Page 2 of 2

Re: Dėl script kodu.Čia keleta ju yra visi dėl JailBreak

Posted: 2013 Oct 28 17:13
by xFrostas
Tai tau nesako kurt boolean'ą tu paprastą sukurk pvz. new g_Fwd_AddPlayerItem

Code: Select all

g_Fwd_AddPlayerItem = RegisterHam(Ham_AddPlayerItem, "player", "CBasePlayer_AddPlayerItem")
O tada įjunk/išjunk kai reikia (šiuo atveju ant round start). Jei teisingai supratau, ko tau reikia.

Re: Dėl script kodu.Čia keleta ju yra visi dėl JailBreak

Posted: 2013 Oct 29 10:51
by Spag
Nu bšk. ne taip parašiau, ne round pradžioje o spawne, tai tą kur parašei kintamąjį g_Fwd_AddPlayerItem, jį spawne duoti taip?

Code: Select all

public client_spawn(id){         g_Fwd_AddPlayerItem} public CBasePlayer_AddPlayerItem2(id, iWeapon){    if ((cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT) && ((ExecuteHam(Ham_Item_GetWeaponPtr, iWeapon) != iWeapon || cs_get_weapon_id(iWeapon) == CSW_KNIFE))       return HAM_IGNORED;     entity_set_int(iWeapon, EV_INT_flags, entity_get_int(iWeapon, EV_INT_flags) | FL_KILLME);    SetHamReturnInteger(0);    return HAM_SUPERCEDE;}
bet čia nesamone gausis, nes kai prasides veiksmas tai ir nesustos. Man reikia va ant spawno užblokuoja tą momentą kai visiem dalina ginklus ir baigiasi blokavimas.

Re: Dėl script kodu.Čia keleta ju yra visi dėl JailBreak

Posted: 2013 Oct 29 11:37
by xFrostas
Įjungti ir išjungti ne taip reikia o su EnableHamForward() ir DisableHamForward() paieškok alliedmodders yra apie tai info.

Re: Dėl script kodu.Čia keleta ju yra visi dėl JailBreak

Posted: 2013 Oct 29 12:57
by psychical
Šiaip, aš tau siūlau tokį variantą. HTLV event'e nusistatyk vieną kintamąjį teigiamai (tarkim: gRoundStart = 1), vėliau su set_task() po 1-3 sek. nustatyk tą kintamąjį į 0 ir tokiu būdu stabdyk atėmimą, kadangi kitaip nesupranti, todėl siūlau elementariausią variantą.

Re: Dėl script kodu.Čia keleta ju yra visi dėl JailBreak

Posted: 2013 Oct 29 13:37
by xFrostas
Irgi variantas, tik čia geriau būtų bool