*mindfuck* , kaip supratau jei keicia 32 zmones kiekvienam priskiria po task'a nesvarbu, kad kode rasome kas 5 - 1task? O_o, vistiek turi daugiau patirties paaiskink kaip tai veikia, idomu.newb wrote:Nu tai neziurek vien tik i zodzius set_task, o ziurek kaip sitas dalykas veiks...InvIs wrote:Kur tu matai 32 task'us ?Aš matau tik 5
teamswap - komandu keitimo optimizacija
Re: teamswap - komandu keitimo optimizacija
Re: teamswap - komandu keitimo optimizacija
Nu tai kiekvienam zaidejui uzdedamas naujas taskas su skirtingais intervalais.
-
- Gana aktyvus vartotojas
- Posts: 421
- Joined: 2011 Aug 13 11:12
- Skype: pksoldierlt
- Location: ATOSTOGOSE
Re: teamswap - komandu keitimo optimizacija
Atsiprašau, apsirikau. 
Vistiek, exolent kode taip pat būtų skiriami 32taskai, tiesa?
Jei klystu, paaiškinkit, nes ten įžvelgiu kažką panašaus, tik parašyta taip, jog pradedantysis nichuja nieko nesuprastų

Vistiek, exolent kode taip pat būtų skiriami 32taskai, tiesa?
Jei klystu, paaiškinkit, nes ten įžvelgiu kažką panašaus, tik parašyta taip, jog pradedantysis nichuja nieko nesuprastų

ISVYKES
Re: teamswap - komandu keitimo optimizacija
Pas ji 5 zaidejai keicia teama iskarto, o visi kas toliau gauna irgi atskira taska, su skirtingais intervalais.
Re: teamswap - komandu keitimo optimizacija
so last decision... ?newb wrote:Pas ji 5 zaidejai keicia teama iskarto, o visi kas toliau gauna irgi atskira taska, su skirtingais intervalais.

-
- Gana aktyvus vartotojas
- Posts: 421
- Joined: 2011 Aug 13 11:12
- Skype: pksoldierlt
- Location: ATOSTOGOSE
Re: teamswap - komandu keitimo optimizacija
Tai taip išeina, kad pas jį maksimumas: 32 - 5 = 27 Task'ai? Skirtumas????.....
Vuolia, 24 Task'ai....
Code: Select all
switchinam(id){switch(id){case 1..7: keiciam(id)case 8..15: set_task(0.2, "keiciam", id)case 16..24: set_task(0.3, "keiciam", id)case 25..32: set_task(0.4, "keiciam", id)}{}}keiciam(id){switch(get_user_team(id)){case 1: cs_set_user_team(id, 2)case 2: cs_set_user_team(id, 1)}}
ISVYKES
Re: teamswap - komandu keitimo optimizacija
Geriausia modulis, nes ten jokių delay nereikia daryt. O su plugin'u tai kažkas tokio būtų (bet irgi nelabai suprantamas kodas bus):
Code: Select all
#include <amxmodx>#include <cstrike> #define TEAM_SWAP_GROUP 5#define TEAM_SWAP_DELAY 0.1 SwapTeams(){ new players[32], playerCount; get_players(players, playerCount, "ch"); if (playerCount) _SwapTeams(players, playerCount);} public _SwapTeams(players[], playerCount){ for (new i = playerCount - 1, player; i >= 0 && i >= playerCount - TEAM_SWAP_GROUP; i--) { player = players[i]; if (!is_user_connected(player)) continue; switch (cs_get_user_team(player)) { case CS_TEAM_T: cs_set_user_team(player, CS_TEAM_CT); case CS_TEAM_CT: cs_set_user_team(player, CS_TEAM_T); } } playerCount -= TEAM_SWAP_GROUP; if (playerCount > 0) set_task(TEAM_SWAP_DELAY, "_SwapTeams", playerCount, players, playerCount);}
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest