1. Pluginas privalo būti Jūsų kūrybos. Jei yra žmonių kurie smarkiai prisidėjo prie Jūsų sukurto plugino - paminėkite ir juos kredituose.
2. Tai turėtų būti nauja įdėja, o ne esamos nukopijavimas. Jei toks pluginas jau yra, Jūsiškis turi būti smarkiai pranašesnis.
3. Plugino aprašymas privalo būti išsamus ir pilnas.
4. Pluginas turi atlikti realią naudingą funkciją, būti ištestuotas ir tvarkingai veikti. Atnaujinimus leisti bus galima ir toliau.
5. Būtina source kodas privalo būti atviras (sma failas ar jo turinys turi būti prisegtas).
6. Sukūrus pluginą Jūs visada turite atsakinėti į vartotojų klausimus ir atnaujinti jei pastebėta klaidų.
7. Talpinti pluginus galima ir šiame forume. Jei naudojate nuorodas galioja kelios taisyklės:
8.1. Nuoroda privalo vesti į tiesioginį parsisiuntimą. T.y. siunčiant failą neturi būti jokio laukimo laiko parsisiunčiant failą.
8.2. Failas turi būti pasiekiamas tiesiogiai, jis negali būti jokiuose kitų failų sąrašuose (nebent jis būtų kaip nors specialiai išskirtas), tai pat draudžiama bet kokia registracija norint parsisiųsti failą.
Pluginas visiškai valdomas su CVAR.
Visus CVAR nusistatykite pagal save simple_vip_csdm.cfg faile.
Yra LANG failas.
VIP Menu atsidaro su komanda /vipmenu
// HP BONUSamx_hpbonus 1 // Ar duoti HP uz nuzudymusamx_vip_hpadd 10 // Kiek HP prideti VIP zaidejams uz nuzudymaamx_vip_hsadd 20 // Kiek HP prideti VIP zaidejams uz nuzudyma i galvaamx_vip_hpmax 200 // Kiek HP galima tureti VIP zaidejams daugiausiaiamx_hpbonus_msg 2 // Kur rasyti apie pritedus HP (0 - nerasyti, 1 - chat, 2 - hud ) // Bullet Damageshow_received 1 // Ar rodyti gaunama zala (0 - nerodyti, 1 - rodyti)bulletdmg_vip 1 // Ar rodyti daroma zala (0 - isjungta, 1 - tik VIP, 2 - visiems)receivedmg_vip 1 // Kam rodyti gaunama zala (1 - rodyti VIP zaidejams, 2 - visiems)receivedmg_vip 1 // Ar rodyti gaunama zala (0 - isjungta, 1 - rodyti VIP zaidejams, 2 - visiems)visible_player 0 // Ar rodyti daroma zala tik jeigu priesas yra matomas (0 - isjungta, 1 - ijungta)bullet_damage_type 2 // Kaip atvaizduoti zalos rodyma ( 1 - hud message, 2 - judanti hud message ) // Fall Damageamx_no_falldmg 1 // Ar zaidejai gaus zala nukritus is aukstai (0 - gaus, 1 - negaus VIP'ai, 2 - negaus visi) // Vip Menuvipmenu_respawn 5 // Nuo kelinto respawn galima pakeisti pasirinkimaamx_vipmenu_hpadd 50 // Kiek HP prides pasirinkus HP punktaamx_vipmenu_armor 80 // Kiek AP prides pasirinkus AP punktaamx_vip_armormax 100 // Kiek daugiausiai galima tureti APamx_vip_speed "280.0" // Kiek Speed tures pasirinkus is VIP MENUamx_vip_gravity "0.7" // Koks Gravity bus pasirinkus is VIP MENUamx_vip_visibility 127 // Koks bus VIP matomumas, pasirinkus mazesni matomuma ///////////////////////////////////////////////////INFORMACIJA/////////////////////////////////////////////////// Gravity --> 1.0 == 800// Gravity --> 0.9 == ~700// Gravity --> 0.8 == ~600// Gravity --> 0.7 == ~500// Visibility --> 255 == 100% (pilnai matomas)// Visibility --> 127 == ~50%// Visibility --> 0 == 0% (visiskai nematomas)
switch(key){ case 1: setHP(id) case 2: setAP(id) ......} g_power[id][key] = true
Dar pastebėjau, kad setPower() naudoji tik 1 kartą, todėl kaip ir nėra tikslo kurti atskirą public (ties ta vieta irgi gaunasi 2 kartus is_user_alive() tikrinimas). Tai tiesiog iš ten perkelk viską ant spawn'o iškarto.
-_- viską sudėjau į reikiamas papkes, į plugins.ini viskas gerai įrašyta. Ir tu man dar sakai kad aš blogai įdėjau, ne visiem galbūt veikią šitas pluginas....