Page 2 of 2

Re: freeze

Posted: 2012 Apr 02 14:31
by aaarnas
Na jo, norėjau parašyti dar, kad galima išsireikšti skaičių blokuojamų komandų ir atimti iš button.

Re: freeze

Posted: 2012 Apr 02 16:46
by nuodas159
hleV wrote:Nebūtina tikrint, ar žaidėjas spaudžia tam tikrus mygtukus, kad juos pašalint. Be to, IN_LEFT -> IN_MOVELEFT, IN_RIGHT -> IN_MOVERIGHT.

Code: Select all

set_uc(uc_handle, UC_Buttons, get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & ~IN_JUMP & ~IN_DUCK & ~IN_FORWARD & ~IN_BACK & ~IN_MOVELEFT & ~IN_MOVERIGHT);
Nors nežinau, ar tai užblokuos jūdėjimą/šokinėjimą. Bent jau per ESF tai ne.
Neveikia...
aaarnas wrote:Na jo, norėjau parašyti dar, kad galima išsireikšti skaičių blokuojamų komandų ir atimti iš button.
O su skaičiavimu kas nors kitaip gausis t.y. veiks ar ne taip pat...?

Re: freeze

Posted: 2012 Apr 02 17:05
by aaarnas
Šiaip bus lygiai tas pats, tiesiog:

Code: Select all

set_uc(uc_handle, UC_Buttons, get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & ~1566)
Hmm, turėtų veikti. Reiktų padebuginti reikšmes.