Eilė
Eilė
Bendra
Tai yra eilės pluginas naudojamas B-Rush serveriuose, kad žaidėjai žinotų, kas kitas pakeis išeinantį žaidėją iš serverio ar tiesiog pereinantį į spectate. Į eilę surašomi tik Spectate ar unasigned komandų žaidėjai.
Šitas pluginas nuo kitų (bent tų kuriuos žinau) skiriasi tuo, kad išsaugo žaidėjo eilę po žemėlapio pasikeitimo, o žaidėjas iš komandos perėjęs į spectate keliauja į eilės galą. Kitaip tariant, eilė skaičiuojama ne pagal prabūtą laiką serveryje, o pagal tai, kelintas žaidėjas atėjo į spectator komandą.
Komandos:
/eile - parašo žaidėjų eilę nuo pirmo iki paskutinio. Rašoma tik pirmi 20 simboliai nicko.
/pirmas - parašo žaidėjo nick, kuris yra pimras eilėje.
Cvars:
eile_remove_time - nustatomas laikas, po kurio bus ištrinti duomenys nvault'e.
Šiaip pagal bandymus nuo žaidėjo atsijungimo iš serverio iki prisijungimo praeina apie 1~2 sekundes + sekundė duomenų perrašymui, bet apsidraudžiant default padariau 7 sekundes.
Tai yra eilės pluginas naudojamas B-Rush serveriuose, kad žaidėjai žinotų, kas kitas pakeis išeinantį žaidėją iš serverio ar tiesiog pereinantį į spectate. Į eilę surašomi tik Spectate ar unasigned komandų žaidėjai.
Šitas pluginas nuo kitų (bent tų kuriuos žinau) skiriasi tuo, kad išsaugo žaidėjo eilę po žemėlapio pasikeitimo, o žaidėjas iš komandos perėjęs į spectate keliauja į eilės galą. Kitaip tariant, eilė skaičiuojama ne pagal prabūtą laiką serveryje, o pagal tai, kelintas žaidėjas atėjo į spectator komandą.
Komandos:
/eile - parašo žaidėjų eilę nuo pirmo iki paskutinio. Rašoma tik pirmi 20 simboliai nicko.
/pirmas - parašo žaidėjo nick, kuris yra pimras eilėje.
Cvars:
eile_remove_time - nustatomas laikas, po kurio bus ištrinti duomenys nvault'e.
Šiaip pagal bandymus nuo žaidėjo atsijungimo iš serverio iki prisijungimo praeina apie 1~2 sekundes + sekundė duomenų perrašymui, bet apsidraudžiant default padariau 7 sekundes.
- Attachments
-
eile.sma
- (5.02 KiB) Downloaded 1131 times
Last edited by MPD on 2013 Aug 28 22:39, edited 1 time in total.

Re: Eilė
labai idomus pluginas,bet su optimizacija tikrai dar neaisku.
- aaarnas
- Vyr. diskusijų administratorius
- Posts: 3891
- Joined: 2010 Aug 31 13:21
- Skype: fiarno
- Contact:
Re: Eilė
Heh, maniškį pluginą padarei 
Labai jau sudėtingai pas tave. Pas mane be color_chat stock'o 96 eilutės
Aš tai vat išsisaugau timestamp kada žaidėjas prisijungė į spectate. Po to, pagal laiką išrikiuoji ir parodai žaidėjų eilę.
Į nvault saugau laiką, kada žaidėjas buvo prisijungęs į spectate tiesiog. Kai jis prisijungia, jam pakrauna tą laiką (žinoma jei ne į spectate komandą prisijungia, tai anuliuojamas laikas).
Taip netgi tiksliau sakyčiau ir nereikia žaisti ir kiloti žaidėjų po eiles. Automatiškai susidėlioja.

Labai jau sudėtingai pas tave. Pas mane be color_chat stock'o 96 eilutės

Aš tai vat išsisaugau timestamp kada žaidėjas prisijungė į spectate. Po to, pagal laiką išrikiuoji ir parodai žaidėjų eilę.
Į nvault saugau laiką, kada žaidėjas buvo prisijungęs į spectate tiesiog. Kai jis prisijungia, jam pakrauna tą laiką (žinoma jei ne į spectate komandą prisijungia, tai anuliuojamas laikas).
Taip netgi tiksliau sakyčiau ir nereikia žaisti ir kiloti žaidėjų po eiles. Automatiškai susidėlioja.
Palikau CS pasaulį ;/ . Nebepasiekiamas.
Re: Eilė
bet su optimizacija reikalu yra,nes beveik kekvienoje komandoje for,while ciklas vygdomas.
- aaarnas
- Vyr. diskusijų administratorius
- Posts: 3891
- Joined: 2010 Aug 31 13:21
- Skype: fiarno
- Contact:
Re: Eilė
Kad geriau padaryti galima, tai taip. Pasiūliau savo variantą.alfre wrote:bet su optimizacija reikalu yra,nes beveik kekvienoje komandoje for,while ciklas vygdomas.
Serveriui ten ciklą prasukti 32 kartus nelabai turi įtakos. Svarbiau yra žiūrėti kiek dažnai kreipiamasi į modulį.
Palikau CS pasaulį ;/ . Nebepasiekiamas.
Re: Eilė
Bus padaryta.psychical wrote:Pirmas pastebėjimas būtų toks, kad kintamuosius pluginuose, kuriuos dedi į internetą reikėtų užrašyti anglų kalba, ne lietuvių, dėl bendros tvarkos.
Reikės pabandyti padaryti tokiu variantu, bet ne modifikuoti, o perrašyti pilnai, kad nepridirbčiau kokių nesamonių. Aš visada ką nors paprasto gamindamas padarau sudėtingiau nei įmanomaaaarnas wrote:Heh, maniškį pluginą padarei
Labai jau sudėtingai pas tave. Pas mane be color_chat stock'o 96 eilutės
Aš tai vat išsisaugau timestamp kada žaidėjas prisijungė į spectate. Po to, pagal laiką išrikiuoji ir parodai žaidėjų eilę.
Į nvault saugau laiką, kada žaidėjas buvo prisijungęs į spectate tiesiog. Kai jis prisijungia, jam pakrauna tą laiką (žinoma jei ne į spectate komandą prisijungia, tai anuliuojamas laikas).
Taip netgi tiksliau sakyčiau ir nereikia žaisti ir kiloti žaidėjų po eiles. Automatiškai susidėlioja.

Į nvault moduliį kreipuosi tik žaidėjui prisijungus ir plugin_end().aaarnas wrote:Kad geriau padaryti galima, tai taip. Pasiūliau savo variantą.alfre wrote:bet su optimizacija reikalu yra,nes beveik kekvienoje komandoje for,while ciklas vygdomas.
Serveriui ten ciklą prasukti 32 kartus nelabai turi įtakos. Svarbiau yra žiūrėti kiek dažnai kreipiamasi į modulį.

-
- Gana aktyvus vartotojas
- Posts: 421
- Joined: 2011 Aug 13 11:12
- Skype: pksoldierlt
- Location: ATOSTOGOSE
Re: Eilė
Su tuo nvaultu, jis būtinas? Paprasčiau gi naujame mape - nauja eilė. Koks skirtumas gi, vistiek turbūt ant naujo žemėlapio visi sueis į CT/T komandas, tikėdamiesi, jog juos pasirinks 

ISVYKES
- aaarnas
- Vyr. diskusijų administratorius
- Posts: 3891
- Joined: 2010 Aug 31 13:21
- Skype: fiarno
- Contact:
Re: Eilė
Na šiaip Vilkui siunčiau pabaigtą versiją su išsaugojimu. Neįkėlė gal. Gaila kodo paviešint negaliu 


Na matai, jei pralaukei pusę map, o kitame mape už tave visi greičiau prisijungia ir vėl turi laukti, tai kažkas ne toInvIs wrote:Su tuo nvaultu, jis būtinas? Paprasčiau gi naujame mape - nauja eilė. Koks skirtumas gi, vistiek turbūt ant naujo žemėlapio visi sueis į CT/T komandas, tikėdamiesi, jog juos pasirinks

Palikau CS pasaulį ;/ . Nebepasiekiamas.
Re: Eilė
Gal dar neįkėlė, nes kaip pats pastebėjau, kažkur ilgokai pradingęs yra.aaarnas wrote:Na šiaip Vilkui siunčiau pabaigtą versiją su išsaugojimu. Neįkėlė gal. Gaila kodo paviešint negaliu
Na matai, jei pralaukei pusę map, o kitame mape už tave visi greičiau prisijungia ir vėl turi laukti, tai kažkas ne toInvIs wrote:Su tuo nvaultu, jis būtinas? Paprasčiau gi naujame mape - nauja eilė. Koks skirtumas gi, vistiek turbūt ant naujo žemėlapio visi sueis į CT/T komandas, tikėdamiesi, jog juos pasirinks

Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest