Map pagal zaideju skaiciu.
Forum rules
Šiame forume galite siūlyti idėjas ar prašyti jums reikalingų pluginų. Jei kas nors pradės jį kurti, tai pasirašys Jūsų sukurtoje temoje. Niekada nepykite, jei niekas neatsako į Jūsų prašymą. Gal tai tiesiog per sudėtinga, arba reikalauja per daug darbo.
Šiame forume galite siūlyti idėjas ar prašyti jums reikalingų pluginų. Jei kas nors pradės jį kurti, tai pasirašys Jūsų sukurtoje temoje. Niekada nepykite, jei niekas neatsako į Jūsų prašymą. Gal tai tiesiog per sudėtinga, arba reikalauja per daug darbo.
-
- Ar galit patikėti? Jis jau parašė 20 žinučių
- Posts: 23
- Joined: 2010 Oct 21 13:14
- Skype: zonecs.net
Map pagal zaideju skaiciu.
Sveiki, reikia plugino, kuris automatiskai detu votus del mapo pakeitimo. Kai yra maziau nei 15 zaideju automatiskai detu balsavima ant de_dust2x2 map, o jei yra daugiau nei 15 zaideju, detu balsavima ant de_dust2 mapo. Kad balsavimai galetu detis, reikia kad nuo map pradzios praeitu 10 minuciu, jei po 10 minuciu yra maziau 15 zaideju, dedamas balsavimas ant de_dust2x2 map, jei daugiau nei 15 ant de_dust2. Butu gerai, kad pluginas turetu zaideju bei map'u cvar'us. Aciu isanksto.
-
- Jau po truputį tampa savu
- Posts: 109
- Joined: 2011 Dec 14 11:24
- Skype: ptaha525
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: Map pagal zaideju skaiciu.
sweikas as turiu tik toki jei 0 zmoniu pakeicia norima map i pvz de_dust2x2
jei reike
jei reike
Code: Select all
#include <amxmodx> new nCvar_Times, nCvar_Map, nMaps public plugin_init() { register_plugin("Nice Map Check", "1.0 R", "sector") nCvar_Times = register_cvar("nmap_check_time", "5") nCvar_Map = register_cvar("nmap_check_map", "de_dust2x2") set_task(60.0, "nice_map_check", _, _, _, "b")} public nice_map_check(){ new nMap[40], nPlayers = get_playersnum() get_pcvar_string(nCvar_Map, nMap, charsmax(nMap)) if(nPlayers == 0) { nMaps++ if(nMaps == get_pcvar_num(nCvar_Times)) { server_cmd("changelevel %s", nMap) } }}
-
- Ar galit patikėti? Jis jau parašė 20 žinučių
- Posts: 23
- Joined: 2010 Oct 21 13:14
- Skype: zonecs.net
Re: Map pagal zaideju skaiciu.
Aciu, bet butu gerai, jei kasnors padarytu toki, koki aprasiau.
Re: Map pagal zaideju skaiciu.
Code: Select all
#include <amxmodx> new nCvar_Map_daugiau_penkiolika, nCvar_Map_maziau_penkiolika public plugin_init() { register_plugin("Kazkoks sudas", "1.0", "TETYYS") nCvar_Map_daugiau_penkiolika = register_cvar("nmap_check_map_daug_15", "de_dust2") nCvar_Map_maziau_penkiolika = register_cvar("nmap_check_map_maz_15", "de_dust2x2") set_task(60.0, "map_check", _, _, _, "b")} public map_check(){ new nMapmaz[40], nMapdaug[40], nPlayers = get_playersnum() get_pcvar_string(nCvar_Map_daugiau_penkiolika, nMap_daug, charsmax(nMapdaug)) get_pcvar_string(nCvar_Map_maziau_penkiolika, nMap_maz, charsmax(nMapmaz)) if(nPlayers < 15) { server_cmd("amx_votemap %s", nMap_maz) } if (nPlayers > 15) { server_cmd("amx_votemap %s", nMap_daug) }}
Re: Map pagal zaideju skaiciu.
Ir kas 1min keis mapa ^_^TETYYS wrote:galCode: Select all
#include <amxmodx> new nCvar_Map_daugiau_penkiolika, nCvar_Map_maziau_penkiolika public plugin_init() { register_plugin("Kazkoks sudas", "1.0", "TETYYS") nCvar_Map_daugiau_penkiolika = register_cvar("nmap_check_map_daug_15", "de_dust2") nCvar_Map_maziau_penkiolika = register_cvar("nmap_check_map_maz_15", "de_dust2x2") set_task(60.0, "map_check", _, _, _, "b")} public map_check(){ new nMapmaz[40], nMapdaug[40], nPlayers = get_playersnum() get_pcvar_string(nCvar_Map_daugiau_penkiolika, nMap_daug, charsmax(nMapdaug)) get_pcvar_string(nCvar_Map_maziau_penkiolika, nMap_maz, charsmax(nMapmaz)) if(nPlayers < 15) { server_cmd("amx_votemap %s", nMap_maz) } if (nPlayers > 15) { server_cmd("amx_votemap %s", nMap_daug) }}
Re: Map pagal zaideju skaiciu.
Code: Select all
#include <amxmodx> new nCvar_Map_daugiau_penkiolika, nCvar_Map_maziau_penkiolika public plugin_init() { register_plugin("Kazkoks sudas", "1.3", "TETYYS") nCvar_Map_daugiau_penkiolika = register_cvar("nmap_check_map_daug_15", "de_dust2") nCvar_Map_maziau_penkiolika = register_cvar("nmap_check_map_maz_15", "de_dust2x2") set_task(600.0, "map_check", 1, _, _, "b")} public map_check(){ new nMapmaz[40], nMapdaug[40], nPlayers = get_playersnum() get_pcvar_string(nCvar_Map_daugiau_penkiolika, nMap_daug, charsmax(nMapdaug)) get_pcvar_string(nCvar_Map_maziau_penkiolika, nMap_maz, charsmax(nMapmaz)) if(nPlayers < 15) { server_cmd("amx_votemap %s", nMap_maz) } if (nPlayers > 15) { server_cmd("amx_votemap %s", nMap_daug) }remove_task(1);}
Last edited by TETYYS on 2012 Mar 12 23:41, edited 2 times in total.
Re: Map pagal zaideju skaiciu.
Kam tada loopint taska, o veliau ji removint 

Re: Map pagal zaideju skaiciu.
Ant greičio parašiau. Netestuotas.
Code: Select all
#include <amxmodx> new MinPlrs;new SmallMap;new BigMap;new Delay;new VoteTime;new NeededPercent; new Yes;new No; public plugin_init(){ register_plugin("Player Count-Based Map Vote", "1.2", "hleV"); MinPlrs = register_cvar("pcbmv_minplayers", "15"); // Kiek reikia zaideju dideliam zemelapiui SmallMap = register_cvar("pcbmv_smallmap", "de_dust2x2"); // Mazas zemelapis BigMap = register_cvar("pcbmv_bigmap", "de_dust2"); // Didelis zemelapis Delay = register_cvar("pcbmv_delay", "10.0"); // Kiek minuciu laukt iki balsavimo pradzios VoteTime = register_cvar("pcbmv_votetime", "15.0"); // Kiek sekundziu truks balsavimas NeededPercent = register_cvar("pcbmv_neededpercent", "66"); // Kiek procentu balsu reikia surinkt} public plugin_cfg() set_task(get_pcvar_float(Delay) * 60.0, "OnCheck"); public OnCheck(){ new map[64]; get_mapname(map, charsmax(map)); new smallMap[64]; get_pcvar_string(SmallMap, smallMap, charsmax(smallMap)); if (get_playersnum(1) < get_pcvar_num(MinPlrs)) { if (equal(smallMap, map)) // Jei zaideju mazai ir zemelapis mazas, nieko nedarom return; map = smallMap; } else { if (!equal(smallMap, map)) // Jei zaideju daug ir zemelapis didelis, nieko nedarom return; get_pcvar_string(BigMap, map, charsmax(map)); } new title[128]; formatex(title, charsmax(title), "Change map to %s?", map); new menu = menu_create(title, "OnMenu"); menu_additem(menu, "Yes"); menu_additem(menu, "No"); new players[32], num; get_players(players, num); for (new i; i < num; i++) menu_display(players[i], menu); set_task(get_pcvar_float(VoteTime), "OnVoteEnd", _, map, sizeof map);} public OnVoteEnd(const map[], menu){ menu_destroy(menu); if (Yes * 100 / (Yes + No) >= get_pcvar_num(NeededPercent)) { client_print(0, print_chat, "* Vote successful."); server_cmd("amx_map %s", map); } else client_print(0, print_chat, "* Vote failed.");} public OnMenu(client, menu, item) switch (item) { case 0: Yes++; case 1: No++; }
Last edited by hleV on 2012 Mar 15 00:00, edited 1 time in total.
-
- Ar galit patikėti? Jis jau parašė 20 žinučių
- Posts: 23
- Joined: 2010 Oct 21 13:14
- Skype: zonecs.net
Re: Map pagal zaideju skaiciu.
Testinau, buvo maziau nei 15 zaideju, praejus 10 min nedejo vote, o restartino mapa.hleV wrote:Ant greičio parašiau. Netestuotas.
Code: Select all
#include <amxmodx> new MinPlrs;new SmallMap;new BigMap;new Delay;new VoteTime;new NeededPercent; new Yes;new No; public plugin_init(){ register_plugin("Player Count-Based Map Vote", "1.1", "hleV"); MinPlrs = register_cvar("pcbmv_minplayers", "15"); // Kiek reikia zaideju dideliam zemelapiui SmallMap = register_cvar("pcbmv_smallmap", "de_dust2x2"); // Mazas zemelapis BigMap = register_cvar("pcbmv_bigmap", "de_dust2"); // Didelis zemelapis Delay = register_cvar("pcbmv_delay", "10.0"); // Kiek minuciu laukt iki balsavimo pradzios VoteTime = register_cvar("pcbmv_votetime", "15.0"); // Kiek sekundziu truks balsavimas NeededPercent = register_cvar("pcbmv_neededpercent", "66"); // Kiek procentu balsu reikia surinkt} public plugin_cfg() set_task(get_pcvar_float(Delay) * 60.0, "OnCheck"); public OnCheck(){ new map[64]; get_mapname(map, charsmax(map)); new smallMap[64]; get_pcvar_string(SmallMap, smallMap, charsmax(smallMap)); if (get_playersnum(1) < get_pcvar_num(MinPlrs)) { if (equal(smallMap, map)) // Jei zaideju mazai ir zemelapis mazas, nieko nedarom return; map = smallMap; } else { if (!equal(smallMap, map)) // Jei zaideju daug ir zemelapis didelis, nieko nedarom return; get_pcvar_string(BigMap, map, charsmax(map)); } new title[128]; formatex(title, charsmax(title), "Change map to %s?", map); new menu = menu_create(title, "OnMenu"); menu_additem(menu, "Yes"); menu_additem(menu, "No"); menu_display(0, menu); set_task(get_pcvar_float(VoteTime), "OnVoteEnd", _, map, sizeof map);} public OnVoteEnd(const map[], menu){ menu_destroy(menu); if (Yes * 100 / (Yes + No) >= get_pcvar_num(NeededPercent)) { client_print(0, print_chat, "* Vote successful."); server_cmd("amx_map %s", map); } else client_print(0, print_chat, "* Vote failed.");} public OnMenu(client, menu, item) switch (item) { case 0: Yes++; case 1: No++; }
Re: Map pagal zaideju skaiciu.
Man atrodo toks dalykas nelabai veiks kaip turi
Nors neziurejau.
Code: Select all
menu_display(0, menu);
Who is online
Users browsing this forum: Bing [Bot] and 5 guests