Pastaba dėl MilkShape 3D
Posted: 2011 Nov 18 19:19
Sveiki, taigi norėjau pranešti vieną svarbų dalyką apie MilkŠeipą
Kai jūs per tools->Decompile Normal HL model iškompiliuojat modelį, tai truputį pablogėja jo kokybė.
Kas pablogėja? Paprasčiausiai tas tekstūros UV map pasislenka į kairę. Todėl sukompiliavus modelį gali atsirasti juodų linijų, tekstūros nelabai prisitaiko prie paviršiaus modelio. Tada reikia visas tekstūras taip pat nukelti šiek tiek į kairę (PVZ.: Su Paint'u). Bet pažiūrėkit ar derinasi tekstūra su UV map.
Sukompilinus ir dekompilinus antrą kartą tą modelį, jau modelio kokybė gali nepataisomai susigadinti(Jeigu nemokat modeliuoti) (PVZ pas mane vieną kartą modelio antakis kažkoks nenormalus, išlaužinėtas tapo). Tad patarimas to pačio modelio antrą karta nedekompilinti
.
Dekompilinant kaikuriuos modelius gali ir pirmą kartą susigadinti nepataisomai. Dažniausiai tai būna v/p/w_ginklas modeliai.
Tai aš pastebėjau dirbdamas su MilkŠeipu.

Kai jūs per tools->Decompile Normal HL model iškompiliuojat modelį, tai truputį pablogėja jo kokybė.
Kas pablogėja? Paprasčiausiai tas tekstūros UV map pasislenka į kairę. Todėl sukompiliavus modelį gali atsirasti juodų linijų, tekstūros nelabai prisitaiko prie paviršiaus modelio. Tada reikia visas tekstūras taip pat nukelti šiek tiek į kairę (PVZ.: Su Paint'u). Bet pažiūrėkit ar derinasi tekstūra su UV map.
Sukompilinus ir dekompilinus antrą kartą tą modelį, jau modelio kokybė gali nepataisomai susigadinti(Jeigu nemokat modeliuoti) (PVZ pas mane vieną kartą modelio antakis kažkoks nenormalus, išlaužinėtas tapo). Tad patarimas to pačio modelio antrą karta nedekompilinti

Dekompilinant kaikuriuos modelius gali ir pirmą kartą susigadinti nepataisomai. Dažniausiai tai būna v/p/w_ginklas modeliai.
Tai aš pastebėjau dirbdamas su MilkŠeipu.