Page 8 of 18

Re: Simple Public VIP

Posted: 2015 Apr 01 00:15
by Terror
Jums reik
amxmodx-1.8.3-dev-git4717-base-windows.zip
(3.86 MiB) Downloaded 315 times

Re: Simple Public VIP

Posted: 2015 Apr 01 00:58
by kibillcat
Trūksta includes, prirašyk:

Code: Select all

#include <dhudmessage>
Arba parsisiųsk jau pataisyta.
Bei jeigu neturi dhudmessage.inc įsikelk į include aplankalą

Re: Simple Public VIP

Posted: 2015 Apr 01 01:30
by asus
Ačiu viskas veikia.

Re: Simple Public VIP

Posted: 2015 Apr 01 10:11
by ArtHa123
kibillcat wrote:Trūksta includes, prirašyk:

Code: Select all

#include <dhudmessage>
Arba parsisiųsk jau pataisyta.
Bei jeigu neturi dhudmessage.inc įsikelk į include aplankalą
Ne, jeigu naudoji naujausią kompileri.

Re: Simple Public VIP

Posted: 2015 Apr 01 10:33
by laimiukas3
ponas Artha ties kuria vieta galiu pasikeisti kai nustatyta kad visiems ta dmg rodo man reiketu pvz kai atemi +99 o kai tau atimineja -99 nes labai jau ilgas kodas :D

ar reikia visose vietose pakeist
?
ar tesiok bulletdmg_type susirasti ir kuri naudoju ir ten pakeisti

Code: Select all

        set_dhudmessage( 0,255,0, -1.0, 0.55, 1, 0.1, 4.0, 0.01, 0.02)                            show_dhudmessage(attacker, "[+%i^n HP]", damage )                        }                    }                                    else                    {                        set_dhudmessage( 0,255,0, -1.0, 0.55, 1, 0.1, 4.0, 0.01, 0.02)                        show_dhudmessage(attacker, "[-%i^n HP]", damage )
jeigu nesunku paiskink :D

Code: Select all

public on_damage(id) {     static attacker; attacker = get_user_attacker(id)    static damage; damage = read_data(2)        if(get_pcvar_num(bulletdmg_type) == 1)    {        if(get_pcvar_num(received_vip) == 1)        {            if( get_user_flags(id) & VIP )             {                set_dhudmessage( 255,0,0, 0.45, 0.50, 1, 0.1, 4.0, 0.01, 0.02)                show_dhudmessage(id, "%i^n", damage )            }        }                    else if(get_pcvar_num(received_vip) == 2)        {            set_dhudmessage( 255,0,0, 0.45, 0.50, 1, 0.1, 4.0, 0.01, 0.02)            show_dhudmessage(id, "%i^n", damage )        }    }     else if(get_pcvar_num(bulletdmg_type) == 2)    {        if(get_pcvar_num(received_vip) == 1)        {            if( get_user_flags(id) & VIP )             {                set_dhudmessage( 255,0,0, 0.45, Yv[ id ], 1, 0.1, 4.0, 0.01, 0.02)                show_dhudmessage(id, "%i^n", damage )            }        }                    else if(get_pcvar_num(received_vip) == 2)        {            set_dhudmessage( 255,0,0, 0.45, Yv[ id ], 1, 0.1, 4.0, 0.01, 0.02)            show_dhudmessage(id, "%i^n", damage )        }                Yv[ id ] += 0.05        set_task( 1.0, "RestartdHudPos", id )    }        if(get_pcvar_num(bulletdmg_type) == 1)    {        if(is_user_connected(attacker))         {            if(get_pcvar_num(bulletdmg_vip) == 1)            {                if( get_user_flags(attacker) & VIP )                {                    if(get_pcvar_num(g_visible) == 1)                    {                        if(fm_is_ent_visible(attacker,id))                        {                            set_dhudmessage( 0,255,0, -1.0, 0.55, 1, 0.1, 4.0, 0.01, 0.02)                            show_dhudmessage(attacker, "%i^n", damage )                        }                    }                                    else                    {                        set_dhudmessage( 0,255,0, -1.0, 0.55, 1, 0.1, 4.0, 0.01, 0.02)                        show_dhudmessage(attacker, "%i^n", damage )                    }                }            }                        else if(get_pcvar_num(bulletdmg_vip) == 2)            {                if(get_pcvar_num(g_visible) == 1)                {                    if(fm_is_ent_visible(attacker,id))                    {                        set_dhudmessage( 0,255,0, -1.0, 0.55, 1, 0.1, 4.0, 0.01, 0.02)                        show_dhudmessage(attacker, "%i^n", damage )                    }                }                    else                {                    set_dhudmessage( 0,255,0, -1.0, 0.55, 1, 0.1, 4.0, 0.01, 0.02)                    show_dhudmessage(attacker, "%i^n", damage )                }            }        }    }        else if(get_pcvar_num(bulletdmg_type) == 2) // BboY GruN Stuff    {        if(is_user_connected(attacker))         {            if(get_pcvar_num(bulletdmg_vip) == 1)            {                if( get_user_flags(attacker) & VIP )                {                    if(get_pcvar_num(g_visible) == 1)                    {                        if(fm_is_ent_visible(attacker,id))                        {                            set_dhudmessage( 0,255,0, 0.55, Ya[ attacker ], 1, 0.1, 4.0, 0.01, 0.02)                            show_dhudmessage(attacker, "%i^n", damage )                        }                    }                                    else                    {                        set_dhudmessage( 0,255,0, 0.55, Ya[ attacker ], 1, 0.1, 4.0, 0.01, 0.02)                        show_dhudmessage(attacker, "%i^n", damage )                    }                }            }                        else if(get_pcvar_num(bulletdmg_vip) == 2)            {                if(get_pcvar_num(g_visible) == 1)                {                    if(fm_is_ent_visible(attacker,id))                    {                        set_dhudmessage( 0,255,0, 0.55, Ya[ attacker ], 1, 0.1, 4.0, 0.01, 0.02)                        show_dhudmessage(attacker, "%i^n", damage )                    }                }                    else                {                    set_dhudmessage( 0,255,0, 0.55, Ya[ attacker ], 1, 0.1, 4.0, 0.01, 0.02)                    show_dhudmessage(attacker, "%i^n", damage )                }            }                        Ya[ attacker ] += 0.05            set_task( 1.0, "RestartdHudPos", attacker )        }    }}

Re: Simple Public VIP

Posted: 2015 Apr 01 10:59
by ArtHa123
[V4.1]
Jeigu AMXMODX versija nera 1.8.3 ištaisyta klaida kompiliuojant plugina (show_dhudmessage)
Ištaisyta klaida, su bullet damage kuomet HUD message lipa viena ant kitos ir nieko nebesimato
asus wrote:Kodėl nesukompiliuoja ? Turiu kompiliatorių, bet jis išmeta klaidas .... :A:
Gali atsinaujinti, 4.1 versijoje turi puikiai kompiliuoti net ir ant seno kompilerio.
laimiukas3 wrote:ponas Artha ties kuria vieta galiu pasikeisti kai nustatyta kad visiems ta dmg rodo man reiketu pvz kai atemi +99 o kai tau atimineja -99 nes labai jau ilgas kodas :D

ar reikia visose vietose pakeist
?
ar tesiok bulletdmg_type susirasti ir kuri naudoju ir ten pakeisti

Code: Select all

        set_dhudmessage( 0,255,0, -1.0, 0.55, 1, 0.1, 4.0, 0.01, 0.02)                            show_dhudmessage(attacker, "[+%i^n HP]", damage )                        }                    }                                    else                    {                        set_dhudmessage( 0,255,0, -1.0, 0.55, 1, 0.1, 4.0, 0.01, 0.02)                        show_dhudmessage(attacker, "[-%i^n HP]", damage )
jeigu nesunku paiskink :D

Code: Select all

public on_damage(id) {     static attacker; attacker = get_user_attacker(id)    static damage; damage = read_data(2)        if(get_pcvar_num(bulletdmg_type) == 1)    {        if(get_pcvar_num(received_vip) == 1)        {            if( get_user_flags(id) & VIP )             {                set_dhudmessage( 255,0,0, 0.45, 0.50, 1, 0.1, 4.0, 0.01, 0.02)                show_dhudmessage(id, "%i^n", damage )            }        }                    else if(get_pcvar_num(received_vip) == 2)        {            set_dhudmessage( 255,0,0, 0.45, 0.50, 1, 0.1, 4.0, 0.01, 0.02)            show_dhudmessage(id, "%i^n", damage )        }    }     else if(get_pcvar_num(bulletdmg_type) == 2)    {        if(get_pcvar_num(received_vip) == 1)        {            if( get_user_flags(id) & VIP )             {                set_dhudmessage( 255,0,0, 0.45, Yv[ id ], 1, 0.1, 4.0, 0.01, 0.02)                show_dhudmessage(id, "%i^n", damage )            }        }                    else if(get_pcvar_num(received_vip) == 2)        {            set_dhudmessage( 255,0,0, 0.45, Yv[ id ], 1, 0.1, 4.0, 0.01, 0.02)            show_dhudmessage(id, "%i^n", damage )        }                Yv[ id ] += 0.05        set_task( 1.0, "RestartdHudPos", id )    }        if(get_pcvar_num(bulletdmg_type) == 1)    {        if(is_user_connected(attacker))         {            if(get_pcvar_num(bulletdmg_vip) == 1)            {                if( get_user_flags(attacker) & VIP )                {                    if(get_pcvar_num(g_visible) == 1)                    {                        if(fm_is_ent_visible(attacker,id))                        {                            set_dhudmessage( 0,255,0, -1.0, 0.55, 1, 0.1, 4.0, 0.01, 0.02)                            show_dhudmessage(attacker, "%i^n", damage )                        }                    }                                    else                    {                        set_dhudmessage( 0,255,0, -1.0, 0.55, 1, 0.1, 4.0, 0.01, 0.02)                        show_dhudmessage(attacker, "%i^n", damage )                    }                }            }                        else if(get_pcvar_num(bulletdmg_vip) == 2)            {                if(get_pcvar_num(g_visible) == 1)                {                    if(fm_is_ent_visible(attacker,id))                    {                        set_dhudmessage( 0,255,0, -1.0, 0.55, 1, 0.1, 4.0, 0.01, 0.02)                        show_dhudmessage(attacker, "%i^n", damage )                    }                }                    else                {                    set_dhudmessage( 0,255,0, -1.0, 0.55, 1, 0.1, 4.0, 0.01, 0.02)                    show_dhudmessage(attacker, "%i^n", damage )                }            }        }    }        else if(get_pcvar_num(bulletdmg_type) == 2) // BboY GruN Stuff    {        if(is_user_connected(attacker))         {            if(get_pcvar_num(bulletdmg_vip) == 1)            {                if( get_user_flags(attacker) & VIP )                {                    if(get_pcvar_num(g_visible) == 1)                    {                        if(fm_is_ent_visible(attacker,id))                        {                            set_dhudmessage( 0,255,0, 0.55, Ya[ attacker ], 1, 0.1, 4.0, 0.01, 0.02)                            show_dhudmessage(attacker, "%i^n", damage )                        }                    }                                    else                    {                        set_dhudmessage( 0,255,0, 0.55, Ya[ attacker ], 1, 0.1, 4.0, 0.01, 0.02)                        show_dhudmessage(attacker, "%i^n", damage )                    }                }            }                        else if(get_pcvar_num(bulletdmg_vip) == 2)            {                if(get_pcvar_num(g_visible) == 1)                {                    if(fm_is_ent_visible(attacker,id))                    {                        set_dhudmessage( 0,255,0, 0.55, Ya[ attacker ], 1, 0.1, 4.0, 0.01, 0.02)                        show_dhudmessage(attacker, "%i^n", damage )                    }                }                    else                {                    set_dhudmessage( 0,255,0, 0.55, Ya[ attacker ], 1, 0.1, 4.0, 0.01, 0.02)                    show_dhudmessage(attacker, "%i^n", damage )                }            }                        Ya[ attacker ] += 0.05            set_task( 1.0, "RestartdHudPos", attacker )        }    }}
tavo noras išpildytas 4.1 versijoje.

Re: Simple Public VIP

Posted: 2015 Apr 01 11:25
by laimiukas3
dar tuo paciu paklausiu ar imanoma isgauti granatos demage atskirai vat pvz tu saudai [+99 HP] i tave saudo [-99 HP] meti granata i kita [+99 HE] meti i save arba i tave meta [-99 HE]

Re: Simple Public VIP

Posted: 2015 Apr 01 11:51
by ArtHa123
laimiukas3 wrote:dar tuo paciu paklausiu ar imanoma isgauti granatos demage atskirai vat pvz tu saudai [+99 HP] i tave saudo [-99 HP] meti granata i kita [+99 HE] meti i save arba i tave meta [-99 HE]
Viskas įmanoma.

Re: Simple Public VIP

Posted: 2015 Apr 01 11:54
by laimiukas3
hm tai nekyla ranka tai padaryti ?

Re: Simple Public VIP

Posted: 2015 Apr 01 12:26
by ArtHa123
laimiukas3 wrote:hm tai nekyla ranka tai padaryti ?
Na tai gaunama ir daromos žalos spalvą pakeisti lengva

0,255,0 - r,g,b
O dėl DMG iš granatos, tai reikėtu patikrinti ar tas DMG yra daromos iš granatos ir jeigu taip, tai uždėti spalvą