Šiame forume rašomi vartotojų klausimai/problemos su kuriomis jie susidūrė kuriant pluginus.
nuodas159
Flooderis arba specialistas
Posts: 522 Joined: 2010 Sep 03 15:30
Skype: nuodas159
Location: SunCity
Post
by nuodas159 » 2013 Jun 08 16:14
Kodėl tokiu būdu kviečiant tą forwardą nusinulina žaidėjo ID? Kur čia galėtų būti klaida?
Code: Select all
public fwd_PlayerRemoveItemPost(id, iEnt){ if(!is_user_alive(id)) {log_amx("Player: %d", id) ExecuteHam(Ham_Touch, iEnt, id) }} public fwd_WeaponTouch(ent, id){log_amx("Playerd Touch: %d", id)}
InvIs
Gana aktyvus vartotojas
Posts: 421 Joined: 2011 Aug 13 11:12
Skype: pksoldierlt
Location: ATOSTOGOSE
Post
by InvIs » 2013 Jun 08 17:30
Aišku, aš galbūt šitoje vietoje nieko nesuprantu ir visiškai nusišnekėsiu, tad neužsipulkit labai, bet.
Kodėl, kai negyvas žaidėjas pameta ginklą, tu executini HamTouch?
ISVYKES
nuodas159
Flooderis arba specialistas
Posts: 522 Joined: 2010 Sep 03 15:30
Skype: nuodas159
Location: SunCity
Post
by nuodas159 » 2013 Jun 08 18:15
Nes man taip reikia.
aaarnas
Vyr. diskusijų administratorius
Posts: 3891 Joined: 2010 Aug 31 13:21
Skype: fiarno
Contact:
Post
by aaarnas » 2013 Jun 08 21:19
Parodyk kaip užregistruota fwd_WeaponTouch
Palikau CS pasaulį ;/ . Nebepasiekiamas.
nuodas159
Flooderis arba specialistas
Posts: 522 Joined: 2010 Sep 03 15:30
Skype: nuodas159
Location: SunCity
Post
by nuodas159 » 2013 Jun 08 21:46
RegisterHam(Ham_Touch, "weaponbox", "fwd_WeaponTouch")
aaarnas
Vyr. diskusijų administratorius
Posts: 3891 Joined: 2010 Aug 31 13:21
Skype: fiarno
Contact:
Post
by aaarnas » 2013 Jun 08 23:59
Be to, fwd_WeaponTouch yra tame pačiame plugine? Nes jei taip, tai kviesk funkciją tiesiogiai, jei ne, tai naudok ExecuteHamB.
O šiaip, tai gerai viskas atrodo. Pagal idėją tai turėtų perduoti. Gali pamėginti dėl viso pikto ent kintamąjį patikrint.
Palikau CS pasaulį ;/ . Nebepasiekiamas.
nuodas159
Flooderis arba specialistas
Posts: 522 Joined: 2010 Sep 03 15:30
Skype: nuodas159
Location: SunCity
Post
by nuodas159 » 2013 Jun 09 14:11
Visgi žaidėjui mirus Ham_Touch automatiškai iškviečiamas jeigu tas žaidėjas ginklą turėjo. Bet žaidėjo id būna 0. Kaip padaryti, kad kai po mirties iškviečia Ham_Touch, tai žaidėjo id būtų normalus?
InvIs
Gana aktyvus vartotojas
Posts: 421 Joined: 2011 Aug 13 11:12
Skype: pksoldierlt
Location: ATOSTOGOSE
Post
by InvIs » 2013 Jun 09 17:08
Code: Select all
public fwd_PlayerRemoveItemPost(id, iEnt){ if(!is_user_alive(id)) { log_amx("Player: %d", id) fwd_WeaponTouch(iEnt, id) }} public fwd_WeaponTouch(ent, id){log_amx("Playerd Touch: %d", id)}
ISVYKES
nuodas159
Flooderis arba specialistas
Posts: 522 Joined: 2010 Sep 03 15:30
Skype: nuodas159
Location: SunCity
Post
by nuodas159 » 2013 Jun 09 17:21
Aš šitą dalyką su ExecuteHam dariau, nes maniau, kad Ham_Touch neiškviečiamas žaidėjui mirus. Bet pasirodo iškviečiamas, todėl nebereik jo. Bet tas Ham_Touch iškviečiamas su id 0, nors id turėtų būti kitoks..
beast
AMX Mod X ekspertai
Posts: 509 Joined: 2011 Jan 08 18:44
Skype: thefurious4
Contact:
Post
by beast » 2013 Jun 09 20:26
nuodas159 wrote: Aš šitą dalyką su ExecuteHam dariau, nes maniau, kad Ham_Touch neiškviečiamas žaidėjui mirus. Bet pasirodo iškviečiamas, todėl nebereik jo. Bet tas Ham_Touch iškviečiamas su id 0, nors id turėtų būti kitoks..
Kodėl turėtų būt kitos jei žaidėjui mirus ginklas paliečia worldspawn (0)?
Pabandyk pažiūrėt ką gražina pev(ent, pev_owner).
Users browsing this forum: Bing [Bot] and 3 guests