Page 2 of 4
Re: Gravity
Posted: 2011 May 02 20:02
by Keistas
Štai:
Reiksme: 1600.00000
Re: Gravity
Posted: 2011 May 02 20:03
by aaarnas
Tai ką mes tau šnekam. Jei nori, kad pašoktų dvigubai aukščiau nei įprastai, tai rašyk ne 1600, o 0.5.
Re: Gravity
Posted: 2011 May 02 20:06
by Keistas
Ai vo kaip čia, dėkui tau. Bet vat tas jctf modas toks, kad kai žmogus prisijungs jam neduos to gravity nes ji duoda tada kai naujas roundas prasideda. Kaip padaryti, kad prisijunges žmogus iškart gautu ta gravity?
Re: Gravity
Posted: 2011 May 02 20:09
by xFrostas
tai daryk ant spawn forwardo.
Re: Gravity
Posted: 2011 May 02 20:13
by Keistas
Čia jau pačiam reiks iterpti gal gali pavizdi kaip jis iterpiamas ir kur iterpiamas (suprantu, kad atsibodau bet man tai galimybė šita viska išmokt) .
Re: Gravity
Posted: 2011 May 02 20:18
by xFrostas
registruoji forwardą plugin init'e
Code: Select all
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Ham_PlayerSpawn", 1)
ir sma faile, kurnors pridedi patį forwardą
Code: Select all
public Ham_PlayerSpawn(id){ if (!is_user_alive(id) || !cs_get_user_team(id)) return // čia tavo funkcijos šiuo atveju kažkas su gravity ten.}
Re: Gravity
Posted: 2011 May 02 20:22
by Keistas
Gerai , dėkui bandysiu.
Re: Gravity
Posted: 2011 May 02 20:22
by newb
Kas cia dar per tikrinimas
???
Re: Gravity
Posted: 2011 May 02 20:23
by xFrostas
jei nėra pasirinkęs komandos ;D, nors suprantu, kad jo nereikia.
Re: Gravity
Posted: 2011 May 02 20:26
by newb
Tai jei supranti kam rasai nereikalingus dalykus ir rodai bloga pavyzdi ?