Page 2 of 2
Re: Serverio Bindai
Posted: 2013 Feb 07 09:17
by Giltinas
Code: Select all
#include <amxmodx>#include <amxmisc> #define PLUGIN "Bind"#define VERSION "1.0"#define AUTHOR "Giltinas" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_clcmd("buyequip", "sentry_build").} public sentry_build(){ client_cmd(id, "sentry_build") return PLUGIN_HANDLED}
Re: Serverio Bindai
Posted: 2013 Feb 07 12:27
by psychical
SkiD wrote:Debiliska politika, taip kaip man padaryt, nes ateina zmones i serva, ir kiekvienas klausia kaip pastatyt sentry gun ir ttp...
Gali bind'inti mygtukus su žaidėjo sutikimu. T.Y. Prisijungus žaidėjui, padarai klausimą jam "Ar norite, jog X būtų užbindintas sentry statymui?" Taip Ne, Jei žaidėjas pasirenka Taip, tuomet gali jam bindinti šį mygtuką arba panašų klausimą. Žaidėjas sutiko su tavo klausimu (ar kažkuo) ir tu jam gali pakeisti mygtukus, bet tik jam sutikus, o ne automatiškai, nieko jam nežinant viską keisti.
Nelabai supratau, ką parašiau, bet gal suprasi.
Re: Serverio Bindai
Posted: 2013 Feb 07 15:42
by SkiD
psychical nesu skripteris tai nepadarysiu to ;/
Giltinas wrote:Code: Select all
#include <amxmodx>#include <amxmisc> #define PLUGIN "Bind"#define VERSION "1.0"#define AUTHOR "Giltinas" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_clcmd("buyequip", "sentry_build").} public sentry_build(){ client_cmd(id, "sentry_build") return PLUGIN_HANDLED}
Pas tave irgi ne ant mygtuko o ant komandos, kuri uzbindinta ant tam tikro mygtuko