ESF Padėkit

Šiame forume rašomi vartotojų klausimai/problemos su kuriomis jie susidūrė kuriant pluginus.
User avatar
V1LKAS
Flooderis arba specialistas
Posts: 612
Joined: 2012 Nov 08 12:55
Skype: darius489

Re: ESF Padėkit

Post by V1LKAS »

Tai aš kaip supratau jis ant seno esf 1.2.3 ar koks ten jis prašo, nes neminėjo jokio ecx ar ten kokio evm

newb
Pluginų patvirtintojas
Posts: 1047
Joined: 2010 Sep 23 21:43
Location: Wonderland
Contact:

Re: ESF Padėkit

Post by newb »

Neatsimenu, kad ant 1.2.3 galima butu pridet ataku.

Killerisss
Jau perkopė 10 žinučių ribą !
Posts: 14
Joined: 2012 Apr 23 15:52
Skype: Jaikiller12

Re: ESF Padėkit

Post by Killerisss »

Tai reiškias niekas nepadės?

User avatar
hleV
AMX Mod X ekspertai
Posts: 875
Joined: 2011 Apr 02 11:23
Skype: hlev.lt
Location: Šiauliai

Re: ESF Padėkit

Post by hleV »

Nu bandyk žiūrėt.

Code: Select all

#include <amxmodx>#include <engine>#include <fakemeta> // Auros spalva nustatoma pakeiciant auros modelio skin'o ID// (jie lygtai eina nuo 0 iki 5, bet priklauso nuo modelio).#define SET_AURA_COLOR(%1,%2) entity_set_int(%1, EV_INT_skin, %2) // Per ESF, "ki" vadinama energija, kuri issikrauna skraidant,// saudant bangas ir darant kitus veiksmus. Jos reiksme eina// nuo 0.0 iki 1000.0 (float).#define SET_PLAYER_KI(%1,%2) entity_set_float(%1, EV_INT_fuser4, %2) // Sitas nustatys powerlevel'i. Jis atsistatys i "tikraji" kai zaidejas transformuosis// arba mirs.#define SET_PLAYER_POWERLEVEL(%1,%2) set_pdata_int(%1, 460, %2) // Jei nori, kad nustatytas powerlevel'is liktu visa laika (kaip per ECX), gali// panaudot sita (kartu su SET_PLAYER_POWERLEVEL()), bet to daryt// nerekomenduoju, nes jis sudirba energijos bangas (galia ir dydi).#define SET_PLAYER_PERMANENT_POWERLEVEL(%1,%2) set_pdata_int(%1, 461, %2) // Sita funkcija nustatys zaidejo maksimalu galima gyvybiu skaiciu// bei atnaujins HUD.stock SetPlayerMaxHealth(client, maxHealth){    static _maxHealth;        if (!_maxHealth)        _maxHealth = get_user_msgid("MaxHealth");        set_pdata_int(client, 142, maxHealth);        message_begin(MSG_ONE, _maxHealth, _, client);    write_byte(maxHealth);    message_end();} public plugin_init(){    // Nesu tikras ka sis event'as daro, bet zinau, kad jis vyksta    // kai atsiranda aura (zaidejas ijungia turbo arba swoop'ina).    register_event("ManipModel", "OnManipModel", "a", "1=10");        // Sitas message issaukiamas, kai kas nors power-up'inasi.    register_message(get_user_msgid("Powerup"), "OnPowerup");} public OnManipModel(){    // read_data(2) grazina auros entity ID.    new aura = read_data(2);        // Is auros entity ID galim suzinot jos savininka    // (siuo atveju nereikia, bet kad zinotum).    //new owner = entity_get_edict(aura, EV_ENT_owner);        // Keiciam auros modeli    // (turi buti precache'intas).    entity_set_model(aura, "models/NewAura.mdl");        // Keiciam auros spalva. Jei gerai pamenu,    // 3 skin'o ID atitinka raudona spalva.    SET_AURA_COLOR(aura, 3);} public OnPowerup(){    // get_msg_arg_int(1) grazina zaidejo ID.    // 2, 3 ir 4 - atitinkamai raudonos, zalios ir melynos spalvu reiksmes (RGB).        // Keiciam spalvu reiksmes i raudona.    set_msg_arg_int(2, ARG_BYTE, 255);    set_msg_arg_int(3, ARG_BYTE, 0);    set_msg_arg_int(4, ARG_BYTE, 0);}
Glow, health ir speed pavyzdžių visur pilna, tik paieškok. Tiesa, "swoop" greičio paprastai pakeist neišeis - tai įmanoma padaryt tik dirbtinai (kiekvieno server frame metu keičiant žaidėjų velocity). Apsieisi ir be to.
Image ← RIP best userbar
DISKUSIJA: KIETAS PLUGIN'O UŽSAKOVAS
Privačios pagalbos neteikiu!

Killerisss
Jau perkopė 10 žinučių ribą !
Posts: 14
Joined: 2012 Apr 23 15:52
Skype: Jaikiller12

Re: ESF Padėkit

Post by Killerisss »

Dėkui. Viskas veikia.

Bet įdėk su glow speed ir kt.
Beto kaip pakeisti swoop soundus kai virsta per pluginą?
Pvz: Kaip kurčiau kaioken plugin, užkrautu už gelsvos juostelės ir virstu kaioken, poto dar bšk pakrautų virstu x2 kaip taip padaryt? Su case kažką?

Dar 1 klausimuką galiu? :P

Pvz: Noriu padaryti modelchange pluginą. Kad paspausčiau Mouse1 laikydamas virstu į saiyaman normal, spausčiau mouse2 grįžtų į normal. O ant ssj pritaikytas efektas ir ssj modelis, ir taip kaip su normal. Dėkui. :) Tu pro :D

-- 2013 Bal 26 16:52 --

P.D Neveikia.

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 6 guests