Page 1 of 2

Kazkokia nesamone su "get_players"

Posted: 2011 Dec 17 21:49
by psychical

Code: Select all

get_players(players, count, "ae", "TERRORIST");
Sita eitute turetu sugaudyti visus gyvus teroristus esancius serveryje, taciau jis kartais, kaip as sakau, "uzsioziuoja" ir nors serveryje yra 14 gyvu T jis neranda nei vieno, gal kyla kam nors minciu, kodel taip galetu buti?

Re: Kazkokia nesamone su "get_players"

Posted: 2011 Dec 17 22:01
by hleV
Matyt yra kažkokia klaida. Kartais veikia, kartais neveikia. Daryk su paprastu ciklu ir tikrink ar gyvas bei komandą atskirai.

Re: Kazkokia nesamone su "get_players"

Posted: 2011 Dec 17 22:16
by psychical
hleV wrote:Matyt yra kažkokia klaida. Kartais veikia, kartais neveikia. Daryk su paprastu ciklu ir tikrink ar gyvas bei komandą atskirai.
Tipo imt skaicius nuo 1 iki 32 ir tikrint kuris is tu skaiciu yra T ? Ar kaip, kai nera get_players? :hm:

Re: Kazkokia nesamone su "get_players"

Posted: 2011 Dec 17 22:43
by newb
Su get_playersnum()

Re: Kazkokia nesamone su "get_players"

Posted: 2011 Dec 17 22:48
by psychical
ta prasme su for/while imt ir tikrint kekviena? :?

---EDIT---

Su tuo double pakeitimu, man vistiek idomu:

Code: Select all

get_players(players, count, "ae", "TERRORIST"); switch(count){    case 0: { log_amx("nera gyvu teroristu"); }         default: // Ir rpl1 ir rpl2    {        new rand = random(count--);        rpl1 = players[rand];        players[rand] = players[count];        rpl2 = players[random(count)];    }}
galit kuris is jusu pakeist :? ;D Man nelabai kas beisejo keiciant ;D

Re: Kazkokia nesamone su "get_players"

Posted: 2011 Dec 18 00:43
by newb
Dabar man nesinori kazka daryt, bet pagalvojau, kad get_playersnum() cia tikriausei netinka ir reikia imt visus ir po viena tikrint. Bet seip kai imi gyvus get_players turi veikti gerai...

Re: Kazkokia nesamone su "get_players"

Posted: 2011 Dec 18 01:21
by psychical
newb wrote:Dabar man nesinori kazka daryt, bet pagalvojau, kad get_playersnum() cia tikriausei netinka ir reikia imt visus ir po viena tikrint. Bet seip kai imi gyvus get_players turi veikti gerai...
jis veikia, taciau kada nori, o kada nori, neveikia...

Re: Kazkokia nesamone su "get_players"

Posted: 2011 Dec 18 13:27
by aaarnas
get_playersnum() grąžins ir negyvų žmonių skaičių ir spectate kartu sudėjus.

Na kažkaip dar nesusidūriau, kad blogai veiktų. Tikrai pats klaidų neprivėlei ?

Tai sakė su ciklu daryti:

Code: Select all

new maxpl = get_maxplayers()for(new i=1; i<=maxpl; i++) {if(is_user_alive(i))// Žaidėjas gyvas}

Re: Kazkokia nesamone su "get_players"

Posted: 2011 Dec 18 13:50
by psychical
aaarnas wrote:get_playersnum() grąžins ir negyvų žmonių skaičių ir spectate kartu sudėjus.

Na kažkaip dar nesusidūriau, kad blogai veiktų. Tikrai pats klaidų neprivėlei ?

Tai sakė su ciklu daryti:

Code: Select all

new maxpl = get_maxplayers()for(new i=1; i<=maxpl; i++) {if(is_user_alive(i))// Žaidėjas gyvas}
Kur klaidu butu galima pridaryti get_players? ;D KAi teru 14 i log'a yraso, jog gyvu terroristu nera, tai va kaip sita dalyka suprast? :? get_players(players, count, "ae", "TERRORIST"); count gazinamas kaip 0... man i galva minciu nesauna

Na bet su ciklu, kaip isrint tuos 2 atsitiktinius ? :hm:

Re: Kazkokia nesamone su "get_players"

Posted: 2011 Dec 18 14:58
by newb

Code: Select all

    new players[32], num, maxpl = get_maxplayers()     for(new i = 1; i <= maxpl; i++)        if(is_user_alive(i) && cs_get_user_team(i) == CS_TEAM_T)            players[num++] = i            if(num < 2) log_amx("FAIL")    else {        new rand = random(num--);        rpl1 = players[rand];        players[rand] = players[num];        rpl2 = players[random(num)];            }