Page 2 of 2
Re: cs 1.6 money
Posted: 2011 Mar 11 13:13
by newb
Tai jeigu tu zinai, kad jis nebus mazesnis kam tada naudot if, else, cl_money ?
Tavo pluginas veiks taip pat kaip ir
Code: Select all
public money_hud_change(id) { if(read_data(2)) cs_set_user_money(id, 0, 0)}
read_data(1) rodo kiek pinigu liks po to kai duos arba atims, tai jis niekaip negali buti mazesnis uz nuli, o tai reiskia kad tavo cl_money niekados nepasikeis ir bus 0.
Re: cs 1.6 money
Posted: 2011 Jul 10 11:34
by hleV
aaarnas wrote:Nežinau ar veiks, bet galima pamėginti:
Code: Select all
public plugin_init() { register_message(get_user_msgid("Money"), "msg_money")} public msg_money(msgid, msgdest, id) { return PLUGIN_HANDLED}
Čia konkrečiai bet kokio pinigų gavimo blokavimas.
Abėjonių man kelia tai, kad man atrodo čia tik hud forwardas, o ne sisteminis pinigų skaičiavimas. Kitu atveju reikės pasinaudojus tuo pačiu forwardu tiesiog atimti tiek pinigų kiek žaidėjas gavo.
Betkada blokuojant message, blokuojamas tik specifinis HUD/jo pasikeitimas:
- blokuojant Money, nerodys, kiek iš tikrųjų turi pinigų;
- blokuojant WeapPickup, nerodys HUD'e, kad gavai naują daigtą
- ir t.t.
Todėl blokuojant message, tuo pat metu reiktų nustatyt ir tikrąją reikšmę, pvz.:
Code: Select all
public msg_money(msgid, msgdest, id) { cs_set_user_money(id, 0) return PLUGIN_HANDLED}