Page 3 of 4

Re: Gravity

Posted: 2011 May 02 20:27
by xFrostas
čia skubėdamas...

Re: Gravity

Posted: 2011 May 02 20:29
by Keistas
Tai kaip geriau?

Re: Gravity

Posted: 2011 May 02 20:31
by newb

Code: Select all

public Ham_PlayerSpawn(id) {   if (!is_user_alive(id))      return    set_user_gravity(id, get_pcvar_float(gravity))}

Re: Gravity

Posted: 2011 May 02 20:31
by xFrostas
be jo, jis be reikalingas tikrinimas, atsiprašau.

Re: Gravity

Posted: 2011 May 02 20:33
by newb
Ten netyciom buvo :D Pries ta set_user_gravity ten dar tikrink ar turi vipa.

Re: Gravity

Posted: 2011 May 02 20:33
by Keistas
Koks kodas, kad tikrint?

Ir beje tada kai tam

Code: Select all

public logevent_Round_Start()
Reikia ištrinti ta gravity?

Re: Gravity

Posted: 2011 May 02 20:35
by newb
Ar tu juokauji ?...

Code: Select all

public Ham_PlayerSpawn(id) {   if (!is_user_alive(id))      return    if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)       set_user_gravity(id, get_pcvar_float(gravity)) }
Taip, raund starte trink gravity.

Re: Gravity

Posted: 2011 May 02 20:35
by xFrostas
Patikrins ar žaidėjas miręs, jei miręs neskaitys to kas eina po juo.

Code: Select all

if (!is_user_alive(id))        return
Patikrins ar žaidėjas gyvas, jei gyvas neskaitys to kas eina po juo.

Code: Select all

if (is_user_alive(id))        return
yra ir daugiau tikrinimų..

Re: Gravity

Posted: 2011 May 02 20:36
by Keistas
Dėkui labai, žinau kad laikot dunduku. Bet stengiuos išmokti.

Re: Gravity

Posted: 2011 May 02 22:41
by psychical
Keistas wrote:Dėkui labai, žinau kad laikot dunduku. Bet stengiuos išmokti.
Kokiu dunduku? Visi mes visa gyvenima mokomes...