Page 2 of 2

Re: client_authorized

Posted: 2013 Apr 15 19:04
by morka
Pirmiausiai reikia zinoti kam ir kada naudosi uzklausa, jei ji nera svarbi galima ir zaidimo metu checkinti zaideja ir viska issaugoti. Taip zymiai sumazes uzklausu, nei kad jungiantis zaidejams vienu metu.
client_connect is called when the client connects to the server
client_putinserver is called a second or 2 before he sees the MOTD and is fully in
client_authorized is called when the client has gotten a SteamID

Re: client_authorized

Posted: 2013 Apr 15 20:25
by Tetusis
morka wrote:Pirmiausiai reikia zinoti kam ir kada naudosi uzklausa, jei ji nera svarbi galima ir zaidimo metu checkinti zaideja ir viska issaugoti. Taip zymiai sumazes uzklausu, nei kad jungiantis zaidejams vienu metu.
client_connect is called when the client connects to the server
client_putinserver is called a second or 2 before he sees the MOTD and is fully in
client_authorized is called when the client has gotten a SteamID
teisingai, kadangi putinserver yra per velu, o authorized arba connect nera pakankamai saugu, renkuosi savo varianta.

Re: client_authorized

Posted: 2013 Apr 15 22:04
by aaarnas
client_connect 0.000000
client_authorized 0.000000
client_putinserver 2.382249
MOTD 2.416767
VGUIMenu 2.450585

Re: client_authorized

Posted: 2013 Apr 15 22:39
by Tetusis
aaarnas wrote:
client_connect 0.000000
client_authorized 0.000000
client_putinserver 2.382249
MOTD 2.416767
VGUIMenu 2.450585
aha asmeniskai netestavau, idomiai cia, o sakyk, kas realiai ivyksta tiksliau kaip authtenfikuoja zaideja su client_putinserver, kaip pvz su menu's zaidejui parodo meniu.?

Re: client_authorized

Posted: 2013 Apr 15 23:31
by aaarnas
client_putinserver neautentifikuoja žaidėjo. Tą daro client_auth..
putinserver yra forwardas, kai žaidėjas yra prijungiamas prie žaidimo aplinkos. Baigiasi lentelės jungimosi ir atsiranda žaidimo aplinka. Čia tada ir kviečiami visi kiti dalykai kaip vgui meniu ir paprasti meniu.
Šiame forwarde jau is_user_conneced tikrai gražina true (nežinau ar ankščiau negrąžina, bet manau neturėtų) ir su juo galima atlikinėti visus norimus veiksmus. Viskas bus leidžiama (na nevisai. Jis bus miręs, nepasirinkęs komandos, tam tikros reikšmės gali būti kitokios).

Re: client_authorized

Posted: 2013 Apr 15 23:53
by Tetusis
aaarnas wrote:client_putinserver neautentifikuoja žaidėjo. Tą daro client_auth..
putinserver yra forwardas, kai žaidėjas yra prijungiamas prie žaidimo aplinkos. Baigiasi lentelės jungimosi ir atsiranda žaidimo aplinka. Čia tada ir kviečiami visi kiti dalykai kaip vgui meniu ir paprasti meniu.
Šiame forwarde jau is_user_conneced tikrai gražina true (nežinau ar ankščiau negrąžina, bet manau neturėtų) ir su juo galima atlikinėti visus norimus veiksmus. Viskas bus leidžiama (na nevisai. Jis bus miręs, nepasirinkęs komandos, tam tikros reikšmės gali būti kitokios).
aisku.