mysql phpmeadmin

Forumas skirtas spręsti problemas iškilusias su CS 1.6 serveriais.
marike
O taip. Jis jau surinko 50 žinučių!

mysql phpmeadmin

Post by marike »

Sveiki taigi isirasiau i vps mysql phpmeadmin ir idejau sms sitema sitema veikia tik vat noriu prijiunkt prie serverio ir neina duomenis suvedu gerai

amx_sql_host "localhost"
amx_sql_user "root"
amx_sql_pass "psw"
amx_sql_db "sms"
aisku visa tai rasau paciame plugine noriu tik suzinot ar gali buti kad reikia kaska kaskur irasyt i mysql ar i phpmyadmin ar dar kurnors nes viskas atrodo gerai yra

aaarnas
Vyr. diskusijų administratorius

Re: mysql phpmeadmin

Post by aaarnas »

Kokias klaidas rodo ? Jei serveris sukonfigūruotas išoriniam prisijungimui, tai localhost neveiks (nebent yra vartotojas toks).
Tada reiktų IP rašyti. Bet parodyk logą.
Palikau CS pasaulį ;/ . Nebepasiekiamas.

marike

Post by marike »

[AMXX] SQL klaida: negali pasijungti: 'Can't connect to local MySQL server throu gh socket '/tmp/mysql.sock' (2)'

Kaip suprantu tai su mysql kaskas blogai

aaarnas
Vyr. diskusijų administratorius

Post by aaarnas »

Įkelk savo /etc/mysql/my.cnf failą.
Palikau CS pasaulį ;/ . Nebepasiekiamas.

marike

Post by marike »

Code: Select all

## The MySQL database server configuration file.## You can copy this to one of:# - "/etc/mysql/my.cnf" to set global options,# - "~/.my.cnf" to set user-specific options.# # One can use all long options that the program supports.# Run program with --help to get a list of available options and with# --print-defaults to see which it would actually understand and use.## For explanations see# http://dev.mysql.com/doc/mysql/en/server-system-variables.html # This will be passed to all mysql clients# It has been reported that passwords should be enclosed with ticks/quotes# escpecially if they contain "#" chars...# Remember to edit /etc/mysql/debian.cnf when changing the socket location.[client]port        = 3306socket      = /var/run/mysqld/mysqld.sock # Here is entries for some specific programs# The following values assume you have at least 32M ram # This was formally known as [safe_mysqld]. Both versions are currently parsed.[mysqld_safe]socket      = /var/run/mysqld/mysqld.socknice        = 0 [mysqld]## * Basic Settings#user        = mysqlpid-file    = /var/run/mysqld/mysqld.pidsocket      = /var/run/mysqld/mysqld.sockport        = 3306basedir     = /usrdatadir     = /var/lib/mysqltmpdir      = /tmplanguage    = /usr/share/mysql/englishskip-external-locking## Instead of skip-networking the default is now to listen only on# localhost which is more compatible and is not less secure.bind-address        = 77.241.202.56## * Fine Tuning#key_buffer      = 16Mmax_allowed_packet  = 16Mthread_stack        = 192Kthread_cache_size       = 8# This replaces the startup script and checks MyISAM tables if needed# the first time they are touchedmyisam-recover         = BACKUP#max_connections        = 100#table_cache            = 64#thread_concurrency     = 10## * Query Cache Configuration#query_cache_limit   = 1Mquery_cache_size        = 16M## * Logging and Replication## Both location gets rotated by the cronjob.# Be aware that this log type is a performance killer.# As of 5.1 you can enable the log at runtime!#general_log_file        = /var/log/mysql/mysql.log#general_log             = 1## Error logging goes to syslog due to /etc/mysql/conf.d/mysqld_safe_syslog.cnf.## Here you can see queries with especially long duration#log_slow_queries   = /var/log/mysql/mysql-slow.log#long_query_time = 2#log-queries-not-using-indexes## The following can be used as easy to replay backup logs or for replication.# note: if you are setting up a replication slave, see README.Debian about#       other settings you may need to change.#server-id      = 1#log_bin            = /var/log/mysql/mysql-bin.logexpire_logs_days    = 10max_binlog_size         = 100M#binlog_do_db       = include_database_name#binlog_ignore_db   = include_database_name## * InnoDB## InnoDB is enabled by default with a 10MB datafile in /var/lib/mysql/.# Read the manual for more InnoDB related options. There are many!## * Security Features## Read the manual, too, if you want chroot!# chroot = /var/lib/mysql/## For generating SSL certificates I recommend the OpenSSL GUI "tinyca".## ssl-ca=/etc/mysql/cacert.pem# ssl-cert=/etc/mysql/server-cert.pem# ssl-key=/etc/mysql/server-key.pem   [mysqldump]quickquote-namesmax_allowed_packet  = 16M [mysql]#no-auto-rehash # faster start of mysql but no tab completition [isamchk]key_buffer      = 16M ## * IMPORTANT: Additional settings that can override those from this file!#   The files must end with '.cnf', otherwise they'll be ignored.#!includedir /etc/mysql/conf.d/ 
-- 2012 Rgs 09 18:33 --

Susitvarkiau su sia pamoka jau http://www.amxmodx.lt/viewtopic.php?f=19&t=2328
Last edited by marike on 2012 Sep 08 19:47, edited 1 time in total.