forward

Šiame forume rašomi vartotojų klausimai/problemos su kuriomis jie susidūrė kuriant pluginus.
User avatar
nuodas159
Flooderis arba specialistas
Posts: 522
Joined: 2010 Sep 03 15:30
Skype: nuodas159
Location: SunCity

forward

Post by nuodas159 »

Kodėl tokiu būdu kviečiant tą forwardą nusinulina žaidėjo ID? Kur čia galėtų būti klaida?

Code: Select all

logai: Player: 1Player Touch: 0

Code: Select all

 public fwd_PlayerRemoveItemPost(id, iEnt){ if(!is_user_alive(id)) {log_amx("Player: %d", id)   ExecuteHam(Ham_Touch, iEnt, id) }}  public fwd_WeaponTouch(ent, id){log_amx("Playerd Touch: %d", id)}
Image

InvIs
Gana aktyvus vartotojas
Posts: 421
Joined: 2011 Aug 13 11:12
Skype: pksoldierlt
Location: ATOSTOGOSE

Re: forward

Post by InvIs »

Aišku, aš galbūt šitoje vietoje nieko nesuprantu ir visiškai nusišnekėsiu, tad neužsipulkit labai, bet.

Kodėl, kai negyvas žaidėjas pameta ginklą, tu executini HamTouch?
ISVYKES

User avatar
nuodas159
Flooderis arba specialistas
Posts: 522
Joined: 2010 Sep 03 15:30
Skype: nuodas159
Location: SunCity

Re: forward

Post by nuodas159 »

Nes man taip reikia.
Image

User avatar
aaarnas
Vyr. diskusijų administratorius
Posts: 3891
Joined: 2010 Aug 31 13:21
Skype: fiarno
Contact:

Re: forward

Post by aaarnas »

Parodyk kaip užregistruota fwd_WeaponTouch
Palikau CS pasaulį ;/ . Nebepasiekiamas.

User avatar
nuodas159
Flooderis arba specialistas
Posts: 522
Joined: 2010 Sep 03 15:30
Skype: nuodas159
Location: SunCity

Re: forward

Post by nuodas159 »

RegisterHam(Ham_Touch, "weaponbox", "fwd_WeaponTouch")
Image

User avatar
aaarnas
Vyr. diskusijų administratorius
Posts: 3891
Joined: 2010 Aug 31 13:21
Skype: fiarno
Contact:

Re: forward

Post by aaarnas »

Be to, fwd_WeaponTouch yra tame pačiame plugine? Nes jei taip, tai kviesk funkciją tiesiogiai, jei ne, tai naudok ExecuteHamB.

O šiaip, tai gerai viskas atrodo. Pagal idėją tai turėtų perduoti. Gali pamėginti dėl viso pikto ent kintamąjį patikrint.
Palikau CS pasaulį ;/ . Nebepasiekiamas.

User avatar
nuodas159
Flooderis arba specialistas
Posts: 522
Joined: 2010 Sep 03 15:30
Skype: nuodas159
Location: SunCity

Re: forward

Post by nuodas159 »

Visgi žaidėjui mirus Ham_Touch automatiškai iškviečiamas jeigu tas žaidėjas ginklą turėjo. Bet žaidėjo id būna 0. Kaip padaryti, kad kai po mirties iškviečia Ham_Touch, tai žaidėjo id būtų normalus?
Image

InvIs
Gana aktyvus vartotojas
Posts: 421
Joined: 2011 Aug 13 11:12
Skype: pksoldierlt
Location: ATOSTOGOSE

Re: forward

Post by InvIs »

Code: Select all

public fwd_PlayerRemoveItemPost(id, iEnt){ if(!is_user_alive(id)) {   log_amx("Player: %d", id)   fwd_WeaponTouch(iEnt, id) }}  public fwd_WeaponTouch(ent, id){log_amx("Playerd Touch: %d", id)}
ISVYKES

User avatar
nuodas159
Flooderis arba specialistas
Posts: 522
Joined: 2010 Sep 03 15:30
Skype: nuodas159
Location: SunCity

Re: forward

Post by nuodas159 »

Aš šitą dalyką su ExecuteHam dariau, nes maniau, kad Ham_Touch neiškviečiamas žaidėjui mirus. Bet pasirodo iškviečiamas, todėl nebereik jo. Bet tas Ham_Touch iškviečiamas su id 0, nors id turėtų būti kitoks..
Image

User avatar
beast
AMX Mod X ekspertai
Posts: 509
Joined: 2011 Jan 08 18:44
Skype: thefurious4
Contact:

Re: forward

Post by beast »

nuodas159 wrote:Aš šitą dalyką su ExecuteHam dariau, nes maniau, kad Ham_Touch neiškviečiamas žaidėjui mirus. Bet pasirodo iškviečiamas, todėl nebereik jo. Bet tas Ham_Touch iškviečiamas su id 0, nors id turėtų būti kitoks..
Kodėl turėtų būt kitos jei žaidėjui mirus ginklas paliečia worldspawn (0)?

Pabandyk pažiūrėt ką gražina pev(ent, pev_owner).

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: Bing [Bot] and 3 guests