Random

Šiame forume rašomi vartotojų klausimai/problemos su kuriomis jie susidūrė kuriant pluginus.
InvIs
Gana aktyvus vartotojas
Posts: 421
Joined: 2011 Aug 13 11:12
Skype: pksoldierlt
Location: ATOSTOGOSE

Re: Random

Post by InvIs »

:facepalm: Tai čia tas pats, kas buvo pradžioje temos, kad su random_num gali būti vienu metu visi vienodi. Šansas mažas, bet temos klausimas ir buvo, kaip suretinti, tad patylėk nesamonių nekalbėjęs
ISVYKES

sss
Flooderis arba specialistas
Posts: 621
Joined: 2010 Dec 22 20:00
Location: ey b0s

Re: Random

Post by sss »

InvIs wrote::facepalm: Tai čia tas pats, kas buvo pradžioje temos, kad su random_num gali būti vienu metu visi vienodi. Šansas mažas, bet temos klausimas ir buvo, kaip suretinti, tad patylėk nesamonių nekalbėjęs
cia kazka man sakei? ;o
"Give me control of a nation's money and I care not who makes it's laws" — Mayer Amschel Bauer Rothschild
Image

alfre
Gana aktyvus vartotojas
Posts: 259
Joined: 2011 May 13 14:01
Skype: alfredasxl996
Contact:

Re: Random

Post by alfre »

Code: Select all

enum _:classes {    A = 0,    B = 1,    C = 2} stock get_random_class() { new ran = random_num(A, C) return ran }
ar supranti,kad random_num(A, C) tai taspats kaip random_num(0, 2) ? tai nieko nekeicia
vistiek random gali du kartus parinkti ta pacia klase.

User avatar
xFrostas
Flooderis arba specialistas
Posts: 660
Joined: 2010 Sep 02 15:47
Skype: frost.lt

Re: Random

Post by xFrostas »

Įdėja yra tokia, kad žaidėjų ir klasių skaičius bus vienodas ir kiekvienas gaus po klasę. Tarkim bus 2 žaidėjai, o yra 3 klasės tai bus 2 skirtingos duotos, o 1 liks

sss
Flooderis arba specialistas
Posts: 621
Joined: 2010 Dec 22 20:00
Location: ey b0s

Re: Random

Post by sss »

xFrostas wrote:Įdėja yra tokia, kad žaidėjų ir klasių skaičius bus vienodas ir kiekvienas gaus po klasę. Tarkim bus 2 žaidėjai, o yra 3 klasės tai bus 2 skirtingos duotos, o 1 liks
tai naudok arno

-- 2013 Rgp 27 16:06 --
alfre wrote:

Code: Select all

enum _:classes {    A = 0,    B = 1,    C = 2} stock get_random_class() { new ran = random_num(A, C) return ran }
ar supranti,kad random_num(A, C) tai taspats kaip random_num(0, 2) ? tai nieko nekeicia
vistiek random gali du kartus parinkti ta pacia klase.
:facepalm: galima ir taip jei tau aiskiau bus - vistiek tas pats

Code: Select all

 enum _:classes {    A = 1,    B = 2,    C = 3}
:asian:
"Give me control of a nation's money and I care not who makes it's laws" — Mayer Amschel Bauer Rothschild
Image

User avatar
beast
AMX Mod X ekspertai
Posts: 509
Joined: 2011 Jan 08 18:44
Skype: thefurious4
Contact:

Re: Random

Post by beast »

sss, gal tu įsiskaityk į OP ir nebeklaidink žmonių bei nebesidaryk sau gėdos... Practice what you preach.

sss
Flooderis arba specialistas
Posts: 621
Joined: 2010 Dec 22 20:00
Location: ey b0s

Re: Random

Post by sss »

beast wrote:sss, gal tu įsiskaityk į OP ir nebeklaidink žmonių bei nebesidaryk sau gėdos... Practice what you preach.
Buvo teiginys, kad gali ir pasikartoti, tuo paciu, kad naudotu arno - priklausomai ko jam reikia, as tik pateikiau dar 1 varianta, o gedos - kokios dar gedos :D, cia bandai kazkaip uz zodzio pagaut? nesivelk i konfliktus. :akiniai:
"Give me control of a nation's money and I care not who makes it's laws" — Mayer Amschel Bauer Rothschild
Image

InvIs
Gana aktyvus vartotojas
Posts: 421
Joined: 2011 Aug 13 11:12
Skype: pksoldierlt
Location: ATOSTOGOSE

Re: Random

Post by InvIs »

Nesamonę rašai, net neįsiskaitai, ko jis nori. Tavo kodą jis jau turbūt senai turi ir žino kaip daryti, bet čia ne tai, ko jam reikia.

Šiaip, su daugiau žaidėjų, kažkada ir aš norėjau tokio prikolo, bet taip ir mečiau tas nesamones.

Galima bandyti kažką panašaus. Klausk, jei kokios mano nesamonės bus neaiškios, čia bandžiau kažką greitai sumąstyt.

Code: Select all

 stock random_class(id){  if(klase[0] == num && klase[1] == num && klase[2] == num)  {    num++ // Kadangi visos vietos užimtos, padarom laisvų    random_class(id) // Stocką iškvies per naują, bet galima vietoje padaryti papildomą klasės traukimą, kuris yra žemiau "else'e"  }  else  {    new rand    while(klase[rand = random(3)] == num)      ;     player[id] = rand // Kai rado laisvą vietą, priskiriam žaidėjui    klase[rand] = num // Užimam vietą  }}
Na čia aišku gali būti visiškai ne į tą pusę, nežinau, reiktų labiau pasibandyt.
ISVYKES

sss
Flooderis arba specialistas
Posts: 621
Joined: 2010 Dec 22 20:00
Location: ey b0s

Re: Random

Post by sss »

InvIs wrote:Nesamonę rašai, net neįsiskaitai, ko jis nori. Tavo kodą jis jau turbūt senai turi ir žino kaip daryti, bet čia ne tai, ko jam reikia.

Šiaip, su daugiau žaidėjų, kažkada ir aš norėjau tokio prikolo, bet taip ir mečiau tas nesamones.

Galima bandyti kažką panašaus. Klausk, jei kokios mano nesamonės bus neaiškios, čia bandžiau kažką greitai sumąstyt.

Code: Select all

 stock random_class(id){  if(klase[0] == num && klase[1] == num && klase[2] == num)  {    num++ // Kadangi visos vietos užimtos, padarom laisvų    random_class(id) // Stocką iškvies per naują, bet galima vietoje padaryti papildomą klasės traukimą, kuris yra žemiau "else'e"  }  else  {    new rand    while(klase[rand = random(3)] == num)      ;     player[id] = rand // Kai rado laisvą vietą, priskiriam žaidėjui    klase[rand] = num // Užimam vietą  }}
Na čia aišku gali būti visiškai ne į tą pusę, nežinau, reiktų labiau pasibandyt.
ta pati arnas anksciau parase :trollface:, tiksliau i jo klausima atsake, uzejo noras pasibart? =D
"Give me control of a nation's money and I care not who makes it's laws" — Mayer Amschel Bauer Rothschild
Image

InvIs
Gana aktyvus vartotojas
Posts: 421
Joined: 2011 Aug 13 11:12
Skype: pksoldierlt
Location: ATOSTOGOSE

Re: Random

Post by InvIs »

Asilas.
Last edited by InvIs on 2013 Aug 27 15:26, edited 1 time in total.
ISVYKES

Locked

Who is online

Users browsing this forum: Amazon [Bot] and 3 guests