Page 1 of 1
DMG_SLASH
Posted: 2011 Nov 21 21:44
by Fly3r
Sveiki, nežinau kaip padaryti, kad žalą padidintų tik kai darai ją su peiliu:
Code: Select all
public fw_TakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage, damage_type){ if(damage_type & DMG_SLASH) SetHamParamFloat(4, damage * 3)}
Tačiau DMG_SLASH neveikia, kaip padaryti?
Re: DMG_SLASH
Posted: 2011 Nov 22 14:17
by newb
Abejoju, kad su
damage_type galima padaryt.
Code: Select all
... static Gun; Gun = get_user_weapon(attacker) if (Gun == CSW_KNIFE) SetHamParamFloat(4, damage * 3)
Re: DMG_SLASH
Posted: 2011 Nov 22 18:55
by Fly3r
Visų pirma get_user_weapon parodo kokį žaidėjas ginklą turi, bet ne su kuo žala daroma ar su kuo nužudžius.
Tavo variantą ir naudočiau, tačiau HE granata neleidžia to daryti.
Nes metus granatą ir pasikeitus ginklą į peilį, kai HE sprogsta tai žala pasididina jai, nes tuo metu kai HE sprogsta, tu laikai peilį.
Todėl (Išskyrus ZP) nepatartina naudoti get_user_weapon nužudymo bei žalos darymo forward'uose.
Re: DMG_SLASH
Posted: 2011 Nov 22 19:09
by psychical
Fly3r wrote:Todėl (Išskyrus ZP) negali naudoti get_user_weapon nužudymo bei žalos darymo forward'uose.
O va cia va nusisnekejai juodai
Re: DMG_SLASH
Posted: 2011 Nov 22 19:23
by Fly3r
Kodėl?
Re: DMG_SLASH
Posted: 2011 Nov 22 19:26
by hleV
Jei žalos padarymo metu atakuotojas laiko rankoje peilį, tai greičiausiai žala padaryta peiliu. Arba granata.
Re: DMG_SLASH
Posted: 2011 Nov 22 19:44
by Fly3r
O, hleV, gal tu žinai kaip padaryti?
Beje, psychical, gal ne taip supratai. Norėjau pasakyti, kad tokioje situacijoje get_user_weapon pasikliauti negalima. ZP galima nes ten nėra sprogstamosios HE granatos.
Re: DMG_SLASH
Posted: 2011 Nov 22 21:10
by newb
Tai tikrink dar jeigu dmg daro he ir pas atakeri rankoj knife tai dmg dalink
