Page 3 of 4

Re: error native "cs_get_user_team"

Posted: 2012 Apr 26 19:57
by aurimasko
Fly3r wrote:
aurimasko wrote:
Fly3r wrote:Kaip jau minėjau, negražink reikšmių, nes jos nieko nepakeis POST forwarde. Naudok paprastą return. Tikrink vieną kartą ar CT komanda, kaip aurimasko parašė.
įdomumo dėlei, kuo skiriasi kaip pavadinta funkcija? :D jeigu dadės į pavadinimą Post žodį tai jau nereikes returint?
Pažiurėk į 4-tą RegisterHam natyvo parametrą.

Code: Select all

 /** * Hooks the virtual table for the specified entity class. * An example would be: RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "player_hurt"); * Look at the Ham enum for parameter lists. * * @param function      The function to hook. * @param EntityClass   The entity classname to hook. * @param callback      The forward to call. * @param post          Whether or not to forward this in post. * @return              Returns a handle to the forward.  Use EnableHamForward/DisableHamForward to toggle the forward on or off. */native HamHook:RegisterHam(Ham:function, const EntityClass[], const Callback[], Post=0); 
Reiškinius susijusius su šiuo forwardu gali redaguoti tik PRE
soz, netaip tavo pasakymą supratua..

Re: error native "cs_get_user_team"

Posted: 2012 Apr 26 20:10
by Pukuotukas951
aurimasko wrote:.. tai tu to plugino nekeisk, tiesiog įdėk į serverį.. tada į savo skinų pakeitimo pluginą includink tą include (cs_player_models_api) ir keisk...
jei gali papasakok daugiau, nes nesuprantu

Re: error native "cs_get_user_team"

Posted: 2012 Apr 26 20:16
by aurimasko
nu atsisiunti pluginą cs_player_models_api.amxx įsidedi į serverį... tada atsisiunti include failą, įsidedi į scripting/include folderį ar kur tu compilini viską, tada savo plugine prie includų (tik ne virš amxmodx) rašai

Code: Select all

#include <cs_player_models_api>
, ir tuomet naudoji cs_set_player_model ir kitas funkcijas SAVO PLUGINE.

Re: error native "cs_get_user_team"

Posted: 2012 Apr 26 20:22
by Fly3r
Jei naudoji DProto, nustatinėk modelį su cs_set_user_model().

Re: error native "cs_get_user_team"

Posted: 2012 Apr 26 20:23
by aurimasko
Fly3r wrote:Jei naudoji DProto, nustatinėk modelį su cs_set_user_model().
nepadeda.. serveris gal ir nelūžta, bet jeigu daug žaidėjų tai žaidėjus išmėtineja iš serverio..

Re: error native "cs_get_user_team"

Posted: 2012 Apr 26 20:25
by Fly3r
aurimasko wrote:
Fly3r wrote:Jei naudoji DProto, nustatinėk modelį su cs_set_user_model().
nepadeda.. serveris gal ir nelūžta, bet jeigu daug žaidėjų tai žaidėjus išmėtineja iš serverio..
Kažkur skaičiau, kad DProto ištaiso šią klaidą.

Re: error native "cs_get_user_team"

Posted: 2012 Apr 26 20:31
by aurimasko
Fly3r wrote:
aurimasko wrote:
Fly3r wrote:Jei naudoji DProto, nustatinėk modelį su cs_set_user_model().
nepadeda.. serveris gal ir nelūžta, bet jeigu daug žaidėjų tai žaidėjus išmėtineja iš serverio..
Kažkur skaičiau, kad DProto ištaiso šią klaidą.
svc_bad ištaiso, bet visokius owerflow neištaiso dėl kurių mėto žaidėjus.

Re: error native "cs_get_user_team"

Posted: 2012 Apr 26 21:40
by Pukuotukas951
aurimasko wrote:nu atsisiunti pluginą cs_player_models_api.amxx įsidedi į serverį... tada atsisiunti include failą, įsidedi į scripting/include folderį ar kur tu compilini viską, tada savo plugine prie includų (tik ne virš amxmodx) rašai

Code: Select all

#include <cs_player_models_api>
, ir tuomet naudoji cs_set_player_model ir kitas funkcijas SAVO PLUGINE.
Taip viską compilinu pats. Bet ar nebūtų paprasčiau cs_player_models_api.sma pertvarkyti skin'o davima tiktai vienai koamandai, kaip mano prieš tai rašytam poste? Nes paskui bus oveflow, išmetinės žaidėjus ir pnš. Nes serveris stovi linux su dproto.

Re: error native "cs_get_user_team"

Posted: 2012 Apr 26 21:45
by aurimasko
nebūtų papraščiau, nes tas pluginas nieko nedaro, jame tik aprašytos tos funkcijos.. o su cs_set_player_model niekada neturėtum gauti jokių errorų ar išmetinėjimų, nes jis keičia žaidėjmas modelius maždaug ne vienu metu (gali būti, kad prasidėjus raundui matysis seni modeliai o po kokius sekundės pasikeis į naujus.).

Re: error native "cs_get_user_team"

Posted: 2012 Apr 26 22:00
by Pukuotukas951
Supratau, tai pagal tavo pamoka:

1. Parsisiunčiu cs_player_models_api.amxx , įsidedu į serverį, prirašau plugins.ini
2. Į scripting įsimetu cs_player_models_api.inc

Kodas .sma atrodo taip:

Code: Select all

#include <amxmodx>#include <cstrike>#include <hamsandwich>#include <cs_player_models_api> public plugin_init(){    register_plugin("CT skin keitimas", "1.0", "AmxModX");     RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1);} public plugin_precache(){    precache_model("models/player/skinas1/skinas1.mdl");    precache_model("models/player/skinas2/skinas2.mdl");    precache_model("models/player/skinas2/skinas2T.mdl");} public fwHamPlayerSpawnPost(id){    if( !is_user_alive( id ) && get_user_team(id) == 1)    {        if(get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY)        {            cs_set_user_model(id, "skinas_1");        }        else        {            cs_set_user_model(id, "skinas_2");        }    }} 
sucompilinu, įsidedu į serverį šį pluginą ir viskas?