disconnect on map change
Re: disconnect on map change
Nu teoriskai gali plugine kuris kecia mapa, pries pat keitima nusiust komanda, kad issaugotu visa informacija ir tada pakeistu.
Re: disconnect on map change
Šitą bandžiau, jis iš vis nepasirodo kažkodėl (bandžiau tikrinti su log_amx).
Code: Select all
public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR); register_event("30", "changeMap", "a"); public changeMap() { log_amx("MAP CHANGE");} public client_disconnect(id) { log_amx("DC");} public sss(id){ log_amx("TASK");} public client_connect(id){ log_amx("CN");} public plugin_end(){ log_amx("PLUGIN END");}
Code: Select all
L 08/16/2013 - 15:40:11: [test.amxx] DCL 08/16/2013 - 15:40:11: [test.amxx] PLUGIN END

- aaarnas
- Vyr. diskusijų administratorius
- Posts: 3891
- Joined: 2010 Aug 31 13:21
- Skype: fiarno
- Contact:
Re: disconnect on map change
O kodėl tau reikia, kad žaidėjas būtų prisijungęs ?
Saugok jo komandą į kintamąjį, taip pat ar tas žaidėjas yra aktyvus.
Po to, plugin_end() iš kintamųjų šią info pasiimi ir apdoroji.
Saugok jo komandą į kintamąjį, taip pat ar tas žaidėjas yra aktyvus.
Po to, plugin_end() iš kintamųjų šią info pasiimi ir apdoroji.
Palikau CS pasaulį ;/ . Nebepasiekiamas.
Re: disconnect on map change
Aš padariau taip, kad, jei žaidėjas atsijungia jo ID išimamas iš komandos masyvo, o likę už jo paslenkami po 1.aaarnas wrote:O kodėl tau reikia, kad žaidėjas būtų prisijungęs ?
Saugok jo komandą į kintamąjį, taip pat ar tas žaidėjas yra aktyvus.
Po to, plugin_end() iš kintamųjų šią info pasiimi ir apdoroji.
O kaip suprasti tą aktyvumo saugojimą?

- aaarnas
- Vyr. diskusijų administratorius
- Posts: 3891
- Joined: 2010 Aug 31 13:21
- Skype: fiarno
- Contact:
Re: disconnect on map change
Tai galima arba komandų masyvą turėti, arba 33 elementų masyvą, kuriuose saugai žaidėjų komandą. Jei žaidėjas turi komandą, tai bus 1 arba 2. Jei neturi, neprisijungęs ar dar koks - 0.MPD wrote:Aš padariau taip, kad, jei žaidėjas atsijungia jo ID išimamas iš komandos masyvo, o likę už jo paslenkami po 1.aaarnas wrote:O kodėl tau reikia, kad žaidėjas būtų prisijungęs ?
Saugok jo komandą į kintamąjį, taip pat ar tas žaidėjas yra aktyvus.
Po to, plugin_end() iš kintamųjų šią info pasiimi ir apdoroji.
O kaip suprasti tą aktyvumo saugojimą?
Po to visą masyvą pereini ir patikrini.
Na žinoma nebent tau papildomą info saugoti reikia. Čia jau galima ir su struktūromis ir cell ar trie masyvais žaisti.
Kaip padarysi, taip tiks.
Palikau CS pasaulį ;/ . Nebepasiekiamas.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 4 guests