Page 3 of 4
Re: error native "cs_get_user_team"
Posted: 2012 Apr 26 19:57
by aurimasko
Fly3r wrote:aurimasko wrote:Fly3r wrote:Kaip jau minėjau, negražink reikšmių, nes jos nieko nepakeis POST forwarde. Naudok paprastą return. Tikrink vieną kartą ar CT komanda, kaip aurimasko parašė.
įdomumo dėlei, kuo skiriasi kaip pavadinta funkcija?

jeigu dadės į pavadinimą Post žodį tai jau nereikes returint?
Pažiurėk į 4-tą
RegisterHam natyvo parametrą.
Code: Select all
/** * Hooks the virtual table for the specified entity class. * An example would be: RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "player_hurt"); * Look at the Ham enum for parameter lists. * * @param function The function to hook. * @param EntityClass The entity classname to hook. * @param callback The forward to call. * @param post Whether or not to forward this in post. * @return Returns a handle to the forward. Use EnableHamForward/DisableHamForward to toggle the forward on or off. */native HamHook:RegisterHam(Ham:function, const EntityClass[], const Callback[], Post=0);
Reiškinius susijusius su šiuo forwardu gali redaguoti tik
PRE
soz, netaip tavo pasakymą supratua..
Re: error native "cs_get_user_team"
Posted: 2012 Apr 26 20:10
by Pukuotukas951
aurimasko wrote:.. tai tu to plugino nekeisk, tiesiog įdėk į serverį.. tada į savo skinų pakeitimo pluginą includink tą include (cs_player_models_api) ir keisk...
jei gali papasakok daugiau, nes nesuprantu
Re: error native "cs_get_user_team"
Posted: 2012 Apr 26 20:16
by aurimasko
nu atsisiunti pluginą
cs_player_models_api.amxx įsidedi į serverį... tada atsisiunti include failą, įsidedi į scripting/include folderį ar kur tu compilini viską, tada savo plugine prie includų (tik ne virš amxmodx) rašai
, ir tuomet naudoji
cs_set_player_model ir kitas funkcijas SAVO PLUGINE.
Re: error native "cs_get_user_team"
Posted: 2012 Apr 26 20:22
by Fly3r
Jei naudoji DProto, nustatinėk modelį su cs_set_user_model().
Re: error native "cs_get_user_team"
Posted: 2012 Apr 26 20:23
by aurimasko
Fly3r wrote:Jei naudoji DProto, nustatinėk modelį su cs_set_user_model().
nepadeda.. serveris gal ir nelūžta, bet jeigu daug žaidėjų tai žaidėjus išmėtineja iš serverio..
Re: error native "cs_get_user_team"
Posted: 2012 Apr 26 20:25
by Fly3r
aurimasko wrote:Fly3r wrote:Jei naudoji DProto, nustatinėk modelį su cs_set_user_model().
nepadeda.. serveris gal ir nelūžta, bet jeigu daug žaidėjų tai žaidėjus išmėtineja iš serverio..
Kažkur skaičiau, kad DProto ištaiso šią klaidą.
Re: error native "cs_get_user_team"
Posted: 2012 Apr 26 20:31
by aurimasko
Fly3r wrote:aurimasko wrote:Fly3r wrote:Jei naudoji DProto, nustatinėk modelį su cs_set_user_model().
nepadeda.. serveris gal ir nelūžta, bet jeigu daug žaidėjų tai žaidėjus išmėtineja iš serverio..
Kažkur skaičiau, kad DProto ištaiso šią klaidą.
svc_bad ištaiso, bet visokius owerflow neištaiso dėl kurių mėto žaidėjus.
Re: error native "cs_get_user_team"
Posted: 2012 Apr 26 21:40
by Pukuotukas951
aurimasko wrote:nu atsisiunti pluginą
cs_player_models_api.amxx įsidedi į serverį... tada atsisiunti include failą, įsidedi į scripting/include folderį ar kur tu compilini viską, tada savo plugine prie includų (tik ne virš amxmodx) rašai
, ir tuomet naudoji
cs_set_player_model ir kitas funkcijas SAVO PLUGINE.
Taip viską compilinu pats. Bet ar nebūtų paprasčiau
cs_player_models_api.sma pertvarkyti skin'o davima tiktai vienai koamandai, kaip mano prieš tai rašytam poste? Nes paskui bus oveflow, išmetinės žaidėjus ir pnš. Nes serveris stovi linux su dproto.
Re: error native "cs_get_user_team"
Posted: 2012 Apr 26 21:45
by aurimasko
nebūtų papraščiau, nes tas pluginas nieko nedaro, jame tik aprašytos tos funkcijos.. o su cs_set_player_model niekada neturėtum gauti jokių errorų ar išmetinėjimų, nes jis keičia žaidėjmas modelius maždaug ne vienu metu (gali būti, kad prasidėjus raundui matysis seni modeliai o po kokius sekundės pasikeis į naujus.).
Re: error native "cs_get_user_team"
Posted: 2012 Apr 26 22:00
by Pukuotukas951
Supratau, tai pagal tavo pamoka:
1. Parsisiunčiu cs_player_models_api.amxx , įsidedu į serverį, prirašau plugins.ini
2. Į scripting įsimetu cs_player_models_api.inc
Kodas .sma atrodo taip:
Code: Select all
#include <amxmodx>#include <cstrike>#include <hamsandwich>#include <cs_player_models_api> public plugin_init(){ register_plugin("CT skin keitimas", "1.0", "AmxModX"); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1);} public plugin_precache(){ precache_model("models/player/skinas1/skinas1.mdl"); precache_model("models/player/skinas2/skinas2.mdl"); precache_model("models/player/skinas2/skinas2T.mdl");} public fwHamPlayerSpawnPost(id){ if( !is_user_alive( id ) && get_user_team(id) == 1) { if(get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY) { cs_set_user_model(id, "skinas_1"); } else { cs_set_user_model(id, "skinas_2"); } }}
sucompilinu, įsidedu į serverį šį pluginą ir viskas?