daugiau dmg trečiam pasitaikusiam priešui. REIKIA TOKIO KODO
-
- Ar galit patikėti? Jis jau parašė 20 žinučių
- Posts: 29
- Joined: 2010 Sep 04 11:09
- Skype: prolik3
- Location: Panevėžys
daugiau dmg trečiam pasitaikusiam priešui. REIKIA TOKIO KODO
Tarkim šaudai i pirma priešininka, nušauni. Šaudai i antra, nušauni. Kai pašauni i trečia nuiemi daugiau hp negu paprastai.
- aaarnas
- Vyr. diskusijų administratorius
- Posts: 3891
- Joined: 2010 Aug 31 13:21
- Skype: fiarno
- Contact:
Re: daugiau dmg trečiam pasitaikusiam priešui. REIKIA TOKIO
O tai kiek laiko turi nuiminėti daugiau hp?
Beje daugiau hp nuiminės tik tam, į kurį šovei po anų dviejų nužudymo ?
Beje daugiau hp nuiminės tik tam, į kurį šovei po anų dviejų nužudymo ?
Palikau CS pasaulį ;/ . Nebepasiekiamas.
-
- Ar galit patikėti? Jis jau parašė 20 žinučių
- Posts: 29
- Joined: 2010 Sep 04 11:09
- Skype: prolik3
- Location: Panevėžys
Re: daugiau dmg trečiam pasitaikusiam priešui. REIKIA TOKIO
visalaika turi nuiminėti daugiau hp kas trečiam pasitaikiusiam priešui, ne tam kurį nušovei bet kas trečiam. Nuiminės iki tol kol jis mirs, tai yra tas trečias pasitaikęs priešas.
- aaarnas
- Vyr. diskusijų administratorius
- Posts: 3891
- Joined: 2010 Aug 31 13:21
- Skype: fiarno
- Contact:
Re: daugiau dmg trečiam pasitaikusiam priešui. REIKIA TOKIO
Gerai. Tarkim bėga trečias priešas. Tu jam pataikai į koją, kažkiek dmg jam padaro (padidinta žinoma) ir jis kažkur pabėga ir jo neberandi, o jis laksto gyvas. Tai į visus kitus kiek šaudysi tai jiems turi daugiau hp nuiminėti iki kol trečiasis mirs (arba vėl du priešus nušausi)? Ar nuiminėti daugiau hp tik tam trečiam priešui, o kitiems po tiek priklauso?
Palikau CS pasaulį ;/ . Nebepasiekiamas.
-
- Ar galit patikėti? Jis jau parašė 20 žinučių
- Posts: 29
- Joined: 2010 Sep 04 11:09
- Skype: prolik3
- Location: Panevėžys
Re: daugiau dmg trečiam pasitaikusiam priešui. REIKIA TOKIO
Jei trečias pabėga ir jo neberandi. Tai vėl viskas išnaujo, pradedi nuo pirmo priešo ir vėl iki trečio. Taip butu geriausia
Bet jei tau siunkiau tai padaryti gali padaryti kad tik tampačiam priešui nors ir jis laksto kitam mapo gale ir jo per ta round neberasi.

- aaarnas
- Vyr. diskusijų administratorius
- Posts: 3891
- Joined: 2010 Aug 31 13:21
- Skype: fiarno
- Contact:
Re: daugiau dmg trečiam pasitaikusiam priešui. REIKIA TOKIO
Netestavau.
Turėtų veikti taip:
Kai žaidėjas su VIP flagu nušauna 2 žmones, tai šaunant į trečią, kulka turi nuimti 2 kartus daugiau žalos. Didesnė žala bus tik trečiam (šaunant į bet kurį kitą žala bus tokia pati), o padidinta žala dings tik tada, kai žaidėjas kažką nužudys (nesvarbu ar trečiąjį ar bet kurį kitą). Po tos mirties reikės dar vieno nužudymo ir po to sekančiam vėl klius daugiau žalos.
Turėtų veikti taip:
Kai žaidėjas su VIP flagu nušauna 2 žmones, tai šaunant į trečią, kulka turi nuimti 2 kartus daugiau žalos. Didesnė žala bus tik trečiam (šaunant į bet kurį kitą žala bus tokia pati), o padidinta žala dings tik tada, kai žaidėjas kažką nužudys (nesvarbu ar trečiąjį ar bet kurį kitą). Po tos mirties reikės dar vieno nužudymo ir po to sekančiam vėl klius daugiau žalos.
Code: Select all
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx>#include <hamsandwich> #define PLUGIN "Third kill"#define VERSION "1.0"#define AUTHOR "aaarnas" new p_vip[33]new p_player[33]new p_count[33] public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "player_spawn", 1) RegisterHam(Ham_Killed, "player", "player_killed", 1) RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "player_damage")} public player_spawn(id) { if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H) p_vip[id] = true else p_vip[id] = false p_count[id] = 0 p_player[id] = -1} public player_killed(victim, attacker, shouldgib) { if(p_vip[attacker]) { if(p_player[attacker]) { p_player[attacker] = -1 p_count[attacker] = 0 } if(++p_count[attacker] > 1) { p_count[attacker] = 0 p_player[attacker] = 0 } }} public player_damage(victim, inflictor, attacker, Float:damage, damage_type) { if(p_vip[attacker] && victim != 0 && p_player[attacker] > -1) { if(p_player[attacker] == 0) p_player[attacker] = victim if(p_player[attacker] == victim) SetHamParamFloat(4, damage*2) }}
Palikau CS pasaulį ;/ . Nebepasiekiamas.
-
- Ar galit patikėti? Jis jau parašė 20 žinučių
- Posts: 29
- Joined: 2010 Sep 04 11:09
- Skype: prolik3
- Location: Panevėžys
Re: daugiau dmg trečiam pasitaikusiam priešui. REIKIA TOKIO
gali panaikinti kad butu visiem žaidėjam? O ne tik VIP zaidejams.
-- 2011 Vas 07 22:10 --
UP
-- 2011 Vas 07 22:10 --
UP
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 4 guests