Keletas klausimų
Posted: 2011 Dec 02 22:00
Norėjau paklausti keletą klausimų.
1. Kuo skiriasi ENGINE's ir FAKEMETA'os natyvai PVZ.: set_pev(index, pev_model, "tatata") ir entity_set_model(index, "tatata"), nes aš noriu pas save atjungti ENGINE modulį.
2.Ką reiškia _:i?
3. Kokių savybių turi PCVAR ir kokių CVAR?
4. Kaip padaryti, kad granata pradėtu veikti tik kai ji sustoja ant žemės, kaip ZP flare granata? Žiūrėjau ZP plugine, bet nesupratau aš ten.
Ačiū už pagalbą.
1. Kuo skiriasi ENGINE's ir FAKEMETA'os natyvai PVZ.: set_pev(index, pev_model, "tatata") ir entity_set_model(index, "tatata"), nes aš noriu pas save atjungti ENGINE modulį.
2.
Code: Select all
str_to_num( parsed_stats[ _:i + 12 ] );
3. Kokių savybių turi PCVAR ir kokių CVAR?
4.
Code: Select all
public fw_ThinkGrenade(entity){ if(!pev_valid(entity)) return HAM_IGNORED static Float:dmgtime pev(entity, pev_dmgtime, dmgtime) if (dmgtime > get_gametime()) return HAM_IGNORED if(pev(entity, pev_flTimeStepSound) == NADE_TYPE_ANTIDOTEBOMB) antidote_explode(entity) return HAM_SUPERCEDE}

Ačiū už pagalbą.