[CSTRIKE] Non-player entity 0 out of range

Šiame forume rašomi vartotojų klausimai/problemos su kuriomis jie susidūrė kuriant pluginus.
User avatar
hleV
AMX Mod X ekspertai
Posts: 875
Joined: 2011 Apr 02 11:23
Skype: hlev.lt
Location: Šiauliai

Re: [CSTRIKE] Non-player entity 0 out of range

Post by hleV »

Nu aš patikrinau pas save, tai viskas tvarkoj. Pažiūrėk kaip pas tave:

Code: Select all

#include <amxmodx>#include <engine>#include <cstrike>#include <fun> public plugin_init(){    register_clcmd("say /test", "OnSayTest");} public OnSayTest(plr){    new weap = give_item(plr, "weapon_awp");    log_amx("give_item() = %d^nfind_ent_by_owner() = %d", weap, find_ent_by_owner(plr, "weapon_awp", plr));    cs_set_weapon_ammo(weap, 100);        return PLUGIN_HANDLED;}
Jei tas pats error'as, įsirašyk naujesnį AMXX.
Image ← RIP best userbar
DISKUSIJA: KIETAS PLUGIN'O UŽSAKOVAS
Privačios pagalbos neteikiu!

User avatar
MPD
Gana aktyvus vartotojas
Posts: 309
Joined: 2011 Jul 08 07:24
Location: Kaunas

Re: [CSTRIKE] Non-player entity 0 out of range

Post by MPD »

Nežinau kodėl, bet nieko nepadarius ir vienu būdu ir kitu susitvarkė, jokio erroro nebemeta. Dėkui už pagalbą.
Image

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests