Page 1 of 1
hud
Posted: 2011 Jan 09 22:08
by aurimasko
Man reikia, kad tam tikra hud žinutė stovėtų visą raundą.
Re: hud
Posted: 2011 Jan 09 22:14
by newb
Nu tai naudoji set_task ir darai. O kai pasibaigia raundas darai remove_task ir viskas.
Re: hud
Posted: 2011 Jan 10 12:27
by aaarnas
Code: Select all
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx>#include <engine> #define PLUGIN "Plugin"#define VERSION "1.0"#define AUTHOR "aaarnas" new think_entnew hud_sync public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) hud_sync = CreateHudSyncObj() think_ent = create_entity("info_target") entity_set_string(think_ent, EV_SZ_classname, "think_entity") register_think("think_entity" , "hud_think") entity_set_float(think_ent, EV_FL_nextthink, get_gametime() + 5.0)} public think_entity(ent) { if(ent==think_ent) { static id, players[32], num, i get_players(players, num, "ch") for(i=0; i<num; i++) { id = players[i] set_hudmessage(150, 150, 150, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 1.1, 0.0, 0.0, -1) ShowSyncHudMsg(id, hud_sync, "Hud") } entity_set_float(think_ent, EV_FL_nextthink, get_gametime() + 1.0) }}
Re: hud
Posted: 2011 Jan 10 16:07
by newb
Idomiai padariai, bet ar tikrai sita entity daugiau apsimoka naudot negu set_task ?
Re: hud
Posted: 2011 Jan 10 16:18
by aurimasko
kad ir nelabai veikia man

Re: hud
Posted: 2011 Jan 10 19:58
by aaarnas
Set taskui su b flagu apsimoka labiau. Yra pamoka apie tai allied mods forume:
http://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=43049
Neveikia? :J Reiks permest akį.
Re: hud
Posted: 2011 Jan 10 22:25
by aurimasko
kol kas pasidariau su paprastu set_task.
Nekuriant naujos temos norėčiau paklausti koks turėtų būti kodas, kad skaičiuotų taip tarkim: praeina 24 valandos tai suveikia funkciją. tada vėl praeina 24 h ir vėl suveikia ta pati funkcija.
Bei kaip padaryti, kad paspaudus m raidę išmestų mano pasirinktą menu?
Re: hud
Posted: 2011 Jan 10 22:52
by newb
Jeigu tau reikia kad ji suveiktu tam tikra laika kas 24h, tai galima. Bet jei nuo bet kurio laiko skaiciuot tai nebent kokius vaultus naudot.
O del m raides, tai yra gi daug modu kur galima paziuret kaip tai daroma...
-- 2011 Sau 11 00:21 --
Kad veiktu Arno kodas reikia pakeist
Code: Select all
entity_set_string(think_ent, EV_SZ_classname, "think_entity") register_think("think_entity" , "hud_think")
->
Code: Select all
entity_set_string(think_ent, EV_SZ_classname, "hud_think") register_think("hud_think" , "think_entity")
Ir dar klausymas. Kam reikalingas sitas tikrinimas
Ar gali koks kitas thinkas ten atsidurt ?
Re: hud
Posted: 2011 Jan 11 01:17
by aaarnas
Iš savo naujo modo kopijavau, tai pasiliko ne toks fukcijos pavadinimas :]
Tas tikrinimas šiaip nėra būtinas. Dar nebuvau baigęs daryti, dėl to pasiliko taip.
Jis būtų reikalingas, jei reigstruotum daugiau entity su tokiu pačiu classname. Tada visų jų think būtų kviečiamas toje pačioje funkcijoje, tad tada reiktų daryti tikrinimą, kad žinoti kokį algoritmą kada reikia paleisti.
Re: hud
Posted: 2011 Jan 11 14:04
by aurimasko
man reik, kad kai žaidėjas atsijungia pradeda skaičiuoti ir po 24 valandų suveiktų tokią funkcija jeigu jis neprisijungia.