Page 2 of 3

Re: Random

Posted: 2013 Aug 27 14:24
by InvIs
:facepalm: Tai čia tas pats, kas buvo pradžioje temos, kad su random_num gali būti vienu metu visi vienodi. Šansas mažas, bet temos klausimas ir buvo, kaip suretinti, tad patylėk nesamonių nekalbėjęs

Re: Random

Posted: 2013 Aug 27 14:25
by sss
InvIs wrote::facepalm: Tai čia tas pats, kas buvo pradžioje temos, kad su random_num gali būti vienu metu visi vienodi. Šansas mažas, bet temos klausimas ir buvo, kaip suretinti, tad patylėk nesamonių nekalbėjęs
cia kazka man sakei? ;o

Re: Random

Posted: 2013 Aug 27 15:02
by alfre

Code: Select all

enum _:classes {    A = 0,    B = 1,    C = 2} stock get_random_class() { new ran = random_num(A, C) return ran }
ar supranti,kad random_num(A, C) tai taspats kaip random_num(0, 2) ? tai nieko nekeicia
vistiek random gali du kartus parinkti ta pacia klase.

Re: Random

Posted: 2013 Aug 27 15:03
by xFrostas
Įdėja yra tokia, kad žaidėjų ir klasių skaičius bus vienodas ir kiekvienas gaus po klasę. Tarkim bus 2 žaidėjai, o yra 3 klasės tai bus 2 skirtingos duotos, o 1 liks

Re: Random

Posted: 2013 Aug 27 15:04
by sss
xFrostas wrote:Įdėja yra tokia, kad žaidėjų ir klasių skaičius bus vienodas ir kiekvienas gaus po klasę. Tarkim bus 2 žaidėjai, o yra 3 klasės tai bus 2 skirtingos duotos, o 1 liks
tai naudok arno

-- 2013 Rgp 27 16:06 --
alfre wrote:

Code: Select all

enum _:classes {    A = 0,    B = 1,    C = 2} stock get_random_class() { new ran = random_num(A, C) return ran }
ar supranti,kad random_num(A, C) tai taspats kaip random_num(0, 2) ? tai nieko nekeicia
vistiek random gali du kartus parinkti ta pacia klase.
:facepalm: galima ir taip jei tau aiskiau bus - vistiek tas pats

Code: Select all

 enum _:classes {    A = 1,    B = 2,    C = 3}
:asian:

Re: Random

Posted: 2013 Aug 27 15:14
by beast
sss, gal tu įsiskaityk į OP ir nebeklaidink žmonių bei nebesidaryk sau gėdos... Practice what you preach.

Re: Random

Posted: 2013 Aug 27 15:19
by sss
beast wrote:sss, gal tu įsiskaityk į OP ir nebeklaidink žmonių bei nebesidaryk sau gėdos... Practice what you preach.
Buvo teiginys, kad gali ir pasikartoti, tuo paciu, kad naudotu arno - priklausomai ko jam reikia, as tik pateikiau dar 1 varianta, o gedos - kokios dar gedos :D, cia bandai kazkaip uz zodzio pagaut? nesivelk i konfliktus. :akiniai:

Re: Random

Posted: 2013 Aug 27 15:23
by InvIs
Nesamonę rašai, net neįsiskaitai, ko jis nori. Tavo kodą jis jau turbūt senai turi ir žino kaip daryti, bet čia ne tai, ko jam reikia.

Šiaip, su daugiau žaidėjų, kažkada ir aš norėjau tokio prikolo, bet taip ir mečiau tas nesamones.

Galima bandyti kažką panašaus. Klausk, jei kokios mano nesamonės bus neaiškios, čia bandžiau kažką greitai sumąstyt.

Code: Select all

 stock random_class(id){  if(klase[0] == num && klase[1] == num && klase[2] == num)  {    num++ // Kadangi visos vietos užimtos, padarom laisvų    random_class(id) // Stocką iškvies per naują, bet galima vietoje padaryti papildomą klasės traukimą, kuris yra žemiau "else'e"  }  else  {    new rand    while(klase[rand = random(3)] == num)      ;     player[id] = rand // Kai rado laisvą vietą, priskiriam žaidėjui    klase[rand] = num // Užimam vietą  }}
Na čia aišku gali būti visiškai ne į tą pusę, nežinau, reiktų labiau pasibandyt.

Re: Random

Posted: 2013 Aug 27 15:24
by sss
InvIs wrote:Nesamonę rašai, net neįsiskaitai, ko jis nori. Tavo kodą jis jau turbūt senai turi ir žino kaip daryti, bet čia ne tai, ko jam reikia.

Šiaip, su daugiau žaidėjų, kažkada ir aš norėjau tokio prikolo, bet taip ir mečiau tas nesamones.

Galima bandyti kažką panašaus. Klausk, jei kokios mano nesamonės bus neaiškios, čia bandžiau kažką greitai sumąstyt.

Code: Select all

 stock random_class(id){  if(klase[0] == num && klase[1] == num && klase[2] == num)  {    num++ // Kadangi visos vietos užimtos, padarom laisvų    random_class(id) // Stocką iškvies per naują, bet galima vietoje padaryti papildomą klasės traukimą, kuris yra žemiau "else'e"  }  else  {    new rand    while(klase[rand = random(3)] == num)      ;     player[id] = rand // Kai rado laisvą vietą, priskiriam žaidėjui    klase[rand] = num // Užimam vietą  }}
Na čia aišku gali būti visiškai ne į tą pusę, nežinau, reiktų labiau pasibandyt.
ta pati arnas anksciau parase :trollface:, tiksliau i jo klausima atsake, uzejo noras pasibart? =D

Re: Random

Posted: 2013 Aug 27 15:25
by InvIs
Asilas.