Re: disconnect on map change
Posted: 2013 Aug 11 11:57
Nu teoriskai gali plugine kuris kecia mapa, pries pat keitima nusiust komanda, kad issaugotu visa informacija ir tada pakeistu.
Šitą bandžiau, jis iš vis nepasirodo kažkodėl (bandžiau tikrinti su log_amx).
Code: Select all
public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR); register_event("30", "changeMap", "a"); public changeMap() { log_amx("MAP CHANGE");} public client_disconnect(id) { log_amx("DC");} public sss(id){ log_amx("TASK");} public client_connect(id){ log_amx("CN");} public plugin_end(){ log_amx("PLUGIN END");}
Code: Select all
L 08/16/2013 - 15:40:11: [test.amxx] DCL 08/16/2013 - 15:40:11: [test.amxx] PLUGIN END
Aš padariau taip, kad, jei žaidėjas atsijungia jo ID išimamas iš komandos masyvo, o likę už jo paslenkami po 1.aaarnas wrote:O kodėl tau reikia, kad žaidėjas būtų prisijungęs ?
Saugok jo komandą į kintamąjį, taip pat ar tas žaidėjas yra aktyvus.
Po to, plugin_end() iš kintamųjų šią info pasiimi ir apdoroji.
Tai galima arba komandų masyvą turėti, arba 33 elementų masyvą, kuriuose saugai žaidėjų komandą. Jei žaidėjas turi komandą, tai bus 1 arba 2. Jei neturi, neprisijungęs ar dar koks - 0.MPD wrote:Aš padariau taip, kad, jei žaidėjas atsijungia jo ID išimamas iš komandos masyvo, o likę už jo paslenkami po 1.aaarnas wrote:O kodėl tau reikia, kad žaidėjas būtų prisijungęs ?
Saugok jo komandą į kintamąjį, taip pat ar tas žaidėjas yra aktyvus.
Po to, plugin_end() iš kintamųjų šią info pasiimi ir apdoroji.
O kaip suprasti tą aktyvumo saugojimą?