Page 2 of 2

Re: disconnect on map change

Posted: 2013 Aug 11 11:57
by newb
Nu teoriskai gali plugine kuris kecia mapa, pries pat keitima nusiust komanda, kad issaugotu visa informacija ir tada pakeistu.

Re: disconnect on map change

Posted: 2013 Aug 11 13:34
by beast

Re: disconnect on map change

Posted: 2013 Aug 16 14:52
by MPD
Šitą bandžiau, jis iš vis nepasirodo kažkodėl (bandžiau tikrinti su log_amx).

Code: Select all

public plugin_init() {    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);    register_event("30", "changeMap", "a"); public changeMap() {    log_amx("MAP CHANGE");} public client_disconnect(id) {    log_amx("DC");} public sss(id){    log_amx("TASK");} public client_connect(id){    log_amx("CN");} public plugin_end(){    log_amx("PLUGIN END");}
loginimas

Code: Select all

 L 08/16/2013 - 15:40:11: [test.amxx] DCL 08/16/2013 - 15:40:11: [test.amxx] PLUGIN END
Bandžiau su register_srvcmd("changelevel", "changeMap"), bet ir tai nesuveikė.

Re: disconnect on map change

Posted: 2013 Aug 16 15:01
by aaarnas
O kodėl tau reikia, kad žaidėjas būtų prisijungęs ?
Saugok jo komandą į kintamąjį, taip pat ar tas žaidėjas yra aktyvus.
Po to, plugin_end() iš kintamųjų šią info pasiimi ir apdoroji.

Re: disconnect on map change

Posted: 2013 Aug 16 15:12
by MPD
aaarnas wrote:O kodėl tau reikia, kad žaidėjas būtų prisijungęs ?
Saugok jo komandą į kintamąjį, taip pat ar tas žaidėjas yra aktyvus.
Po to, plugin_end() iš kintamųjų šią info pasiimi ir apdoroji.
Aš padariau taip, kad, jei žaidėjas atsijungia jo ID išimamas iš komandos masyvo, o likę už jo paslenkami po 1.
O kaip suprasti tą aktyvumo saugojimą?

Re: disconnect on map change

Posted: 2013 Aug 16 15:29
by aaarnas
MPD wrote:
aaarnas wrote:O kodėl tau reikia, kad žaidėjas būtų prisijungęs ?
Saugok jo komandą į kintamąjį, taip pat ar tas žaidėjas yra aktyvus.
Po to, plugin_end() iš kintamųjų šią info pasiimi ir apdoroji.
Aš padariau taip, kad, jei žaidėjas atsijungia jo ID išimamas iš komandos masyvo, o likę už jo paslenkami po 1.
O kaip suprasti tą aktyvumo saugojimą?
Tai galima arba komandų masyvą turėti, arba 33 elementų masyvą, kuriuose saugai žaidėjų komandą. Jei žaidėjas turi komandą, tai bus 1 arba 2. Jei neturi, neprisijungęs ar dar koks - 0.
Po to visą masyvą pereini ir patikrini.
Na žinoma nebent tau papildomą info saugoti reikia. Čia jau galima ir su struktūromis ir cell ar trie masyvais žaisti.
Kaip padarysi, taip tiks.

Re: disconnect on map change

Posted: 2013 Aug 16 16:27
by MPD
Supratau, manau susitvarkysiu.