Page 5 of 5
Re: Player Models
Posted: 2019 Feb 14 09:22
by psychical
Code: Select all
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "@OnPlayerPreSpawn", false); //neveikia //RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Killed, "@OnPlayerPreSpawn", 1); //veikia //RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Spawn, "@OnPlayerPreSpawn", false); //neveikia
O nebandei
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "@OnPlayerPreSpawn", 1);
?
Matomai būtų logiška blokuoti prieš, kaip padarė
hlev, bet spėju modelius nustato po, ne prieš mirtį, todėl
post
reikalingas. Pats tą išsiaiškinai, tik kažkodėl spėju nesupratai

Re: Player Models
Posted: 2019 Feb 14 09:26
by laimiukas3
hm

pameginau dabar
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "@OnPlayerPreSpawn", 1);
neuzdeda isvis niekam jokio skino tada

o va taip veikia
RegisterHam(Ham_Killed, "player", "@OnPlayerPreSpawn", 1);
o taip veikia ir
1/false
tai dabr klausimas palikti ten 1 ar false
Re: Player Models
Posted: 2019 Feb 14 10:54
by psychical
laimiukas3 wrote:hm

pameginau dabar
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "@OnPlayerPreSpawn", 1);
neuzdeda isvis niekam jokio skino tada

o va taip veikia
RegisterHam(Ham_Killed, "player", "@OnPlayerPreSpawn", 1);
o taip veikia ir
1/false
tai dabr klausimas palikti ten 1 ar false
Reiks daugiau nerašyt dar lovoj gulint... Ne viską matau...

Re: Player Models
Posted: 2019 Feb 14 12:00
by laimiukas3
pasitaiko
na turbut jau ikirejau bet liko dar 3 skin top 1 top 2 top3
kazkaiptai reikia juos
get_user_stats
ar imanoma kazkaip isgauti zaidejo vieta statistikoi ir uzdeti pagal vieta skina nepriskirent jam flagu kazkokiu?
else if (iRank1) entity_set_int(client, EV_INT_skin, 4);
else if (iRank2) entity_set_int(client, EV_INT_skin, 5);
else if (iRank3) entity_set_int(client, EV_INT_skin, 6);
Re: Player Models
Posted: 2019 Feb 15 08:46
by psychical
Aš tai sakyčiau, gali pasidaryt
Code: Select all
function get_user_rank_ex(id) { new aStats[STATSX_MAX_STATS+1], aBodyHits[MAX_BODYHITS+1]; get_user_stats(id, aStats, aBodyHits); return aStats[STATSX_RANK];}
Išgauti pozicijai, o tada, ten kur tu nori, įsidėti tikrinimą ar jis 1 vietoj...
Žinoma žiūrint į optimizacinę pusę, sakyčiau, kad reiktų susikurti masyvą kuriame, o ne traukyti iš modulių duomenis, tarkim roundo pradžioje saugotum top3, kiekvieno round pradžioje top3 atnaujina (nes spėju jie gali keistis) ir tuomet tikrini pagal masyvą ar tas žaidėjas yra masyve ar ne... Na bet čia mano pamąstymai