saudymas

Šiame forume rašomi vartotojų klausimai/problemos su kuriomis jie susidūrė kuriant pluginus.
Post Reply
User avatar
aurimasko
Flooderis arba specialistas
Posts: 736
Joined: 2010 Sep 04 08:45

saudymas

Post by aurimasko »

Koks eventas iškviečiamas tada, kai žaidėjas pradeda šaudyti? Nes man reikia, kad jeigu žaidėjas pradeda šaudyti, jam atsitinka tam tikras dalykas.

User avatar
hleV
AMX Mod X ekspertai
Posts: 875
Joined: 2011 Apr 02 11:23
Skype: hlev.lt
Location: Šiauliai

Re: saudymas

Post by hleV »

Čia toks eksperimentinis, galima ir patikimiau užregistruot su forward'ais, AlliedMod'uose reikia žiūrėt.

Code: Select all

new Weap[33];new Ammo[33]; public plugin_init()        register_event("CurWeapon", "EventCurWeapon", "be", "1=1");        public EventCurWeapon(id)               if (Weap[id] == (Weap[id] = read_data(2)) && Ammo[id] < (Ammo[id] = read_data(3)))           {                                     // Sumazejo kulku, reiskia issove        }
Image ← RIP best userbar
DISKUSIJA: KIETAS PLUGIN'O UŽSAKOVAS
Privačios pagalbos neteikiu!

newb
Pluginų patvirtintojas
Posts: 1047
Joined: 2010 Sep 23 21:43
Location: Wonderland
Contact:

Re: saudymas

Post by newb »

Galima taip

Code: Select all

RegisterHam(Ham_TraceAttack, "player", "player_attack")

Code: Select all

public player_attack(victim, attacker, Float:damage, Float:direction[3], tracehandle, damagebits)

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests