10 žaidėjų - de_dust2x2
Forum rules
Šiame forume galite siūlyti idėjas ar prašyti jums reikalingų pluginų. Jei kas nors pradės jį kurti, tai pasirašys Jūsų sukurtoje temoje. Niekada nepykite, jei niekas neatsako į Jūsų prašymą. Gal tai tiesiog per sudėtinga, arba reikalauja per daug darbo.
Šiame forume galite siūlyti idėjas ar prašyti jums reikalingų pluginų. Jei kas nors pradės jį kurti, tai pasirašys Jūsų sukurtoje temoje. Niekada nepykite, jei niekas neatsako į Jūsų prašymą. Gal tai tiesiog per sudėtinga, arba reikalauja per daug darbo.
10 žaidėjų - de_dust2x2
Ieškau plugino, kuris pakeistų žemėlapį į de_dust2x2, jeigu serveryje yra 10 ar mažiau žaidėjų.
- laimiukas3
- Moderatorius
- Posts: 4569
- Joined: 2012 Aug 03 01:12
- Skype: laimiukas3
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: 10 žaidėjų - de_dust2x2
man rodos galima sita pakoreguoti http://makeserver.ru/plaginy/16073-nopl ... pamxx.html
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
npm_map = register_cvar("amx_npm_map", "de_dust2_2x2")
npm_players = register_cvar("amx_npm_players", "10")
Code: Select all
#include <amxmodx>#include <amxmisc>#include <colorchat> #define PLUGIN "No Players Map"#define VERSION "1.0"#define AUTHOR "[SKA]JIbnEJIb" new npm_map, npm_playersnew vote_yes, vote_nonew nmp_on = 1new menu public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) npm_map = register_cvar("amx_npm_map", "de_dust2_2x2") npm_players = register_cvar("amx_npm_players", "10")} public npm(id) { if(get_playersnum() <= get_pcvar_num(npm_players)) { new npm_map_str[32], nameMap[128] get_pcvar_string(npm_map, npm_map_str, charsmax(npm_map_str)) format(nameMap, 127, "\yСменить карту на %s?", npm_map_str) menu=menu_create(nameMap,"npm_menu") menu_additem(menu,"\wДа","1") menu_additem(menu,"\wНет","2") menu_setprop(menu,MPROP_EXIT,MEXIT_NEVER) menu_display(id,menu,0) set_task(get_cvar_float("amx_vote_time"), "npm_result") }} public npm_menu(id,menu,item) { new data[6],iName[64],access, callback, Name[32] get_user_name(id, Name, charsmax(Name)) menu_item_getinfo(menu,item,access,data,5,iName,63,callback) new key = str_to_num(data) switch(key) { case 1:{ vote_yes = vote_yes + 1 ColorChat(0, BLUE, "^01[^04Информация^01] Игрок ^03%s ^01проголосовал за смену карты.", Name) } case 2:{ vote_no = vote_no + 1 ColorChat(0, RED, "^01[^04Информация^01] Игрок ^03%s ^01проголосовал против смены карты.", Name) } } return PLUGIN_HANDLED} public npm_result() { new Map[32], npm_map_str[32] menu_destroy(menu) get_mapname(Map, charsmax(Map)) get_pcvar_string(npm_map, npm_map_str, charsmax(npm_map_str)) if(vote_yes >= vote_no) { ColorChat(0, RED, "^01[^04Информация^01] Голосование завершено. Следующая карта ^03%s^01.", npm_map_str) set_task(4.0, "npm_changelevel") } else { ColorChat(0, RED, "^01[^04Информация^01] Голосование завершено. Карта продлена на ^03%d^01 минут.", get_cvar_num("amx_extendmap_step")) vote_yes = 0 vote_no = 0 set_task((get_cvar_float("amx_extendmap_step")*60), "npm_extend") }} public npm_changelevel() { new npm_map_str[32] get_pcvar_string(npm_map, npm_map_str, charsmax(npm_map_str)) server_cmd("changelevel %s", npm_map_str) } public npm_extend() { nmp_on = 1} public client_putinserver(id) { if(nmp_on != 1) return PLUGIN_HANDLED new Players[32], Map[32], npm_map_str[32] get_mapname(Map, charsmax(Map)) get_pcvar_string(npm_map, npm_map_str, charsmax(npm_map_str)) if(equali(Map, npm_map_str)) return PLUGIN_HANDLED new playerCount, i, player get_players(Players, playerCount, "ch") nmp_on = 0 for (i=0; i<playerCount; i++) { player = Players[i] set_task(20.0, "npm", player) } return PLUGIN_CONTINUE} public client_disconnect(id) { if(nmp_on != 1) return PLUGIN_HANDLED new Players[32], Map[32], npm_map_str[32] get_mapname(Map, charsmax(Map)) get_pcvar_string(npm_map, npm_map_str, charsmax(npm_map_str)) if(equali(Map, npm_map_str)) return PLUGIN_HANDLED new playerCount, i, player get_players(Players, playerCount, "ch") for (i=0; i<playerCount; i++) { player = Players[i] set_task(20.0, "npm", player) } return PLUGIN_CONTINUE}
Re: 10 žaidėjų - de_dust2x2
Dėkui (+karma).
Reikia pataisyt:
Ir būtų geriau, kad tą meniu išmestų truputį vėliau, nes jeigu žaidėjams siunčia naują map'ą, o žaidėjų yra apie 20, tai išmes tą meniu ir iškart pasikeis map'as.
Reikia pataisyt:
Code: Select all
Invalid menu id 1(2)[AMXX] Displaying debug trace (plugin "noplayers_map.amxx", version "1.0")[AMXX] Run time error 10: native error (native "menu_item_getinfo")[AMXX] [0] noplayers_map.sma::npm_menu (line 40)
Who is online
Users browsing this forum: Bing [Bot] and 1 guest