011 - 23:09:25: [AMXX] [0] sentryguns.sma::createsentryhead (line 730)
Taigi pasiemiau sma failiuką ir nukeliavau į tą eilute pažiejau ir tiesiog nežinau ką daryt kas per problema gal galit padėt? Nes dėl šios problemos man dažnokai lūžtą servas.
Prikabinsiu sma failiuką.
Re: sentry guns
Posted: 2012 Feb 09 10:25
by aaarnas
Surask eilutę:
ir po ją pamėgink įterpti:
Code: Select all
if(!is_user_alive(creator)) return
Re: sentry guns
Posted: 2012 Feb 09 11:02
by beast
Jei pakimba su 99% cpu usage, be jokio error, tai tikrai ne dėl šio error lūžta. Jei naudoji seną sentryguns versiją, tai gali lūžti dėl to, kad sentry atakuojamas su peiliu. Čia pafixinta versija
http://forums.alliedmods.net/showthread ... 1e&t=78632.
Tačiau serveris ir toliau lūžinės su 99% cpu. Nežinau tiksliai dėl ko. Perėjęs visą kodą skersai išilgai, visus ciklus pertikrinau, neradau problemos. Toks jausmas, kad pasiekiamas kažkoks hl varikliuko limitas, gal laikinųjų entity limitas, ar koks atminties bufferis, sunku pasakyti. Bet galiu pasakyti tiek, kad kuo intensyviau naudojami sentry gunai (kuo daugiau sukuriama laikinų entity), tuo greičiau nulūš serveris.
Re: sentry guns
Posted: 2012 Feb 09 18:09
by aaarnas
beast wrote:Jei pakimba su 99% cpu usage, be jokio error, tai tikrai ne dėl šio error lūžta. Jei naudoji seną sentryguns versiją, tai gali lūžti dėl to, kad sentry atakuojamas su peiliu. Čia pafixinta versija
http://forums.alliedmods.net/showthread ... 1e&t=78632.
Tačiau serveris ir toliau lūžinės su 99% cpu. Nežinau tiksliai dėl ko. Perėjęs visą kodą skersai išilgai, visus ciklus pertikrinau, neradau problemos. Toks jausmas, kad pasiekiamas kažkoks hl varikliuko limitas, gal laikinųjų entity limitas, ar koks atminties bufferis, sunku pasakyti. Bet galiu pasakyti tiek, kad kuo intensyviau naudojami sentry gunai (kuo daugiau sukuriama laikinų entity), tuo greičiau nulūš serveris.
Na rodos dėl entity kiekio nelūžta, nes dariau pluginą, kur paspausdamas raidę, išmeti ammo taškų. Tai išmetant juos, sukuriamas entity. Test serveryje specialiai mėginau "primėtyti" labai daug entity ir jų ten buvo iš ties labai daug, neskaičiavau kiek, bet rodos koks ~100. Įdomus dalykas, kad pasiekus ribą, tai tiesiog negalėdavai greitai juos kurti. Tekdavo palaukti kelias s, kad vėl naują sukurti, sukurdavai, tada vėl lukteli.
Esmė, kad lūžę nebuvo. (Sukurti nebuvo ištrinami). Dariau su engine.
Re: sentry guns
Posted: 2012 Feb 09 19:42
by Fly3r
Arnai tu darei su create_entity("info_target") ane? Ar su FakeMeta, tuo engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, "info_target")). O kuris geriau?
Beje, Normi, geriau naudok dėl komandos tikrinimo get_pdata_int(id, 114, 5). Čia reikės FakeMetos
Re: sentry guns
Posted: 2012 Feb 09 20:47
by aaarnas
Sakiau kad su engine, o create_entity yra engine funkcija.
Bet tai nereiškia, kad su engine nelūžta, o su fakemeta lūžta. Čia tik sakau, kas buvo, kai mėginau. Reikia dar atskirai pamėginti su fakemeta tą patį padaryti.