Page 1 of 2

HE naikina granatas

Posted: 2013 Nov 06 19:22
by beast
Kažkada belošdamas killing floor pastebėjau, kad ten sprogdamos granatos sunaikina kitas šalia esančias granatas. Nesvarbu ar jos tuo metu ore ar ant žemės.
Aišku pagalvojau, kad ant CS tai jau bus sukurta. Ieškojau, bet neradau (nenustebčiau, kad visgi kur nors yra).
Esmė paprasta - sprogdamos HE granatos susprogdina šalia esančias kitas granatas (he, flash, smoke). Video: http://youtube.com/watch?&v=VG96m52Ffkg

Cvars:

hdg_affect_radius - poveikio spindulys. 350 yra default HE damage spindulys, kiek pavyko išsiaiškint.

hdg_survival_chance - šansas procentais (default 3), kad granata išgyvens šalia esančios granatos sprogimą. Čia dar dėl įdomumo pridėjau šiokį tokį nežymų randomizuotą atstumo poveikį - kuo toliau granata, tuo didesnį šansą turi išgyventi.

Re: HE naikina granatas

Posted: 2013 Nov 06 19:33
by aaarnas
Kietas stuff. Patvirtinta žinoma.

Tik toks dalykas, kad cs'e nelabai tos granatos ir voliojasi. Visos kurios išmetamos, tai sprogsta iš karto. Nebent žemėlapis su granatomis. Naudingesnis šitas pluginas manau su šiuo pluginu: http://forums.alliedmods.net/showthread.php?p=200531 tad galima prirašyti prie naudingu kartu naudojamų pluginų :)

Dar idėja gali būti, kad jei žaidėjas turi su savimi granatą, tai ši irgi sprogsta, jei jis yra sprogimo bangoje (su atskiru tikimybės procentu). Nors rodos, granata negali niekaip pati susprogti, kol žiedas neištraukiamas, bet čia realybės žinoma nėra :D

Re: HE naikina granatas

Posted: 2013 Nov 06 20:17
by beast
Na ant kf irgi nesivolioja dažniausiai arba nepanaudotų - su žiedu - tiesiog negali susprogdinti, bet kartais tik tik išmetęs granatą, kai dar nespėjo toli nulėkti, gali save susisprogdinti, nes kažkur šalia sprogsta kito žaidėjo granata. Tada pradedi galvoti ir atsargiau jas naudoti. Aišku ant CS dar ir užsiflashinti gali, nes nespėsi nusisukti arba smokenade paleisi vėjais.
O su real nade drop pluginu nedraugaus, nes ten sukuria atskirą entity, kuris skiriasi nuo tikros išmestos granatos.

Re: HE naikina granatas

Posted: 2013 Nov 06 20:37
by aaarnas
Galima pamėginti suderinti. Pravartus dalykas.
Papildomas check matyt daug resursų neatims.

Re: HE naikina granatas

Posted: 2013 Nov 06 21:50
by beast
Neišeis, juk to entity nepriversi sprogti, nes ne granata iš esmės...

Re: HE naikina granatas

Posted: 2013 Nov 06 23:48
by Spag
Būtų zjbs jeigu sujungtai su tuo pluginu kur arnas postino

Re: HE naikina granatas

Posted: 2013 Nov 07 00:01
by hleV
Tegu susprogdina žaidėjus kurie turi HE xD

Re: HE naikina granatas

Posted: 2013 Nov 07 19:00
by Spag
Nu bet rimtai sukurk su šiuo pluginu kaip arnas rašė: http://forums.alliedmods.net/showthread.php?p=200531 būtų tada vertingas pluginas...

Priskirk entity kokį šūdą, kur tikrinsi ar ten toks ir toks entity... if it possible

Re: HE naikina granatas

Posted: 2013 Nov 07 19:50
by beast
Spag wrote:Nu bet rimtai sukurk su šiuo pluginu kaip arnas rašė: http://forums.alliedmods.net/showthread.php?p=200531 būtų tada vertingas pluginas...

Priskirk entity kokį šūdą, kur tikrinsi ar ten toks ir toks entity... if it possible
Aišku įmanoma, bet reiktų tada padaryti ir fake HE explosion bei fake radius damage lygiai taip pat kaip engine tą daro. Kažkaip abejoju ar verta, turint omeny, kad man nepatinka ta idėja įdiegti palaikymus atskiriems pluginams.

Re: HE naikina granatas

Posted: 2013 Nov 07 20:15
by Spag
Tai sujungt į vieną, padaryk unikalų!