Spawn tikrinimas
-
- Gana aktyvus vartotojas
- Posts: 445
- Joined: 2011 Aug 27 09:29
Spawn tikrinimas
Kaip su spawn funkcija tikrinti kitą funkciją?
Kad nuo spawn'o tikrintu ar žaidėjas pasirinkęs tą funkciją ar ne. Bet esmė yra tokia: žaidėjas atsiranda komandoje, tuomet jam leidžia panaudoti meniu viena karta per spawna, aišku koks nors meniu atidaromas parašant tekstą kokį nors, o ne auto. Gal galit pasakyt kaip tai padaryt? Koda mėginsiu pats susidėliot, tik idėjos reikia kaip tai įgyvendinti.
Kad nuo spawn'o tikrintu ar žaidėjas pasirinkęs tą funkciją ar ne. Bet esmė yra tokia: žaidėjas atsiranda komandoje, tuomet jam leidžia panaudoti meniu viena karta per spawna, aišku koks nors meniu atidaromas parašant tekstą kokį nors, o ne auto. Gal galit pasakyt kaip tai padaryt? Koda mėginsiu pats susidėliot, tik idėjos reikia kaip tai įgyvendinti.
-
- Gana aktyvus vartotojas
- Posts: 421
- Joined: 2011 Aug 13 11:12
- Skype: pksoldierlt
- Location: ATOSTOGOSE
Re: Spawn tikrinimas
Code: Select all
register_clcmd("say /menu", "meniu") public spawn(id){ panaudojo[id] = false} public meniu(id){ if(!panaudojo[id]) { // Kažkas panaudojo[id] = true } else { client_print(id, print_chat, "Jūs jau naudojote šią komandą") }}
Last edited by InvIs on 2012 Apr 09 16:56, edited 1 time in total.
ISVYKES
-
- Gana aktyvus vartotojas
- Posts: 445
- Joined: 2011 Aug 27 09:29
Re: Spawn tikrinimas
Nu mažadaug suparatau, bet bugu yra, man per vieną spawną leidžia, o paskui nebe. Kame bėda?
dėl to g_has_user_menu[ id ] = true; , pasakykit ar prie swich case... jo reikia gale??
Code: Select all
public menu( id ){ if ( !( get_user_flags( id ) & VIP_LEVEL ) ) { client_printc( id, "%s Neturi vip", PREFIX ); } if ( !is_user_alive(id) ) { client_printc( id, "%s turi but gyvas", PREFIX ); } if ( !g_has_user_menu[ id ] ) { new CsTeams:user_team; user_team = cs_get_user_team( id ); if ( user_team == CS_TEAM_T ) { TMenu( id ); } else if ( user_team == CS_TEAM_CT ) { CTMenu( id ); } g_has_user_menu[ id ] = true; } else { client_printc( id, "%s Panaudojai", PREFIX ); } return PLUGIN_HANDLED;}
Code: Select all
public CTMenu(id, key) { switch (key) { case 0: {................. } case 1: {.................... } case 2: {........... } } } g_has_user_menu[ id ] = true; return PLUGIN_HANDLED;}
dėl to g_has_user_menu[ id ] = true; , pasakykit ar prie swich case... jo reikia gale??
Re: Spawn tikrinimas
spawne darai reikšmę į false?
-
- Gana aktyvus vartotojas
- Posts: 445
- Joined: 2011 Aug 27 09:29
Re: Spawn tikrinimas
Na taip:
Va:
Va:
Code: Select all
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "FwdHamSpawn_Post", 1); public FwdHamSpawn_Post( id ){ g_has_user_menu[id] = false; return HAM_IGNORED;}
- psychical
- Viršininkas
- Posts: 2094
- Joined: 2011 Mar 12 22:19
- Skype: tautvydas11
- Location: Linksmakalnis
- Contact:
Re: Spawn tikrinimas
Iš menu()
istrink
Taipogi CTMenu()
dek case'uose
->
Nežinau ar turės reikšmės
Code: Select all
g_has_user_menu[ id ] = true;
Taipogi CTMenu()
Code: Select all
g_has_user_menu[ id ] = true;
Code: Select all
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "FwdHamSpawn_Post", 1);
Code: Select all
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "FwdHamSpawn_Post");
-
- Gana aktyvus vartotojas
- Posts: 445
- Joined: 2011 Aug 27 09:29
Re: Spawn tikrinimas
Į kiekvieną case atskirai?
- psychical
- Viršininkas
- Posts: 2094
- Joined: 2011 Mar 12 22:19
- Skype: tautvydas11
- Location: Linksmakalnis
- Contact:
Re: Spawn tikrinimas
Ne, žinok, į kas antrą...Pukuotukas951 wrote:Į kiekvieną case atskirai?

-
- Gana aktyvus vartotojas
- Posts: 445
- Joined: 2011 Aug 27 09:29
Re: Spawn tikrinimas
Gerai, po daug testų yra bugas.
Kai panaudoju meniu ir lieku gyvas tą round, tai kitą round neleidžia naudot vip menu nes rašo kad jau panaudojau. Tai kokį tikrinimą daryt, kad kas round'ą 1 kartą leistų naudot?
Kai panaudoju meniu ir lieku gyvas tą round, tai kitą round neleidžia naudot vip menu nes rašo kad jau panaudojau. Tai kokį tikrinimą daryt, kad kas round'ą 1 kartą leistų naudot?
Who is online
Users browsing this forum: Ahrefs [Bot] and 4 guests