Page 1 of 1

Keletas klausimų

Posted: 2011 Dec 02 22:00
by Fly3r
Norėjau paklausti keletą klausimų.

1. Kuo skiriasi ENGINE's ir FAKEMETA'os natyvai PVZ.: set_pev(index, pev_model, "tatata") ir entity_set_model(index, "tatata"), nes aš noriu pas save atjungti ENGINE modulį.

2.

Code: Select all

str_to_num( parsed_stats[ _:i + 12 ] );
Ką reiškia _:i?

3. Kokių savybių turi PCVAR ir kokių CVAR?

4.

Code: Select all

 public fw_ThinkGrenade(entity){       if(!pev_valid(entity))        return HAM_IGNORED            static Float:dmgtime        pev(entity, pev_dmgtime, dmgtime)        if (dmgtime > get_gametime())        return HAM_IGNORED          if(pev(entity, pev_flTimeStepSound) == NADE_TYPE_ANTIDOTEBOMB)        antidote_explode(entity)        return HAM_SUPERCEDE} 
Kaip padaryti, kad granata pradėtu veikti tik kai ji sustoja ant žemės, kaip ZP flare granata? Žiūrėjau ZP plugine, bet nesupratau aš ten. :D

Ačiū už pagalbą.

Re: Keletas klausimų

Posted: 2011 Dec 03 01:56
by aaarnas
1. Na engine labai labai labai nedaug optimalesnis yra. Čia visiškai jį atjungti yra nesąmonė. Be jo daug dalykų padaryti negalima.

2. Na tai kintamojo su tagu reikšmės gavimas.

3. Pcvar yra žymiai greitesnis.

4. Na leidžia granatai dirbti įprastai iki tol, kol metas sprogti.

Re: Keletas klausimų

Posted: 2011 Dec 04 13:57
by Fly3r
Dėkui už 1 ir 3 klausimus. Bet 2 ir 4 nesupratau. 4 gali nelabai supratai, aš prašiau paaiškinti kaip padaryti, kad granata pradėtų veikti tik kai ji sustaoja ant žemės.

Re: Keletas klausimų

Posted: 2011 Dec 04 15:33
by hleV

Code: Select all

#include <engine> public plugin_init()    register_think("grenade", "OnGrenadeThink");    public OnGrenadeThink(ent){    if (!is_valid_ent(ent)    || entity_get_int(ent, EV_INT_flTimeStepSound) != NADE_TYPE_ANTIDOTEBOMB    || entity_get_float(ent, EV_FL_dmgtime) > get_gametime())        return PLUGIN_CONTINUE;        new Float:vel[3];    entity_get_vector(ent, EV_VEC_velocity, vel);        if (vector_length(vel) > 0.1)    {        entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, get_gametime() + 0.5);                return PLUGIN_HANDLED;    }        antidote_explode(ent);        return PLUGIN_CONTINUE;}
Taip, atrodo.