// server ratessys_ticrate 300 // pradziai tiek, gali tikrinti kiekviena karta saudydamas i siena su ak, jei sakykim "kimba", mazink, maksimalus kintamasis yra 1000 sio cvar t.y skaiciuoja kaip 1000fpssv_minrate 19999sv_maxrate 25001 // nereikia isiplesti pas zaidejus yra naudojamas 20000-25000 rate, pridedam prie kiekvieno 1 rezervosv_minupdaterate 29 // pas zaidejus default yra cl_updaterate 30sv_maxupdaterate 70 // mazink jei serveryje padaugejus zaidejams rodys nors kiek chokesv_lan 0 sv_lan_rate 25000 // nereikalingas nes serveris jau naudoja sv_lan 0 :D
Ačiū, bet dar turiu klausimą. Tai kaip supratau, kai kuriuos nustatymus reiktų keisti priklausomai nuo žaidėjų/map, pvz ten kokie c21 mapai lagina labiau, negu koks de_dust2, nes ten nėra didelių erdvių, o tai būtų galima/įmanoma, kad serveris pagal mapą keistu reitus?
Įmanoma, bet nėra jokio reikalo tą daryti. Nuo rate pakeitimo jažkas nepasikeis. Naudok optimalius, kad žaidėjai pastoviai gautų pakankamai paketų. Geriau tegu daugiau nei per mažai.
tai priklauso nuo os, arba galima pasidaryti script'a kuri as asmeniskai naudojau, apie 2 val nakties perkrauna hlds procesus, esamus nukillina ir taip galima isvengti memorygarbage.